eFotbal premiership milujufotbal fotbal.hattrick.cz hokej.hattrick.cz florbal.hattrick.cz golfdigest probasket sportwin dokonalazena
VÝBĚR SOUTĚŽE
ZPRAVODAJSTVÍ ZAHRANIČNÍ LIGY
IKONKA PRO VÁŠ WEB
Rss kanály
Témata
Příspěvky v diskuzi
Vytisknout

- | Foto:
Související články:



Komentáře na téma:
celkem 32 komentářů
 
googlegoogle (anonym)21.02.2015, 7:25» reagovat
I need bitcoins to become a millionaire. My bitcoin addy is 13FcgYNGUAKsxnUizbDexZWa4s5WF4H9PS lettheloveflow2015@hotmail.com
:-Oel gekon (anonym)18.11.2014, 8:19» reagovat
Tohle je tak uplakaný článek. Už jen popisovaný rozdíl nebezpečnosti "jude slavie" vs "smrt slavii" je nedotažený a záleží pouze na rétorice. Říci, že jeden výrok je protizákonný a druhý nikoliv je dle mého hloupost.
to je JEN pejzatá schízaktre (anonym)26.04.2015, 12:47» reagovat
přeci ti fanoušcí křičí obdivem: "JÚ, JDE SLÁVIE!"
Trochu jiný pohlediulianus (anonym)23.04.2014, 19:27» reagovat
Tohle si tu už asi nikdo nepřečte ale mě by zajímalo, proč (prakticky) nikdo nevidí podstatu problému. Slovo Jude znamená prostě německy Žid. A ano, němčina byla jazykem, který užívali šiřitelé myšlenky o podřadnosti židovské rasy. Slovo samotné ale nadávkou není, takže porušení zákona se podle mě dopouští každý, kdo se k této souvislosti nějak vztahuje. Mezi sparťanskými fanoušky nejspíš pár takových bude také, ale většina to řve jen proto, že se jim to dobře rýmuje, a proto, že je jim to neustále zakazováno, a oni se tak můžou cítit jako rebelové.
Rozumní lidé by však už konečně měli přestat tuto souvislost vytahovat. Židé si za to všechno, co přetrpěli, zaslouží především obdiv. Označení za Žida přece nemůže být vnímáno jako nadávka. Na Slavii jednu dobu reagovali na toto skandování tím, že Sparťanům oznámili, že Slavia je slovanský klub. Sice s tím samozřejmě nemohli uspět, ale podle mě jediná správná reakce - uvedení omylu na pravou míru. Tím, že budeme neustále zdůrazňovat, že jde o nadávku, tím vlastně akceptujeme pohled prosazovaný nacisty.
Jinak, pane Procházko, Vaše komentáře čtu s oblibou, už dost dlouho s Vámi většinou souhlasím. Tady ale ne.
Nicméně, aby bylo jasno, budu velmi rád, až jednou tenhle pokřik zmizí, ale především proto, že je hloupý.
Re: Trochu jiný pohledel gekon (anonym)18.11.2014, 8:21» reagovat
Souhlas.
mnolisak (anonym)22.04.2014, 10:52» reagovat
pane prochazka, tak tohle je teda asi nejvetsi sracka co jste kdy splodil
hmmm:)))) (anonym)22.04.2014, 10:48» reagovat
a vadi jim i vyhrivane tribuny plynem ??? ja abych si nesedal nekam, kde bych se jich mohl dotknout
Re: hmmmlisak (anonym)22.04.2014, 10:52» reagovat
trefny :)))
ProcházkaD (anonym)21.04.2014, 16:22» reagovat
Já jsem slávista, ale jako každý článek od tohoto "šéfredaktora" je jen snůška nesmyslů a ještě naprosto tragicky sepsaných. Proto už také nečtu Hattrick.
Řebíčkův postoj mě nepřekvapujeLoula (anonym)21.04.2014, 12:16» reagovat
Jsem rád, že autor kritizuje vedení Slavie, kterému prý nevadí náckovský pokřik Jude Slavie. Vůbec bych se nedivil, kdyby to nevadilo Řebíčkovi, typickému představiteli české polistopadové zbohatlické lumpen-buržoazie.
Vynikající komentář!Uršulík (anonym)21.04.2014, 12:09» reagovat
Děkuji panu Procházkovi za skvělý článek a za to, že jako jeden z mála fotbalových novinářů je schopen přesahu, že nemá místo mozku fotbalový míč jako většina jeho kolegů. Snad ještě pan Mádl z Aktuálně.
ten zákonpolo (anonym)20.04.2014, 15:44» reagovat
Zákon o podpoře a propagaci je gumový paragraf, který by měl být co nejdříve zrušen. Sere na něj pes.
UbrečenciJiří (anonym)20.04.2014, 10:55» reagovat
Kdbyby Slávisti tak fandili, jako brečej, měli by nejlepší fanoušky v lize.
Re: Ubrečencimilo (anonym)20.04.2014, 19:27» reagovat
Tak ty jsi to rozlouskl. Vůbec jsi nepochopil, o čem ten článek vlastně je.
Pelta ?!Gigi Gigolo (anonym)19.04.2014, 12:43» reagovat
Ohrazuju se, abyste to, co na mně ženy nejvíc obdivují, nazývali Peltou ! ! !
Velikonocni hodovackaJiri (anonym)19.04.2014, 12:35» reagovat
Mohu o velikonocich chodit s klasickou ceskou hodovackou "Zidi neverni jako psi cerni kopali jamu jezisi panu...." nebo bych se mel nejdriv zeptat zidovske obce, slavie ci autora tohoto clanku jestli se nahodou nekoho nedotknu?...
OmylPavel Bednář (anonym)19.04.2014, 11:58» reagovat
Autor tohoto žurnalistického veledíla by si měl nejdříve dohledat původ tohoto pokřiku (kdy se začalo na fotbalisty a fanoušky Slavie toto heslo provolávat). Tento tendenční pisálek by pak zjistil, že pokřik má původ již v první republice.

Re: Omylmilo (anonym)20.04.2014, 19:33» reagovat
Ten původ, o kterém píšeš, je hezkou legendou. Každopádně v dnešní době to je dost ubohej pokřik. Těch je ovšem na stadionech mnohem víc.
hloupostbrux (anonym)18.04.2014, 20:55» reagovat
Tak zaprvé me uniká proč autorovy nevadí nadávání do rumunu(sparta), poláku(ostrava) a spousty dalších vecí.je snad nadávat za postižení, pleš, ruskou národmost(národ co stratil nejvíc lidí), indiánu(národ co prošel nejvetčí genocidou v dejinách)v pořádku??za druhé jude slávie není to samé jako třeba smrt žid.., černé svi.., bílé kur...,( a i u techto nadávek např soud za duchcov potvrdil že o rasismus nejde)nebot je to jen názor že slavie je židovská a to nemusí být nutne urážka.ano všichni víme že ti hoši to jako nadávku myslí, ale soudit co ten či onen myslel jinak normální vetou snad už od dob komunistu u nás nemužem.takže pokud autor nechce tvrdit že nazvat vec židovskou je samo o sobe urážka trestnej není ani jeden pokřik.jsou neslušné a mužem si o křiklounech myslet cokoli a je škoda že poškozují i podle me naprosto regulérní názor pelta ven, ale to k fotbalu patří.prominte, ale radši na fotbale skousnu nadávky než autora v čele mravnostní komise
?Top (anonym)18.04.2014, 19:56» reagovat
A nám zase vadí Židi a taky s tím nikdo nic nenadělá :)
a slavie je ziva?nene (anonym)18.04.2014, 18:23» reagovat
pokud nemuzete prat nezive veci (sparte) smrt, tak nemuze ani neziva vec ( v mem pripade tedy slavia) mit nejake vyznani, ci byt nejakou rasou... tudiz neni ani nezakone jude slavie jelikoz se to netyka zadne urcite osoby... dekuji pekne a mel by jste ukončit svoji funkci radeji :)
Re: a slavie je ziva?kozell (anonym)19.04.2014, 3:00» reagovat
Naprosto presna (z hlediska logiky silence Prochazky) uvaha. Neni to poprve kdy tento pan tuto zalezitost resi. Takze jeste jednou byvaly sefredaktore bohuzel jedineho sportovniho deniku v Cechach a dnes sefredaktore bohuzel uz byvaleho spickoveho casopisu - pokrik Jude Slavie je de iure nepostizitelny, spatrovat v nich nacisticke reminiscence kvuli pouzite nemcine by mozna melo vetsi sanci na uspech pri pripadne zalobe... Samo oznaceni za zida ci zidovske kohokoli ci cehokoli muze byt nekym vnimano i pozitivne, to spise vy a paradoxne i zidovska obec se svym vykladem pokriku dopoustite jednani na hrane. Jako spartan toto skandovani nepouzivam prave pro jeho absurdni nesmyslnost, je more vystiznejsich nadavek pro sesivanou svoloc. Napriklad Slavia intelectuals... :) Ale kdyz nad tim premyslim tak absolvent zvlastni skoly kterych na tribune Sever v Edenu nebude malo by to mohl povazovat za hanobeni sveho socialniho statutu. Navic ta pouzita anglictina... :)))
Re: a slavie je ziva?Cody (anonym)21.04.2014, 12:14» reagovat
Vy asi neumíte číst, autor napsal, že je úplně jedno, co vadí FAČR nebo Slavie, důležité je, že to vadí Židovské obci, jestli ve skandování "jude, jude" nevidíte nacistický antisemitismus, tak je mi vás líto, nebo to schvalujte. Já, jelikož mi zemřel pradědeček v koncentračním táboře, jsem na podobné projevy rovněž velmi citlivý. A jsem rád, že alespoň Pavel Procházka stížnost Židovské obce připomenul. Protože ve FAČR i v současném vedení Slavie pracují omezenci.
Re: a slavie je ziva?kozell (anonym)21.04.2014, 15:41» reagovat
Mimochodem vas argument o tom ze je treba respektovat to co vadi zidovske obci je naprosto zcestny.Myslim ze zijeme v sekularni zemi,nikoli v Izraeli,nazory zidovske obce pro me skutecne nejsou normou...
Re: a slavie je ziva?kozell (anonym)21.04.2014, 15:25» reagovat
Prectete si to jeste jednou a popremyslejte...Pokud mate pocit ze timto pokrikem je porusovan zakon mate jako obcan pravniho statu moznost toto resit.Garantuji vam ze u jakehokoli soudu jste s takovou zalobou bez sance.Interpretace o spojitosti skandovani s nacismem, koncentracnimi tabory atd. je prave jen vas vyklad a silencu typu Prochazka,fanousci nic takoveho nekrici.To ze jim podsouvate tento podtext a volate po trestu se chovate naopak vy jako stoupenec nektereho z totalitnich rezimu.Cela tato "causa" je prepjatou snahou o politickou korektnost typu cikan je urazka,spravny a jediny akceptovatelny vyraz je Rom!V souvislosti s fotbalem je to cele jiz uplna debilita.Mimochodem neschvaluji nacismus,mezi predky mam dokonce nekolik obeti 2.svetove valky,treba pri bombardovani Kralup,pri mste utikajicich nemeckych vojaku 7.5. 1945,babicka pochazela primo z Terezina a zazila tak velmi neprijemne detstvi,pradedecek prisel pri tzv. arizaci o velky majetek atd.Tvrdim jen ze toto vse kolem skandovani Jude Slavie je pseudoproblem vyvolany s cilem poskodit Spartu (jakkoli nejsou jeji fanousci jedini kdo ho v lize pouziva - to pro uplnost).
Re: a slavie je ziva?pepa (anonym)21.04.2014, 12:46» reagovat
To že vám umřel předek me mrzí, ale já ho tam nezabil a moji předkové také ne tak proč bych mel bejt omezovanej? K fotbalu nadávky patřej neb to není divadlo(zatím)a nevím proč by jude melo bejt jiné než rus, polák, rumun...a popravde názor židovské unie či obce me je uplne šumák.
Re: a slavie je ziva?kozell (anonym)19.04.2014, 3:21» reagovat
Omlouvam se za mensi preklepy, pisi z mobilu a nevidim cely text, rozumni se jiste dovtipi. U autora clanku si uz nejsem tak jisty ale jedno doporuceni bych pro nej mel. Za vaseho pusobeni v deniku Sport jsme byli svedky kazdotydeni hysterie kolem Karla Poborskeho kvuli angazma ve Sparte a zaroven majetkoveho podilu v Dynamu Ceske Budejovice, melo jit o fatalni stret zajmu! Ze dnes predseda FACR zaroven vlastni klub hrajici Gambrinus ligu je ovsem v poradku. Ze predsedkyne komise rozhodcich a jeji partner, mimochodem mistopredseda svazu maji nadstandardni vztahy k Viktorii Plzen kterymi se ani netaji je asi take OK... Pro FC Penaltii Plzen jiste, viz dva tituly, pro zbytek ligy uz to takova zabava neni, zeptejte se treba v Jihlave... Nebylo by na skodu resit skutecne problemy ceskeho fotbalu namisto mentorovani a podpory nahubkoveho zakona pro fanousky...
Re: a slavie je ziva?kozell (anonym)19.04.2014, 4:04» reagovat
A jeste posledni reakce na vasi ad absurdum argumentaci o "nezivosti" Sparty jako pravnickeho subjektu. Mylite se naprosto zasadne,Sparta neni jen zapis v obchodnim rejstriku, ICO a logo. Sparta je 120 let jedinecne historie, temer 1000 fotbalistu kteri oblekali dres jejiho A tymu, stovky zamestnancu a zastupy deti kteri v mladeznickych kategoriich kazdym treninkem smeruji svuj zivot k pozitivnim hodnotam a pak take miliony fanousku a to nejen v CR. Prani smrti vsem temto lidem bych byt vami rozhodne nebagatelizoval, vezte ze Sparta skutecne zije a bezpochyby zit bude dal. Pokrik Jude jehoz smysl 99% tech jez ho pouzivaji stejne nedochazi je proti proklinani smrti milionu lidi naprostou marginalitou. Az budete zase uvazovat do dusledku pouzijte lidstejsi logiku, ne pouze frustraci z pohledu na ligovou tabulku. Nashle pri dalsi vymene nazoru p. Prochazko.
Re: a slavie je ziva?kozell (anonym)19.04.2014, 4:48» reagovat
A pro uplnost sve reakce jen dodavam ze fanousci Sparty neskanduji Jude Slavie ale Jugoslavie jako vyraz podpory mezinarodnimi organizacemi (NATO,OSN) diskriminovanym a o uzemi okradanym Srbum!!! :)
Re: a slavie je ziva?zubr (anonym)18.04.2014, 20:00» reagovat
Panejo to je výplod, zeptej se táty kolik dní na tobě makal hochu !?
ReakceRoman (anonym)18.04.2014, 16:55» reagovat
Tentokrát má pan Procházka naprostou pravdu, až na jednu věc, to že dnes řídí fotbal taková individua typu Pelta, Berbr, Damková (ta spíše jako oběť) neznamená, že Karolyiho disciplinárka byla lepší. Pánové byli pouze inteligentnější a měli solidní vystupování, jinak to byla stejná žumpa jako nyní,
Pozdrav z Vrsovicwoodyx (anonym)18.04.2014, 15:39» reagovat
SVANCARO TY JSI HOVADO!!!!!!
Váš komentář:
 
*
*
* Položky označené hvězdičkou a text příspěvku je nutno vyplnit.



Nové číslo právě v PRODEJI

2016/01

Zavřít
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace