Synot ligu čekají po vzoru NHL či NBA i dovednostní soutěže!

Synot ligu čekají po vzoru NHL či NBA i dovednostní soutěže!

[tag]OBSAHUJE VIDEO[/tag] Už v pátek se zdvihne opona fotbalové ligové scény a započne nová éra SYNOT ligy. Českou nejvyšší soutěž čeká start ročníku, který ponese název nového titulárního partnera skupiny SYNOT. Fanoušci se znovu mohou těšit na atraktivní duely, fotbalové osobnosti, ale třeba i nový televizní formát, který zrušil pondělní dohrávky a přichystal pro příznivce SYNOT ligy sobotní „superstudio“.

Poborského přání? Klidný střed a usazení v první lize...

"Veškeré změny, které jsme před novou sezónou provedli, se snažíme realizovat pro fotbalové fanoušky. Jediným ukazatelem toho, zda děláme správné kroky, je jejich spokojenost, návštěvnost na stadionech či sledovanost televizních duelů. S příchodem nového generální partnera v podobě skupiny SYNOT jsme našli silného spojence, který sdílí naší filozofii,“ uvedl na stránkách synotliga.cz Dušan Svoboda, předseda Ligové fotbalové asociace.

Hyundai se stává automobilovým partnerem SYNOT ligy


SYNOT liga se od nové sezóny dočká významného partnera z oblasti automobilů. Korejská značka Hyundai se dnešním dnem stává automobilovým partnerem SYNOT ligy. Délka kontraktu je stanovena na dvouleté období. Hyundai Motor Czech poskytne prvoligovým klubům více než 100 automobilů.

"Nesmírně si vážíme toho, že jsme stávající spolupráci se značkou Hyundai dokázali rozšířit i na SYNOT ligu. Je to pro nás signál toho, že má česká nejvyšší soutěž svou kvalitu a řada partnerů se chce na její podpoře podílet. Téměř každá evropská soutěž má svého oficiálního automobilového partnera a proto jsme rádi, že tímto dnem se jím může pyšnit i SYNOT liga,“ doplnil Dušan Svoboda, předseda Ligové fotbalové asociace.
Už v tomto týdnu probíhá distribuce automobilů značky Hyundai směrem k prvoligovým klubům. SYNOT liga tak spojí své „cesty za fotbalem“ s automobily Hyundai.

"Jsme rádi, že po uzavření partnerství mezi Hyundai a českou fotbalovou reprezentací se stáváme také partnerem nejvyšší české fotbalové ligy. Spojení značky Hyundai s nejoblíbenějším sportem na planetě ostatně skvěle funguje již přes deset let také v celosvětovém měřítku, což dokládá i nedávno skončený světový šampionát v Brazílii. Je nám ctí, že právě společnost Hyundai Motor Czech může českým fotbalovým klubům, hráčům, trenérům i celým realizačním týmům poskytnout své špičkové vozy. Spolu s českými fanoušky se těšíme na skvělé výkony fotbalistů v první lize,“ pronesl PR manažer společnosti Hyundai Motor Czech. Miloš Adámek.

"Podařilo se nám vytvořit solidní sponzorské zázemí, jehož je Hyundai silným členem. Je nám potěšením, že se naše spolupráce nadále rozvijí a prohlubuje. Na spolupráci s národním týmem navazuje spolupráce se SYNOT ligou,“ prozradil Luboš Koželuh.

Nový televizní formát


S novým ročníkem SYNOT ligy 2014/15 se změnil držitel vysílacích práv, která nyní drží společnost Pragosport. Českou nejvyšší soutěž budou vysílat dva televizní kanály. Česká televize a Slovak Sport. Televizní schéma dozná změny především v případě pondělních dohrávek, které byly zrušeny. Fanoušci se tak mohou těšit na páteční přenos Slovak Sportu, sobotní a nedělní České televize, která má ještě právo jedné volby v případě požadavku k dispozici. Česká televize v souvislosti se sobotním přenosem přichystala takzvané „superstudio,“ které bude předcházet večernímu přímému přenosu.

Nový televizní formát SYNOT ligy


Pátek
20.15 (Slovak Sport)

Sobota
20.15 (Česká televize)

Neděle
20.15 (Česká televize) od září 15.45

„Supersobota“ v ČT
3 utkání v 17.00
1 utkání v PP České televize od 20.15
Velké televizní studio s reportážemi z jednotlivých duelů

Noví mediální partneři


Novou éru čeká ligový fotbal i na poli mediálních partnerů. Od nové sezóny se jimi stává v televizní oblasti Česká televize a Slovak Sport, v printové Deník Sport a MF Dnes, v internetové Isport.cz a Idnes.cz a v rozhlasové Rádio Impuls a Český rozhlas. "Máme radost z toho, že se podařilo seskupit takto silný mediální pool. Věřím, že společně se postaráme o to, aby se informace ze SYNOT ligy dostaly opravdu ke všem,“ svěřil se na oficiálních stránkách ligy ředitel marketingové společnosti STES Luboš Koželuh.

Dovednostní soutěže ligových hvězd – Souboj plejerů


Poměřit ten nejlepší hráčský materiál v soutěžích jako tvrdost střely či rychlost s míčem? Po vzoru kanadsko-amerických soutěží NHL či NBA se tohoto tématu chytila i SYNOT liga. Na podzim se hráčská elita vydá na souboj v atraktivních disciplínách, které jasně ukáží, kdo je v české nejvyšší soutěži nejlepší.

"Díky velkému ohlasu na měření kvalit a šikovnosti současné hráčské generace a té z doby minulé, které jsme realizovali na jaře pod názvem Souboj generací, jsme se rozhodli, že každý rok přineseme fanouškům atraktivní podívanou. To by měl Souboj plejerů splňovat a já sám se těším, kdo vzejde z této bitvy jako vítěz,“ uzavřel Dušan Svoboda, předseda Ligové fotbalové asociace. Do celého souboje budou zapojeni právě fanoušci SYNOT ligy, kteří v hlasování vyberou elitní tým fotbalových hvězd, který se proti sobě vzájemně postaví.

Souboj plejerů (termín 27. - 31. října)

- 5 disciplín - tvrdost střely, přesnost střely, rychlost s míčem, technika s míčem, brankáři (5 penalt na každého)

- Celkem 15 hráčů

- do každé kategorie si každý klub nominuje jednoho hráče

- hlasování fanoušků bude probíhat na oficiálních kanálech Synot ligy (hlasování bude probíhat najednou. tzn. fanoušek odhlasuje pro všech pět hráčů v pěti kategoriích)

Falešná kritika - Sparta se nemusí nikomu omlouvat. Koeficient je věcí každého klubu