Vyhledávání:
Video dne: Bitva o Madrid pro Atlético
Fotbal v TV
| 22:00 | Sevilla - S. Sebastian | |
| 23:20 | CSKA - Krasnodar | |
| 19.05. | Dundee - Celtic | |
| 19.05. | Barcelona - Valladolid | |
| 20.05. | Žižkov - Bohem. 1905 |
Reklama
eFotbal Extra
Reklamní sdělení
Reklama
Témata
|
Komentáře na téma: Baroš není jako Nasri aneb O rozdílných příst ...
celkem 35 komentářů | |||
| Konečně | N (anonym) | 01.07.2012, 9:36 | » reagovat |
| se o Barošovi přestane psát.Cením si toho,že se sám vzdal reprezentace jen je škoda,že tak neučinil dříve.Zbytečně zabíral místo a kazil morálku mužstva.To,že ho bílek protěžuje je pro mě dost nepochopitelné.Vždyt v národáku již léta je nulový. | |||
| Plný souhlas | jiri54 | 27.06.2012, 9:46 | » reagovat |
| S článkem souhlasím na 1000%.Konečně někdo vyjádřil nahlas,co si myslí většina lidí.Za tento článek moc děkuji! | |||
| Pár slov | romman (anonym) | 27.06.2012, 9:36 | » reagovat |
| Běžně sice necítím žádnou potřebu vyjadřovat se k podobným "fotbalovým" tématům, ale v článku mě poněkud zarazily dvě věci - takže popořadě: Barryho se nezastávám, jeho chování je samozřejmě za hranou. Na druhou stranu je pryč, bulváru teď zůstanou maximálně převzaté věci od tureckých kolegů a hlavně jsem zvědav, koho si teď po něm vezme (a s ním i tlupa věrných čtenářů) na mušku. Fotbalista totiž nepotřebuje bulvár, ten mu těžko zajistí lukrativní angažmá, nebo reklamní smlouvu - je to přesně naopak, to bulvár potřebuje prodat ty svoje s*ačky a k tomu potřebuje fotbalistu. To je první můj nesouhlas s tvrzením autora. Druhý se týká jeho návrhu na použití výnosů z účasti na euru. Má snad znamenat pojem "investice do image" to, že svaz si vydavatele zaplatí, aby už o fotbale psal jenom hezky? Z toho už mám dost blbý pocit a na rozdíl od autora pevně věřím, že svazové vedení použije zmíněné prostředky daleko rozumnějším způsobem. | |||
| Baros..... | Alex (anonym) | 26.06.2012, 23:11 | » reagovat |
| Je to tak Baroše naštvali Ti novináři,kteří mu přišli na šprcku na hlavě,prostitutky na pokoji,chlastačky po zápasech.Není divu,zkazili jeho mediální obraz :-) Ale v první řadě si ho zkazil on sám.Nikdy sám od sebe nepřiznal chybu za nevhodné chování.Nikdo mu nebere,že je výbornej fotbalista,ale chování má vesnickýho burana.Kdyby nebylo novin a televize tak oo něm nikdo neví,kromě skalních fotbalových fanoušků a lidí co se o fotbal zajímaj. | |||
| supr článek | Jirka (anonym) | 26.06.2012, 20:58 | » reagovat |
| Výborný komentář. Nic lepšího jsem o Barošovi atd. nečetl. Škoda, že to takhle nedělají i jinde. | |||
| buz.eranti novináři | nubligo (anonym) | 26.06.2012, 18:55 | » reagovat |
| za 1. video sem viděl a nevím kde pan superpisálek přišel na to že Baroš byl opilý. 2. chtěl bych vidět kohokoliv z vás kdybyste na hřišti nechali všechno a nějakej expert z novin typu pana Richtera by o vás psal hovadiny to není jenom na vyhrožování to je na rozbití huby | |||
| Re: buz.eranti novináři | pepa (anonym) | 26.06.2012, 20:55 | » reagovat |
| Tak, jestli jsi neviděl, že byl baroš ožralej jako žok a že nemohl ani mluvit, tak nevidíš vůbec nic. | |||
| Re: buz.eranti novináři | nubligo (anonym) | 27.06.2012, 9:33 | » reagovat |
| i kdyby byl tak co ty ses nikdy neožral? výkony na hřišti většinou měl nějak si dál nevzpomínám na úspěšnějšího fotbalistu než je právě baroš. Je smutné že 2 nejlepší střelec reprezentace odchází jenom kvuli lidem jako si ty kteří to neuměj docenit a kvuli novinářům kteří melou hovadiny. | |||
| Re: buz.eranti novináři | pepa (anonym) | 26.06.2012, 20:55 | » reagovat |
| Tak, jestli jsi neviděl, že byl baroš ožralej jako žok a že nemohl ani mluvit, tak nevidíš vůbec nic. | |||
| Re: buz.eranti novináři | pepa (anonym) | 26.06.2012, 20:55 | » reagovat |
| Tak, jestli jsi neviděl, že byl baroš ožralej jako žok a že nemohl ani mluvit, tak nevidíš vůbec nic. | |||
| Re: buz.eranti novináři | pepa (anonym) | 26.06.2012, 20:55 | » reagovat |
| Tak, jestli jsi neviděl, že byl baroš ožralej jako žok a že nemohl ani mluvit, tak nevidíš vůbec nic. | |||
| Re: buz.eranti novináři | pepa (anonym) | 26.06.2012, 20:54 | » reagovat |
| Tak, jestli jsi neviděl, že byl baroš ožralej jako žok a že nemohl ani mluvit, tak nevidíš vůbec nic. | |||
| Re: buz.eranti novináři | pepa (anonym) | 26.06.2012, 20:54 | » reagovat |
| Tak, jestli jsi neviděl, že byl baroš ožralej jako žok a že nemohl ani mluvit, tak nevidíš vůbec nic. | |||
| Baroš není jako Nasri | robben (anonym) | 26.06.2012, 16:33 | » reagovat |
| Baroš není jako Nasri a eFotbal není jako BBC Sport...jednoduché... | |||
| Re: Baroš není jako Nasri | gugga (anonym) | 26.06.2012, 18:25 | » reagovat |
| uplne zbytecny koment... | |||
| Re: Baroš není jako Nasri | robben (anonym) | 26.06.2012, 20:47 | » reagovat |
| ty si zbytečnej.. | |||
| Re: Baroš není jako Nasri | robben (anonym) | 26.06.2012, 20:47 | » reagovat |
| ty si zbytečnej.. | |||
| Re: Baroš není jako Nasri | robben (anonym) | 26.06.2012, 20:46 | » reagovat |
| ty si zbytečnej.. | |||
| Souhlas | king23 (anonym) | 26.06.2012, 14:29 | » reagovat |
| Pod tento článek bych se podepsal, souhlasím od prvního do posledního slova. A diskutérům pode mnou bych vzkázal asi toto: Nikdy jste nejspíš nečetli žádný zahraniční bulvár, jinak byste takové nesmysly nepsali. Je to všude úplně stejné, neli horší. A to si vezměme, že je Milan Baroš v podstatě nýmand. Co takový Beckham? Novináři stepují před jeho barákem, když jede autem už ho někdo natáčí, kamkoliv vyrazí, tak se o tom píše. A že by se choval jako Baroš? To jsem nikdy nezaregistroval. A to nemluvme o tom, že při tomto incidentu vlastně na Baroše ani žádný novinář nemluvil...hovořili s Tomášem Sivokem. | |||
| Re: Souhlas | lukas (anonym) | 26.06.2012, 15:10 | » reagovat |
| od nekoho kdo rika barosovi nymand me opravdu netrapi ze mi rika ze pisu nesmysly, a sledujes ty vubec bulvar - tady je asi vubec nenahanej, nesledujou atd. ze ? to ze ty si spokojenej ze ti kopou do barose neberu jako smernej argument, a zrovna ten tvuj beckham napadnul novinaru vic nez dost | |||
| Re: Souhlas | king23 (anonym) | 26.06.2012, 15:42 | » reagovat |
| Nauč se číst. Napsal jsem, že Baroš je v podstatě nýmand a kdo chápe kontext, tak je mu jasné, že ho srovnávám třeba s později zmíněným Beckhamem. Nebo mě snad chceš tvrdit, že Baroš není oproti Beckhamovi nýmand? Co se bulváru týče, nikde jsem nepsal, že tady do nich nešijou, jen tvrdím, že v zahraničí je to stejné, neli horší. | |||
| Re: Souhlas | Franta (anonym) | 26.06.2012, 14:43 | » reagovat |
| Souhlasím s Vaším příspěvkem do písmena. Bohužel od nikoho z vedení repre a bohužel ani svazu, odpovídající reakce nepřišla. Pan Pelta i po minulém incidentu na konci baráže reagoval se zpožděním tak možná mu to dojde i tentokrát. Jenže na důvěryhodnosti mu toto mlčení nijak nepřidá. Bohužel pro fotbal. | |||
| Re: Souhlas | king23 (anonym) | 26.06.2012, 15:44 | » reagovat |
| Rád bych si myslel, že Pelta bude reagovat alespoň se zpožděním. Bohužel očekávám, že nebude reagovat vůbec. Velice rád bych se mýlil. | |||
| perfektní komentář | Bedřich (anonym) | 26.06.2012, 14:41 | » reagovat |
| vynikající článek! V Česku lidé vůbec neví, co to je kritika, všichni se tu jen hladíme po vláscích, pokrytecky ovšem. A za zády se podrážíme. A ti fotbalisté, co by tu někomu dávali přes hubu, ať se vzpamatují. sami si na sebe nevydělají, vždycky je musí sponzorovat nějaký blázen jako Abramovič atd. | |||
| Re: perfektní komentář | nubligo (anonym) | 26.06.2012, 18:58 | » reagovat |
| omyl typická česká vlastnost je závist a neúcta k lidem co něco dokázali. Jinak není normální aby se ikony českého fotbalu jako je Baroš Čech a ostatní takhle pomlouvali to se neděje nikde jenom v Česku! irové dostali od španělů 4:0 a jejich fanoušci jim tleskali za výkon u nás by se píská na Baroše a volá Bílek ven | |||
| Re: perfektní komentář | Ole (anonym) | 26.06.2012, 20:08 | » reagovat |
| Našim fotbalistům by se též dalo tleskat po prohře s Ruskem, kdyby se ovšem na hřišti opravdu snažili a nechali tam všechno. Jenže místo toho byli po všech stránkách úplně mimo. A Bílek, to není trenér ani pro 1. ligu, natož pro repre... | |||
| Re: Souhlas | joemarco | 26.06.2012, 14:40 | » reagovat |
| Souhlasím. Navíc novináři (nejen) do Baroše začli jít až po děvkách na pokoji, kalbě po prohraném zápase se Slováky atd. Reakce Baroše byla/je jaká je, ať si každý udělá obrázek sám. Nasri je podobný případ s tím rozdílem, že ve francii mají aspoň ve vedení rozum, odsoudí to a omluví se za něj + zřejmě nějaký postih. Tak to má být. | |||
| Re: Souhlas | Andy (anonym) | 26.06.2012, 14:38 | » reagovat |
| Naprostý souhlas. Ti lidé tady v diskuzi vůbec nevědí, o čem mluví. U nás jsou novináři, hlavně ti sportovní, na hráče velice hodní, letou jim téměř do zadku. Stačí se podívat vedle za hranice, jak jsou tam ostří. Za ty šílené prachy musí hráči něco vydržet přece! | |||
| Re: Souhlas | jenda (anonym) | 26.06.2012, 15:12 | » reagovat |
| jenze oni na rozdil od tech nasich ubozaku pouzivaj hlavu a pisou smysluplne a ne hovna jako u nas, protoze tam o sportu vedi vic nez tady ty hospodsky troubove | |||
| Re: Souhlas | gugga (anonym) | 26.06.2012, 18:27 | » reagovat |
| jak ty muzes vedet, co pisou v cizine, kdyz cizi jazyky neumis a dela ti problemy i cestina? | |||
| co takhle image novinaru ???? | lukas (anonym) | 26.06.2012, 11:54 | » reagovat |
| staci mi kolikrat videt ty rozhovory po zapasech a nakopal bych vam drzku sam !!! parkrat sem se i zucastnil tiskovek a to vase chovani si nic jinyho ani nezaslouzi, otazky k zapasu zadny, k picovinam x, kolikrat ani nevim z ceho to pak pisete kdyz se na nic neptate ... az zacnete delat praci jak se ma, tak pak si mozna i zaslouzite nejakou tu uctu !!! | |||
| raději pokutovat novináře | Jackdaniel (anonym) | 26.06.2012, 11:45 | » reagovat |
| Nejdříve by měl někdo novinářům dát pořádnou nakládačku a hned by se chovali jinak. Jejich jediným cílem je získat senzici jakýmkoliv způsobem za jakoukoliv cenu. Pamatuju si, jak před několika lety se v naší vesnici malý kluk nechtěně při chvilce nepozornosti oběsil na rybářských háčcích. TV Nova tam byla skoro tak rychle jako policie(to mne docela zaráží) a navíc paní redaktorka měla obrovskou radost z toho, že mají svoji skvělou reportáž, kterou projevovali i před zdrcenými rodiči :-( | |||
| Chování | Miguel04 (anonym) | 26.06.2012, 11:41 | » reagovat |
| našich bulvárních deníků jde za hranice slušného chování, takže nejprve se kouknout na západ, co se tam v bulváru probírá a poté tady někoho kritizovat. Ne, tady má prostě bulvár svůj svět a lidi ho tu ještě podporují jejich nákupem. | |||
| Re: Chování | Antonín (anonym) | 26.06.2012, 14:36 | » reagovat |
| Je vidět, milý pane, že o síle a tvrdosti bulváru nevíte, vůbec nic, ale vůbec nic. Blesk je nejhodnější a nejmilejší bulvár na světě! Aha! je jen o malinko ostřejší. Jinak na anglické tabloidy nemá nikdo, u nás je to jen odvar. Jenže v Anglii si tohhle Baroš nedovolí, to je celé. | |||
| Re: Chování | Miguel04 (anonym) | 26.06.2012, 16:56 | » reagovat |
| To je hezké, že jste takhle ohodnotil BLESK. Zrovna vy jste asi jeden z těch, co ho velmi často kupují a co je za hranicemi ani možná nevíte. Nemyslím si, že by britské bulvární deníky plivali špínu všude okolo, ale spíše mají články s vtipným podtextem... | |||
- Baroš, Štajner i Kušnír zaplatí... (16.05.)
- Výroky Baroše a Štanera se budou řešit... (09.05.)
- Baroš: Udělali jsme obrovský krok k záchraně (04.05.)
- Má Bílkovi radit Brückner? Bývalí hráči radši hrají (19.04.)
- O důvěře se nehlasovalo, Bílek a Šmicer mají plnou (16.04.)
- Fotbalová vláda bude řešit otázku reprezentačního kouče (16.04.)
- Baroš ovládl anketu Hráč měsíce s rekordním ziskem (10.04.)
- Baroš potřebuje jen chvíli klidu (09.04.)
- Barošovi už je lépe (08.04.)

