eFotbal premiership milujufotbal fotbal.hattrick.cz hokej.hattrick.cz florbal.hattrick.cz golfdigest probasket sportwin dokonalazena
VÝBĚR SOUTĚŽE
SYNOT LIGA ZPRAVODAJSTVÍ ZAHRANIČNÍ LIGY
IKONKA PRO VÁŠ WEB
Rss kanály
Témata
Příspěvky v diskuzi
Vytisknout

Přesvědčování, že Plzeň – Sparta je víc než derby, má efekt jako totalitní podpora Dukly

Přesvědčování, že Plzeň – Sparta je víc než derby, má efekt jako totalitní podpora Dukly

POLEMIKA „České El Clásico“. Tohle nesmyslně nepřesné označení pro zápas Sparta Praha – Viktoria Plzeň jsme si mohli přečíst v některých médiích už minulou sezonu. V nedělním pořadu České televize Dohráno jej použila i moderátorka Monika Čuhelová. Klasický příklad nesprávného používání cizích slov. Klasické dílo znamená v češtině „dílo trvalé hodnoty, dílo nepodléhající času“. Což je ve sportovním významu ve fotbalu derby Sparta – Slavia. Těžko to mohou být zápasy o první místo mezi Spartou a Plzní, k nimž dochází až v posledních třech letech, zhruba od roku 2011, kdy se Viktoria stala poprvé v historii ligovým mistrem.

Hrdina Limberský? Měl by se omluvit a neprovokovat fandy Sparty svými gesty

Dříve se klub ze západočeské metropole pohyboval mezi druhou a první ligou, v níž ji např. v roce 2006 zachránili velmi prapodivným, neklasickým způsobem na Letné (1:3) někteří zkušení sparťanští hráči. Klub, výsledek - nebo třeba privatizace vody na radnici - se dají v Česku získat za peníze poměrně snadno, ovšem historie se koupit holt nedá. Dočista to nejde.

Derby tradičních „S“ je v Česku pouze jedno a i když se některá média snaží vnutit pražským fanouškům, že duel Plzeň – Sparta je dneska něco víc, nemůže se jim to podařit. Soudruzi za minulého režimu lidem také vnucovali vojensky komunistickou Duklu a nebylo jim to nic platné. Podobně nedávno (ne)uspěl již neexistující umělý hokejový klub Lev Praha.

„ El Clásico, katalánsky El Clàssic, známé též jako El derbiespañol, je výraz pro nejprestižnější fotbalové utkání ve Španělsku. Jde o utkání utkání Realu Madrid s FC Barcelona. Koná se alespoň dvakrát ročně ve španělské lize, navíc se oba týmy mohou střetnout i v pohárech jako Copa del Rey nebo v Lize mistrů. Po finále Ligy mistrů je tento duel nejsledovanějším fotbalovým zápasem na světě, mohou ho sledovat až stovky milionů lidí. Prestiž duelu vychází z rivality obou týmů – Madrid a Barcelona jsou dvě největší španělská města a oba kluby se řadí mezi nejlepší a nejbohatší na světě. Rivalita mívá i politický podtext – Real Madrid se řadí ke španělskému nacionalismu a FC Barcelona představuje nacionalismus katalánský.“


Tolik vysvětlení názvu jednoho z nejklasičtějších fotbalových zápasů na světě v internetové encyklopedii Wikipedie.cz.

I Jarda Kužel má za největšího soupeře stále Slavii


Duely Sparty s Plzní jsou naopak velmi mladé, médii umělé živené. Ostatně přesně tak to vidí i jedna z největších sparťanských celebrit – David Novotný, herec Dejvického divadla a Jarda Kužel z kultovního televizního seriálu Okresní přebor. Zopakoval už několikrát, že pro něj největším rivalem a „nepřítelem“ zůstává pražská Slavia, zatímco souboje s Plzní jsou jen momentální, epizodickou, mediálně nafouknutou, záležitostí. Cítí to podobně i většina pražských fanoušků, kteří se nenechají jen tak něco vnutit. Slavia hrála druhou ligou v šedesátých letech, Sparta v letech sedmdesátých. Dodnes pamětníci tvrdí, že bez jednoho „S“ je tenkrát liga tolik nebavila. A to se hrála kvalitnější, československá soutěž s vítězem PVP Slovanem Bratislava či semifinalistou PMEZ Spartakem Trnava.

Mimochodem v roce 2000 jsem trávil jistý čas zrovna ve Španělsku, když se tam stal mistrem loni druholigový Deportivo La Coruňa. No a co? Prvních dvacet až třicet stránek španělských sportovních novin jménem Marca bylo i tak tehdy věnováno Realu Madrid a prvních dvacet až třicet stran katalánského Sportu zabral FC Barcelona. La Coruňa? Nezájem. Když to šlo dobře, ocitlo se Deportivo na 35. stránce.

Náš zákazník, náš čtenář, náš fanoušek – náš pán. Možná nespravedlivé, ale reálné.

Pavel Procházka, šéfredaktor magazínu HATTRICK

7. listopadu 2014 - Pavel Procházka | Foto: sparta.cz
Související články:



Komentáře na téma: Přesvědčování, že Plzeň – Sparta je víc než d ...
celkem 64 komentářů
 
vrba a tankista... (anonym)08.11.2014, 17:35» reagovat
Rozdíl mezi úspěšnými trenéry je, že se nebojí rozhodnutí a umí rozeznat kvalitu jednotlivých hráčů. Vrba v případě Petra Čecha a některých dalších jedinců to zatím nedokázal. U Petra Čecha v současnosti funguje pouze kalkulačka. Čím déle bude ve fotbale, tím se mu prodlužuje doba jeho příjmů.
Moje řečKerlon (anonym)07.11.2014, 21:10» reagovat
Souhlasím, Plzeň je teď dobrá, ale všeho jen do času.
...elfin (anonym)07.11.2014, 18:34» reagovat
Český fotbal si zaslouží jediné - totální bojkot




„Fotbalová asociace přijala nový disciplinární řád, který od 1. 7. 2013 obecně snižuje nejvyšší sazby fotbalových trestů. A ty nejpřísnější se logicky týkají "porušení regulérnosti soutěže", tedy korupce. Tresty za ni se ovšem v novém znění disciplinárního řádu snížily na třetinu.“ Tolik zpráva, kterou jako první přinesl Deník Insider. Miroslav Pelta, šéf Fotbalové asociace České republiky na celou věc reagoval tak, že se strašně podivil. "Vážně? To slyším od vás poprvé," odvětil první muž českého fotbalu na otázku, zda mu nepřijde mimo tresty za korupci snižovat, když celospolečenský trend je naopak korupci pronásledovat kam až to jde. Drzost té odpovědi vynikne především, pokud vezmete v úvahu, že o týden dříve ten samý Pelta pro tuto změnu hlasoval.



Ten samý Pelta, který nemá na vedení svazu konkurenci. S čímž možná bude asi trochu souviset fakt, že týmy, které podporovaly jeho protikandidátku, prohrály v jeden víkend souhrnným skóre 1:15 a vyloučeno jim bylo deset (!!!) hráčů. Jasně, můžete být hodně z formy, ale deset hráčů na čtyři týmy je fakt hodně, i když má 44 lidí najednou hodně špatný víkend - což rozhodně mělo v okamžiku, kdy skončily jejich fotbalové zápasy.



Pelta sice neví, jak minulý týden hlasoval, ale tím, že s volbou předsedy zářezy nesouvisely, to věděl okamžitě. "To musí být nějaká náhoda, neumím si nic jiného představit," vyjádřil se. Funkcionář Roman Berbr, takový Patrik Oulický českého fotbalu (překlad do češtiny - ta nejvenkovštější a nejburanštější verze okresního kmotra) vzápětí s šarmem sobě vlastním prohlásil, že když se to postiženým klubům nelíbí, mají se odstěhovat do Burundi. Připočtěte situace, kdy se proti některým klubům hrajícím o záchranu nepískne penalta, ani když jejich hráči soupeře v pokutovém území před zraky diváků a televizních kamer přepadnou, svážou, naloží do auta a odvezou za město (vzhledem k poměrům v českém fotbalu pro jistotu dodávám - tohle byla nadsázka), nebo kdy si nemůžete být ani v souboji o titul jisti, co je fakt chyba fotbalistů a co koupený zápas. Připočtěte fotbalovou reprezentaci, její výsledky a morálku. Nebo fakt, že se dnes kupují výsledky fotbalových utkání už v žákovských kategoriích. Člověka pak napadne, zda by se do Burundi neměl odstěhovat Roman Berbr. To, co se v českém fotbale naučil by se mu v tamní zkorumpované společnosti hodilo. Se svými znalostmi a schopnostmi by byl za hvězdu.



Zbývá jediná varianta. Totální a úplný bojkot českého fotbalu. Při pohledu na návštěvnost některých utkání nejvyšší a tedy „nejprestižnější“ fotbalové soutěže jednoho napadne, že už probíhá. Ale vážně - český fotbal je zjevně zamořen způsobem, který prakticky vylučuje nějakou pozvolnou nápravu. Je v něm příliš mnoho majitelů a sponzorů, kteří se mu věnují ze špatných důvodů. Příliš mnoho funkcionářů, kterým už dávno nejde o fotbal a (podobně jako některým ultras) už je pro ně fotbal pouze záminkou, polem, na kterém si mohou jet svojí malou politicko-kmotrovskou hru. Ve finále dnes fotbal „nerozdává fotbalovou radost“ (abychom citovali továrnu na klišé jménem Pavel Čapek) vlastně nikomu.



Výborná kniha Soccernomics, věnující se analýze fotbalu z hlediska ekonomických teorií cituje jistého byznysmena, který začátkem devadesátých let investoval v anglickém fotbalu. „Víte, nevadí mi gangsteři. A vlastně snesu i hlupáky. Ale nemohl jsem vystát hlupáky, kteří si hráli na gangstery.“ Z anglického fotbalu se od té doby stala nejvýdělečnější liga na světě. Z českého fotbalu jde dnes jen smrad, ve kterém se rochní pár zoufalců, snících o tom, že jim vláda nad nějakým klubem, případně nad celým českým fotbalem přinese sociální nebo jiný kapitál. Osobně budu jen rád, když všichni zbankrotují a z fotbalu odejdou. Jiná možnost reformy českého fotbalu zjevně není.



Jistě fotbal je o emocích. O tom, že fandíme Slavii, i když jí vlastní to nezprofanovanější jméno toho korupcí nejprorostlejšího období poslední doby. Že fandíte Spartě, i když její majitel zjevně občas neví, co dělá. Nebo prostě jinému klubu, který máte blízko. Právě emoce fans a části sponzorů je to, co český fotbal drží ještě jakž takž nad vodou. Je to něco, na co se mohou spolehnout rozhodčí, rozdávající do nebe volající zářezy, arogantní majitelé nebo otevřeně drzí funkcionáři, kteří z fotbalu dělají čím dál asociálnější a nesnesitelnější prostředí.





Aby bylo jasno, nejsem nepřítelem fotbalu - naopak. Z kolektivních sportů věnuji jeho sledování zdaleka nejvíce času, jsem v několika fan clubech a dělám všechny ty nesmyslné věci, které dělají fotbaloví fans - kupuju předražené repliky dresů, nervuju se u fotbalově mizerných zápasů a mé emoce jsou občas zcela závislé na jedenácti lidech, ke kterým nemám žádný osobní vztah, vyjma toho, že hrají v týmu, kterému fandím. Tohle všechno k fotbalu patří a to mě na něm baví. Jen prostě odmítám sledovat českou ligu nebo podporovat českou reprezentaci. Není to ani výraz snobství nebo něčeho podobného. Jen prostě nechci svému synovi, až ho poprvé vezmu na fotbal, vysvětlovat, že ten faul nebyl písknutý proto, že támhleten tlustý pán na VIP tribuně má prostě moc peněz, ten pán v černém je úplatný grázl a když se ti dva rozhodnou, příští rok bude klub na který koukáme hrát s úplně jinými týmy, než letos.

Zápas s provinční PlzníIvanhoe (anonym)07.11.2014, 17:33» reagovat
Zápasy s provinčním klubem, kterej díky dlouhodobé korupci vede ligu nemůžou konkurovat derby. To pomine až dojdou bílými koníkovi a jeho kmotrům prachy. Nebo policejní krytí.
Re: Zápas s provinční PlzníVáclav Mastný (anonym)07.11.2014, 19:12» reagovat
Slávie je v troskách, což vám, co mají rudě zatměno vyhovuje. Derby, které má jasného vítěze, není derby, ale nuda. Prostě jakmile je nějaká konkurence, tak se bojíte o bodíky, o titul a o LM. Doba jednoho klubu už na štěstí skončila a vy se holt musíte trápit s provinčníma klubama, kteří vám berou tituly a hrajou vysněnou LM.
Re: Zápas s provinční Plzníminimax (anonym)08.11.2014, 8:58» reagovat
no že by nám Plzeň brala tituly to bych zrovna netvrdil,ty tituly byly Plzni spíš přiděleny ještě před začátkem sezony a byla k nim dotlačena rozhodčími,mít dva tituly a oba podvodem je dost tragický...
kdo má, hraje.... (anonym)07.11.2014, 17:13» reagovat
Zelená je tráva - jak dlouho. Fotbal to je věda. Chyba lávky - fotbal jsou to prachy FIFA. Kdo zaplatí nejvíce ten vyhraje. A když si někdo nedá říci pošleme na něj rozhodčího a nebo mu .zlikvidujeme hráče. Karty to jsou taky prachy. Teď je sport byznys.
(_!_)martas (anonym)07.11.2014, 16:48» reagovat
Jděte už s kosmetikou Adidas do PRDELE !!!!!!!!To je strašně otravná reklama a proto bych jí nechtěl ani zadarmo!!!!
Re: (_!_)dealer (anonym)07.11.2014, 16:54» reagovat
souhlas kšunt zadarmo drahý
!!!!!karl (anonym)07.11.2014, 16:46» reagovat
pro nás sparťany je porážka od sešívek mnohem víc ponižující než porážka od provinčního mužstva z Plzně,prohráli jsme s Plzní no a co?To akorát plzeňáci mají z toho že porazili Spartu předčasný Vánoce,ale to se netýká jen plzeňáků,Sparta je prostě pojem a výhra nad Spartou se cení mnohem víc než vítězství nad ostatními mužstvy!To jen plzeňáci se snaží pasovat do role,která jim nepřísluší a nikdy příslušet nebude!!
Re: !!!!KŘETÍNSKÝ JAKO ODSTRAŠUJÍCÍ..LP (anonym)07.11.2014, 16:50» reagovat


KŘETÍNSKÝ JAKO ODSTRAŠUJÍCÍ PŘÍKLAD
Honí se vám hlavou myšlenka stát se akcionářem českého fotbalového klubu a investovat své vydělané peníze? Můžete se také stát sponzorem českého fotbalu. Odstrašujícím příkladem pro všechny potenciální investory je samotný příběh Daniela Křetínského ve fotbalové Spartě.

Zkuste se vžít do role miliardáře, který je úspěšný ve svém oboru a vydělává velké peníze. Zaměstnává tisíce lidí, má odpovědnost vůči bankám za úvěry a vytvořil ve své firmě transparentní a fungující strukturu, která je výkonná a produkuje zisky společnosti. Pohybuje se v prostředí, ve kterém musí přemýšlet konstruktivně, plánovat budoucnost a dělat strategická rozhodnutí, aby uspěl v boji s konkurencí. Fotbalové prostředí nabízí obrovskou masu lidí, která by mohla být jeho potenciálním klientem.

Bude to dvacet pět let, co se tato země otevřela světu. Transformační proces společnosti paradoxně neprospěl českému fotbalu, co se kultivace prostředí týče. Po roce 1990 začala být tato země drancovaná na základě úvěrových a privatizačních dobrodružství. Mnoho schopných a odvážných využilo tuto dobu jako příležitost, vzít si miliardové úvěry, na vybudování společností na zelené louce, nebo koupě již stávajících, ale nekonkurences­chopných firem. Hodně z nich zkrachovalo, ale je velké množství těch, co dnes prosperují, jsou úspěšní a bohatí.

Během transformace společnosti se vytvořily různé penězovody, které financovaly český fotbal. Tento systém financování nenutil lidi ve fotbale, aby se zamýšleli nad jeho budoucností. Jednoduše řečeno, byla nastavená pravidla – dostaneš pět kuliček, jednu dáš doleva, dvě doprava, jednu nahoru a jednu si necháš. Není potřeba vzdělaných a přemýšlivých lidí, kteří by zvládali provozovat a obhospodařovat tento systém. Toto prostředí bude pokaždé přitahovat lidi, kteří se budou rvát o pozice, které rozdělují tyto kuličky.

Vzhledem k mezinárodnímu tlaku na kontrolu finančních toků peněz a kvůli světové bezpečnosti bylo mnoho neprůhledných penězovodů zlikvidováno. Problémem českého fotbalu jsou lidé, kteří ovládají toto prostředí díky spoluúčasti na bujarém transformačním a privatizačním procesu této země. Za celou dobu nevytvořili prostředí, které by lákalo úspěšné podnikatele a společnosti, aby se finančně zapojili do českého fotbalu. V dnešní době žádný potenciální investor neohrozí své společnosti a jméno, vstupem do českého fotbalu. Jsou si dobře vědomi, že v českém fotbale by o jejich úspěchu na úkor jejich peněz rozhodovali lidé, kteří jsou něco jako kmotři v politice.

Daniel Křetínský byl pionýrem a nadějí pro mnoho lidí při nákupu fotbalové Sparty. Dnes je to odstrašující a alarmující příklad pro úspěšné podnikatele a paralelní důvody jeho neúspěšné anabáze ve fotbale, by se daly vyčíst z odpovědi současného ministra financí Andreje Babiše a potenciálního sponzora českého fotbalu na otázku redaktora Reflexu.

Máte momentálně na účtu dost na letadlo?
Na účtu ne. Peníze v hotovosti mají na účtu kmotři. Ten hlavní, Janoušek (Roman Janoušek, pražský podnikatel, zbohatl na základě veřejných zakázek, přítel Pavla Béma), má podle novin čtyři miliardy korun na účtu ve Švýcarsku.

Neexistující, atraktivní prostředí pro potencionální sponzory a investory je největším problémem českého fotbalu. Andrej Babiš je dnes v pozici, kdy může pomoci vyčistit i fotbalové prostředí. Stačí, aby se na fotbalové kmotry podíval přes svou odpověď na dotaz, jestli má na účtu dost na letadlo.
Re: !!!!KŘETÍNSKÝ JAKO...N (anonym)08.11.2014, 9:10» reagovat
Naprostý souhlas,jsou lidé schopní,inteligentní,pracovití a hlavně slušní a potom jsou ti se záporným znaménkem a ti bohužel vládnou v této zemi a nejenom ve fotbale.
Re: !!!!KŘETÍNSKÝ JAKO...martas (anonym)07.11.2014, 16:55» reagovat
ty jseš zoufalec,ta závist ta je zlá co? :-)
to není o Spartě či Plzni,NEYMAR (anonym)07.11.2014, 16:27» reagovat
nemáme a nevyrůstají nám hráči na jakési fotbalové úrovni, běhají nám tu jen ovlivnění šašci fotbalovým podsvětím, o ničem jiném to není, herně jdou pomalu ale jistě do prd.le jeden vedle druhého , je k smíchu je sledovat.
to není o Spartě či Plzni,NEYMAR (anonym)07.11.2014, 16:17» reagovat
nemáme a nevyrůstají nám hráči na jakési fotbalové úrovni, běhají nám tu jen ovlivnění šašci fotbalovým podsvětím, o ničem jiném to není, herně jdou pomalu ale jistě do prd.le jeden vedle druhého , je k smíchu je sledovat.
Je to takKindl (anonym)07.11.2014, 15:55» reagovat
Jsem sparťan, velmi umírněný, ale derby mě vždy zvedne z křesla. Zápas s Plzní těžko, jen že jsme hráli blbě a prohráli. No a co, s kým se mám o tom hecovat?
Přesná analýzaCovar (anonym)07.11.2014, 15:53» reagovat
Dokonalá analýza, přesně tak to bude, navíc s tím, že po Křížovi tu zbyly jen dluhy, nezaplacené provize radním za zprivatizovanou vodu - a jeden fotbalový klub. Lepší něco nežli nic. Pak už ten příběh známe. Stejně jako to, že jistého AŠ dosadil do funkce už předtím jistý RB.
ProcházkaDave (anonym)07.11.2014, 15:26» reagovat
Můžu pana Procházku uklidnit, že pro nás v Plzni je zápas se Spartou naprosto tuctovým. Co taky říci o týmu, který je méně nebezpečný než Hradec Králové :) . A pokud si myslíte že Plzeň nemá žádnou historii? Váš názor, každopádně to nic nemění na faktu že je tady už více než 100 let. Já vím pro Vás je to příliš málo, ale to je jenom Váš problém.
Re: Procházka... (anonym)07.11.2014, 16:12» reagovat
díky podvodům a zlodějnám si viktoriáni žijí jak prasata v žitě
Re: ProcházkaSF (anonym)07.11.2014, 15:33» reagovat
kdyby tu byla 100 let tak se čelem postaví k pohledávce od S.K.Plzen ...
ProcházkaStanley (anonym)07.11.2014, 15:18» reagovat
Příspěvek neodpovídal pravidlům vkládání komentářů a proto byl zrušen.
sledovanostMartin (anonym)07.11.2014, 13:09» reagovat
Mimochodem, derby Sparta-Slavia sledovalo 280 tisíc lidí, zápas Plzně se Spartou 544 tisíc lidí. Opravdu nevím, jaké další měřítko použijete pro atraktivnost zápasu. Možná u vás v Praze táhne Slavia víc. Ve zbytku republiky je důležitější atraktivita hry, boj o první místo a další aspekty. Slavia je v tomto ohledu minimálně posledních několik sezón naprosto nezajímavá.
:-)Martin (anonym)07.11.2014, 13:07» reagovat
Pane Procházko, zkuste se léčit :) Váš komplex z Plzně byl delší dobu k smíchu, teď už je to víceméně pouze k pláči. Divím se, že Vám za tohle nadřízení dokážou zaplatit, z vašich posledních 30 článků o Plzni jste 29x zkritizoval hráče Plzně nebo vedení klubu, vesměs ve všech případech bulvárním stylem. A jednou jedinkrát za poslední dva roky jste vyslovil pochvalu - na adresu plzeňských fanoušků, abyste vzápětí tvrdě zkritizoval vedení.

Zkuste jít do Blesku, tam vám to možná tupé ovce ještě budou baštit.
Re: :-)martas (anonym)07.11.2014, 16:57» reagovat
nebuďte plzeňáci vstahovační,nám je nějaká Plzeň u (_!_)
To zas je článek jak NOHApetr (anonym)07.11.2014, 12:46» reagovat
Tak předně nikdo nebere že HISTORICKY nejslavněším derby u Nás je Sparta-Slavie. O tom žádná .... A pokud bude Slávie hrát o titul může toto utkání být i NEJSLEDOVANĚŠJŠÍ a MEDIÁLNĚ NEJVÍCE DISKUTOVANÝM. Ale posledních 5 SEZON (pro úplnost s autorem) je v Čechách a dovolím si tvrdit i na Moravě nejzajimavějším a tedy nejsledovanějším utkáním mezi PLZ-SPA.(viz. autorův již druhý článek během 3 dní k tomuto utkání a to nepočítám články PŘED na téma rozhodčí- pozn. pokud vím tak na derby byly 3+1 rozhodčí v záloze a né hned 5+1 jako NYNÍ (popř. nebyl povolán nikdo z ciziny)joko tomu bylo u Nás v NEJSLEDOVANĚJŠÍM UTKÁNÍ PODZIMU)...
To není chyba, to je prostě fakt.... a slovy Cimermana "Muže te s tím nesouhlasit , můžete i protestovat, ale to je asi tak všechno co s tím může te dělat..."

Derby je víc ?Pils (anonym)07.11.2014, 12:29» reagovat
Letná nad Vltavou v. Cirkus Eden Vršovice ? Fakt ?
tak jo .......... když myslíte ....
Pro nás PLZEŇ těžko může být nejvíc zápas s někým, kdo nám ani nevystřelí na bránu ....
Re: Derby je víc ?superior75 (anonym)07.11.2014, 17:02» reagovat
Po kolika prohrách jste vyhrali, machyrku?
Najděte si,TV divák (anonym)07.11.2014, 11:58» reagovat
kolik lidí v TV sledovalo Plzeň - Sparta a kolik poslední S-S derby.
SouhlasímGabriel (anonym)07.11.2014, 11:26» reagovat
Nezbývá než souhlasit. Plzeň - Sparta je momentálně bojem o první místo, ale derby je jen jedno.
Re: Souhlasímwww (anonym)07.11.2014, 12:47» reagovat
Tak opravdovej novinář by tuto informaci samozřejmě uvedl. Nikoliv však tenhle zakomplexovanej ňouma. Jak mu za tohle může někdo platit - to nechápu.
Re: Souhlasímwww (anonym)07.11.2014, 12:48» reagovat
to patřilo jinam - sorry.
Sparta - Slavia =Hm (anonym)07.11.2014, 10:58» reagovat
= derby těch ostatních. Plzeň, město šampionů, je jen jedna.
Malý český člověkRichard V (anonym)07.11.2014, 10:54» reagovat
Pane redaktore, sundejte si dres Sparty Praha, vyndejte si z kapes Křetínského bankovky a odejděte do bažin. Z vás ten trapný sliz jen cáká. Vy jste ''profesionál'' každým coulem.
Re: Malý český člověkSF (anonym)07.11.2014, 15:35» reagovat
vylez ze z Prclíkovi řiti a dej si pár facek..procházka je židovskej...kreténe
Re: Malý český člověkvolar (anonym)10.11.2014, 8:59» reagovat
jasne... :D:D :D
Re: Malý český člověkjh (anonym)12.11.2014, 15:05» reagovat
Procházka je především sebestředný (ostatně tak jako skoro všichni) "pražáček" nadčlověk...
Studená sprcha: nejvíc zdražuje voda v...zoom (anonym)07.11.2014, 10:53» reagovat
Zpráva z odborného tisku: "Z velkých měst stoupala cena vody v poslední době nejvíce v Plzni, kde v roce 2011 zdražila voda o třetinu a následující rok pak o další čtvrtinu. Zdražovalo se i v roce 2013, ale už "jen" o dvacetinu. Nejdražší vodu má Veolia." A víte, proč nejvíce stoupá cena vody v Česku v Plzni? A kdo je zástupcem Veolie v Česku? Jistý Tomáš Paclík. To je ale náhodička. Až se kluci z Plzně budete sprchovat, vzpomeňte si na Viktorku.
Sparta je vo ničemPlzeňák (anonym)07.11.2014, 10:53» reagovat
Ani nevystřelí na bránu. Když chci vidět pěknej fotbal, tak pohár Viktorka s Tachovem, Tausem nebo Senkem. Ti taky prohrajou, ale aspoň vystřelí na bránu ...
Re: Sparta je vo ničemmartas (anonym)07.11.2014, 16:52» reagovat
jo klidně koukej na Tachov,nikdo tě koukat na Spartu nenutí!!
ale no takbingo (anonym)07.11.2014, 10:30» reagovat
Prosím vás, výrok že Plzeň - Sparta je víc než derby, prosazuje tak 4 000 plzeňských fanoušků a to je vše. Jen hodně křičí tak jsou slyšet. Vůbec bych je neřešil.
Re: ale no takJakub (anonym)07.11.2014, 10:56» reagovat
to propaguji novinari a media,zadnej plzenak si tohle nemysli.
Re: ale no takJakub (anonym)07.11.2014, 10:47» reagovat
Já jsem fanoušek Plzně a věř mi, že zápas se spartou neni pro mě nijak zvláštnější, než třeba zápas se slováckem nebo Ostravou ;)
Re: ale no takFan (anonym)07.11.2014, 10:39» reagovat
To nikdo neprosazuje. Z hlediska tradice je víc S-S, z hlediska sportovní kvality Plzeň - Sparta.
Procházka...:DKarel (anonym)07.11.2014, 10:27» reagovat
Hmmm...tak tomuto pánovi už z té Viktorky řádně jebe:D
žádný parfém nezachráníHOBBIT (anonym)07.11.2014, 10:19» reagovat
český fotbal který je jedna velká špína gigantických rozměrů.Kdy se něm přiživuje banda těch nejneschopnějších a nejpohodlnějších dacanů i se svými rodinami, a kdy si z fotbalu dělají výnosný byznys,včetně jejich potomků,tím jak zoufale je cpou někam, kde časem vyjde najevo že na to nemají.Ale coby neudělali , aby své ještě nezletilé dítko nacpali do zahraničních klubů,odkud se z vracejí jak zpráskaní psi zpátky domů,protože zkrátka na to neměli. Tragédie a národní ostuda!
Pražácí,Hm (anonym)07.11.2014, 10:18» reagovat
dřív ste tak zakomplexovaný nebejvali ....
Podvodem vzniklé kluby zanikajíVincek (anonym)07.11.2014, 9:51» reagovat
Jestliže vzrůst Plzně provází spekulace od samého začátku, třeba podezření na podivnou privatizaci vodáren, tak to nemůže ve finále skončit dobře. Tohle ale fotbalový národ moc nezajímá. Ale bude ho to nakonec muset zajímat.
Re: Podvodem vzniklé kluby zanikají... (anonym)07.11.2014, 16:11» reagovat
ještě aby plzeňáci nehráli, když se tam mají jak prasata v žitě. Horvi je příkladná ukázka.
Dobre ProchorBob (anonym)07.11.2014, 9:50» reagovat
Hlupaci z Plzne si d oted neuvedomuji, ze radoby zvednuti jejich klubu ma na starosti zlodej vody z Olomouca, ktery se v klidu domluvil s Fidelem Berbrem a rozjeli akci - Nedotknutelna Plzen a penize z poharu a prodeje do vlastnich kapes pripadne do krajske kopane. Nasledoval petilety herni lauf, ktery byl zpusoben tlacenim ze strany sudich, coz se projevilo ve forme hracu. Kdyz se holt vyhrava, tak se forma objevi. To ze hraci jako Jiracek, Pilar, Petrzela, Rajtoral atd. jsou jen umele nafouknute bubliny ukazaly jejich zahranicni ostudne anabaze. Holt kdyz jejich tymy v bundesiluze sudi netlacili, lauf vyprchal a ukazalo se, ze jsou to proste hraci regionalni urovne. Po navratu do tlacene a opecovavane Plzne ovsem opet ozili. Jaky to zazrak. Verim, ze kdyby Fidel pochazel ze Zizkova, tak v teto chvili hraje plzen treti ligu.
Re: Dobre Prochorfanda (anonym)07.11.2014, 14:40» reagovat
Dokud ČMFS vládl pan Křetínský,vyhrávala Sparta a vše bylo v pořádku-křišťálově čisté!Nyní to ACS nejde tak lehce,tak se objevují tašky,mediální spekulace,urážky apod.Když jsme u toho,kdo je opoěvován a kdo dělá ostudu,tak je nutné říci,že mediálně prosazovaný pan Lafata byl v zahraničí jednou,vrátil se jako zpráskaný pes a nikdo jinej o něj zájem neprojevil.A že by byl Kadlec někde hvězdou?To také nehrozí.
Re: Dobre ProchorBob (anonym)07.11.2014, 15:50» reagovat
Za to že Limberský a Tlusťoch nějaké hvězdy jsou! Já se tak těším až se Křetinský tady na Zloděja vody nasere opravdu fest a celou Plzeň v klidu koupí! I s Berbrem a Švabicí.
Re: Dobre ProchorJakub (anonym)07.11.2014, 10:47» reagovat
Vam se za posledni roky povedl hlavne bony a kucka a letos to vypada na vaclika takze na klub formatu sparty to taky nejsou moc velky prestupy takze bych brzdil s tim prosazovanim se v zahranici
Re: Dobre ProchorBob (anonym)07.11.2014, 11:00» reagovat
Zabavne. Prosim jedno jmeno z dresu plzenskych pratel pervitinu, ktere se za posledni ctyri roky prosadilo v nejake slusne lize?
Re: Dobre ProchorJakub (anonym)07.11.2014, 11:35» reagovat
Darida,myslim ze tim ten vycet skonci ale chtel si jedno jmeno :)
Re: Dobre ProchorCovar (anonym)07.11.2014, 9:55» reagovat
Dokonalá analýza, přesně tak to bude, navíc s tím, že po Křížovi tu zbyly jen dluhy, nezaplacené provize radním za zprivatizovanou vodu - a jeden fotbalový klub. Lepší něco nežli nic. Pak už ten příběh známe. Stejně jako to, že jistého AŠ dosadil do funkce už předtím jistý RB.
TrefaGooglin (anonym)07.11.2014, 9:49» reagovat
Je to přesně tak, zápasy Plzně se Spartou jsou vskutku přiživené mediálně. Dukla byla také nejlepší a nikoho moc nezajímala.Plzeň je nyní na podzim nejlepší, uvidíme na jaře. Ale je to epizodní záležitost. Za pět let bude zase ve svém průměru.
ovšem, ovšem ...Lékař (anonym)07.11.2014, 9:44» reagovat
stihomam, st. označení komplexu proměnlivých projevů paranoidního bludu, týkajícího se osoby postiženého.
jasna vecJakub (anonym)07.11.2014, 9:36» reagovat
Tak to je snad kazdymu normalnimu fanouskovi jasny ne? to nemusi pan radoby novinar psat.Derby je tu uz kolik desitek let,zapasy s plzni tu rivalitu a prestiz nemuzou zmenit.
V České republice:-( (anonym)07.11.2014, 9:22» reagovat
může dělat šéfredaktora psychicky narušený jedinec. To je na pováženou ...
no jasnětoník (anonym)07.11.2014, 9:16» reagovat
rivalia je obrovská a pro mě není většího zápasu než derby SS. Myslím, že aspoň v tomhle se s rudejma nebo aspoň s většinou shodnu. SKS !
Re: no jasněCitrus (anonym)07.11.2014, 10:08» reagovat
No jasně.........
Re: no jasněHm (anonym)07.11.2014, 9:23» reagovat
No jasně ... to je argument. Bravo !
ProchazkaDavid (anonym)07.11.2014, 9:01» reagovat
Pane Procházko, na to vaše trauma jmenem plzen existuji prášky... I kdyz chápu ze jste na výplatní pásce kretinskeho.... Hezky den
Re: Prochazkaat (anonym)07.11.2014, 10:32» reagovat
Tak je užívej!
Váš komentář:
 
*
*
* Položky označené hvězdičkou a text příspěvku je nutno vyplnit.



Nové číslo právě v PRODEJI

2016/01

Zavřít
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace