eFotbal premiership milujufotbal fotbal.hattrick.cz hokej.hattrick.cz florbal.hattrick.cz golfdigest probasket sportwin dokonalazena
VÝBĚR SOUTĚŽE
PRVNÍ ČESKÁ LIGA ZPRAVODAJSTVÍ ZAHRANIČNÍ LIGY
IKONKA PRO VÁŠ WEB
Rss kanály
Témata
Příspěvky v diskuzi
Vytisknout

Synot liga je zcela neregulérní aneb Návod, jak vyhrát titul

Synot liga je zcela neregulérní aneb Návod, jak vyhrát titul

KOMENTÁŘ Synot liga hned v několika bodech sama sebe obviňuje z toho, že je neregulérní soutěží. Už jsme o tom na efotbal.cz také psali, případ rozvinul Ondřej Škvor na isport.cz: „Dva hráči se před sobotním vzájemným utkáním koukli na los a zjistili, že zrovna teď se jim vyplatí dostat čtvrtou žlutou kartu. Jenže možná nevyplatí. Disciplinární komise se chystá ve čtvrtek řešit, zda brněnský Jakub Řezníček a olomoucký Aidin Mahmutovič nezaslouží za své chování vyšší trest.“

„Živnostník“ Škoda přišel o 60 milionů! Stihne Babišovu evidenci tržeb?

Škvor na isport.cz připomíná, že čtvrtá žlutá karta v Synot lize znamená jednozápasovou stopku. Řezníčkovi se nechtělo do Jablonce, Mahmutovičovi na Plzeň, proti níž stejně nesměl coby hostující hráč nastoupit, a tak si došli pro napomenutí. Brněnský útočník se k tomu přiznal hned po zápase, Mahmutovičův úmysl naznačil dodatečně trenér Jílek.

„Určitě o tom budeme ve čtvrtek debatovat, nemůžeme to nechat bez povšimnutí,“ potvrzuje předseda disciplinární komise Richard Baček. I když sám zatím neví, co si o případu má myslet: „Mám velké dilema. Musím nad tím ještě chvilku přemýšlet, jestli mi to vadí. Probereme to s kolegy.“

Ondřej Škvor dodává, že volbu, zda šlo o úmysl, či nikoli, za něj rozhodli sami aktéři. Jakub Řezníček se totiž přiznal naplno. „Pro mě je důležitější hrát doma se Zlínem. Bylo to z taktických důvodů,“ prohlásil hned po zápase, že duel v Jablonci si odepřel dobrovolně. Ani brněnský trenér Václav Kotal mu to nevyčítal a vzal to s nadhledem: „Vysvětlil mi, že je v Jablonci zima a raději bude hrát doma se Zlínem. Nezlobím se na něj.“.

Za přiznání potrestání?


„Aidin měl tři, věděl, že proti Plzni hrát nemůže, ta situace tomu jednoznačně nahrávala,“ přiznal olomoucký trenér Václav Jílek v pondělí. Plzeňák Mahmutovič by kvůli dohodě klubů skutečně nemohl nastoupit. „My jsme ho ale do ničeho nenutili, na hřišti to bylo na něm. Je to součást taktického arzenálu klubu, jednoznačně,“ dodal Jílek.

„Paradoxně ten, kdo se přizná, je na tom hůř, než ten, kdo mlčí. Ale to tak v životě bývá,“ zhodnotil přiznání předseda disciplinárky Baček.

„Normálně se to těžko prokazuje, ale pokud se přiznali, tak zbývá jediná možnost – trestat. To už je potom výsměch,“ řekl pro isport.cz bývalý uznávaný mezinárodní sudí Ivan Grégr.

Zajímavé je, že fanouškům, alespoň podle ankety isport.cz soudě, tohle podvádění nevadí, jen asi jedna čtvrtina žádá pro Řezníčka a Mahmutoviče trest, tři čtvrtiny jsou proti.

U Mahmutoviče se navíc spojují dva neregulérní prvky v soutěži v jeden – 1. tresty za čtvrtou žlutou kartu, 2. zákaz hry hostujícího hráče proti svému mateřskému klubu.

Stopku za čtyři žluté mohl vymyslet jen hlupák


Když si to vezmeme logicky, sčítání karet a následný trest za čtyři žluté v dalším utkání je z hlediska logiky nesmysl. A mohl ho vymyslet jen hlupák, postrádající jakýkoliv smysl pro fair play a logické uvažování.

Příklad: Hrajete o titul, donutíte svou aktivní hrou oporu soupeře ke „žlutému“ faulu. Jenže ta jeho žlutá karta je v součtu čtvrtá, takže příští zápas, který odehraje váš dnešní protivník právě proti vašemu největšímu konkurentovi v boji o titul, bude soupeřova opora stát. A vy jste právě k této výhodě největšímu protivníkovi v jeho příštím utkání pomohli.
Tuhle praxi, nad níž asi nikdo ze zodpovědných funkcionářů nepřemýšlí, kritizovali už i jiní lidí, samozřejmě mimo do sebe zahleděného ligového „ghetta“.

A došli k závěru, že žádné herní tresty po čtyřech/osmi kartách, ale jen peněžité pokuty při tak vysokém počtu napomínání jsou spravedlivé a pro průběh nejvyšší soutěže také regulérní.


Když zdravé opory povinně sedí na tribuně…


A stopky hráčů na hostování v utkáních proti svému mateřskému klubu? Další velice neregulérní prvek v soutěži. Všichni nyní oceňují, že Slavia v pátek nechala v dresu Vysočiny Jihlava (0:0) proti sobě nastoupit své kmenové hráče Voltra a Bazala. Třeba to bylo součástí nějaké dohody v případě prodeje jihlavského Mešanoviče do Edenu, ale i tak to bylo vítané gesto.

Jenže Mahmutovič by proti Plzni hrát nesměl, řada sparťanů hostujících v různých klubech také ne atd. Zcela evidentně neregulérní soutěž – proti konkurentovi hrát můžeš, proti mému klubu nikoliv. A to nemluvím o tom, že Synot liga ztrácí kvalitu a diváky, ti chtějí vidět nejlepší hráče na hřišti a ne vedle sebe na tribuně.

Pokud chtějí kluby a Ligová fotbalové asociace (LFA) zvýšit návštěvy a získávat více peněz za televizní a marketingová práva nemůžou nadále schvalovat praxi, kdy nejlepší hráči, ač zcela zdraví, nesmějí hrát!

Už slyším ty argumenty funkcionářů, ale i některých fanoušků: „Hráč na hostování přece nemůže uškodit klubu, v němž bude příští sezonu zase hrát. Co když ho - a tím pádem sám sebe – svými góly či zákroky připraví o Ligu mistrů či Evropskou ligu?“

Na to mám jedinou odpověď: „Když je tak dobrý a bojíte se ho, tak proč ho nechcete a pouštíte ho na hostování?“

V tom případě to hostování raději zrušte! Ostatně, když hráči končí smlouva a bude v létě přestupovat, může ve vzájemném utkání rovněž ohrozit zájmy svého budoucího klubu.

Rada pro Spartu či Slavii, jak snadno vyhrát ligu


Ale byl by tady jeden návod, jak teoreticky vyhrát ligu bez větší sportovní námahy. V Synot lize totiž neexistují žádná omezení o počtu hostujících hráčů v jednom týmu. Může si poskládat mužstvo ze samých „hostů“.

Být bohatým majitelem klubu, třeba Sparty či Slavie, koupím všechny dobré fotbalisty, kteří jsou k mání, a spoustu jich obratem pošlu do jiných týmů na hostování. Podle smlouvy pak ovšem tyto kluby s „mými“ hráči na hostování proti našemu celku nebudou moci nastoupit. Takže náš tým snadno vyhraje všech třicet ligových zápasů proti různým béčkům či juniorkám, které proti nám budou nuceny nastoupit.

Je to hodně přitažené za vlasy, že? Ale řády a pravidla Synot ligy to umožňují. Proto je tahle soutěž v současnosti neregulérní a její vedení by se mělo nad svými řády alespoň před ziskem avizované autonomie řádně zamyslet. I samo nad sebou.

Pavel Procházka, šéfredaktor magazínu HATTRICK

24. února 2016 - Pavel Procházka | Foto: fczbrno.cz
Související články:



Komentáře na téma: Synot liga je zcela neregulérní aneb Návod, j ...
celkem 46 komentářů
 
p. Procházko běžte se léčit..nejlépe...Ano (anonym)12.03.2016, 11:06» reagovat
Tohle už fakt není normální.
a...vojpo (anonym)24.02.2016, 20:55» reagovat
...co takhle, ze by se po zlute nesmelo nastoupit v pristim utkani proti stejnymu souperi?
Prochazko Prochazko...vojpo (anonym)24.02.2016, 20:53» reagovat
Muj navrh, jak vyhrat ligu je teda mnohem jistejsi a levnejsi. Koupim jen 15 brankaru, dam je na hospovani a oni pak pokazdy proti mymu tymu pustej 4 vlastníky a je to. pokud by nahodou muj tym ani nevstrelil na branu, tak si to tam kopnou sami
taky mám argumenty:normann (anonym)24.02.2016, 11:56» reagovat
Hostující hráč(i) nastoupí proti svému klubu a svojí špatnou hrou mu pomůžou k bodům. Bude pak soutěž více regulérní?
Umíte si představit těch zraněných protihráčů, kdyby každej z 11 fotbalistů na place mohl klidně schytat 30 žlutých za rok? To je možnost udělat 330 beztrestných prasáckých zákroků.
Hostovánifulda73 (anonym)24.02.2016, 9:15» reagovat
Souhlas s autorem a co se týče hostování, jedinou možností je ho zrušit v rámci stejné soutěže. Předešlo by se tak všem spekulacím a problémům.
Hostovánifulda73 (anonym)24.02.2016, 9:15» reagovat
Souhlas s autorem a co se týče hostování, jedinou možností je ho zrušit v rámci stejné soutěže. Předešlo by se tak všem spekulacím a problémům.
Jasnělozak (anonym)24.02.2016, 9:05» reagovat
hostování hráčů je neregulérní!!!!Hrozí že Sparta skoupí všechny hráče v lize a zároveň je nechá v těch mužstvech na hostování a po dohodě nebudou moci proti Spartě nastoupit!!S kým budou ale proti Spartě hrát?A to ani nedomýšlím kdyby Sparta skoupila i všechny juniory a dorostence,to už by pak hrála jen Sparta proti Spartě a ta by určovala kdo smí hrát a kdo ne!Hrůůůůza!
Re: Jasněfulda73 (anonym)24.02.2016, 9:28» reagovat
Jak napsal Procházka, je to jen teorie, ale dle nastavených pravidel by se to teoretický stát mohlo. Nebo když se trochu přiblížíme realitě, stačí tím jen výrazně oslabit jeden dva kluby, které by ale proti konkurentům hráli v nejsilnější sestavě, viz příklad Liberec na podzim. Jo a zapomněl jste na Slavii! Ta, pokud by se chovala stejně jako Sparta, nebo Plzeň, tak za Jihlava nejspíš hrála s dorostenci..
Skvělý komentHulk (anonym)24.02.2016, 8:23» reagovat
Skvělý komentář. Bohužel i mezi fandy, jak vyplývá z diskuse, je většina úplně zabedněných trotlů, podobných omezeným bafaňuřám, kteří to celé vedou. Nechápou vůbec nic, třeba už jen to, že samotné hostování je v profisportu nesmysl. A žluté karty v součtu netrestají v daném zápase, ale v tom příštím, kdy hraje někdo jiný. To je úplný nesmysl. Ale abych to pochopil, nesmím mít místo mozku balon nebo pivní kostku.
zabalteab (anonym)24.02.2016, 8:16» reagovat
to u nás fotbalem, to už je jen obchodní činnost pro ty dacany co se kolem fotbalu motají/vyjma hráče/ a nejsou schopni se uživit solidnějším způsobem vydělávání peněz
Komár - velbloudZdnek Hrdina (anonym)24.02.2016, 4:29» reagovat
Pane Procházko, děláte z komára velblouda. Podívejte se do bundesligy, v posledním kole hrál Darmstadt na Bayernu a v předchozím kolem dostali "náhodou" jeho hráči tolik karet, že 4 nebo 5 nemohlo na Bayernu hrát. A v Německu se nad tím pousmáli, viděl jsem i anketu, kde to lidi nepovažovali za neférové.
Stopky za karty jsou podle mě v pořádku, protože hráč, který často fauluje a dostává často karty pak nějakou dobu týmu chybí. A pokud hráč stihne za ligu karet 8, chybí hned ve 3 zápasech. Když tomu přidá i nějakou červenou, je to už celkem podstatná část ligy.
Zrušení stopek za karty by podle mě vedlo k tomu, že hlavně v závěru zápasu by hráči hráli tvrději, protože by věděli, že na červenou to není a žlutá zas tolik nebolí.
Druhou věcí je pohlídat Horníkovu fintu, aby se hráč soupeře vyžlutili a proti mému týmu nemohli nastoupit. Ten tím byl opravdu známý a to je jedna z věcí, kterou by měli dělat média! A ne psát takové kraviny jako je tento článek!
spekulaceadam (anonym)23.02.2016, 23:07» reagovat
Úplně vidím ty titulky kdyby třeba zahrál Voltr nebo Bazal ve vápně domácích rukou a Slávie by vyhrála penaltou 1:0!"Slávie si díky svému kmenovému hráči odváží z Jihlavy 3 body!!"A to nepíšu co by se dělo na fanouškovských fórech!A hráčům z Jihlavy nevrtalo by jim v hlavách jestli náhodou nezahrál tou rukou schválně?A nepovolila Slávie jejich start v utkání s nějakým postranním úmyslem?Není lepší tomu předcházet a ty hráče nestavět?
Re: spekulacenavzdyslavia (anonym)24.02.2016, 13:47» reagovat
A nebo spekulace,ze by nam Voltr dal 2 goly a Jihlava by 2:0 vyhrala. Ja bych Voltra na hostovani nedaval.
faktjones (anonym)23.02.2016, 22:51» reagovat
co je na tom až tak hrozně neregulérního když hostující hráč nesmí po dohodě obou klubů hrát proti mateřskému klubu,to je už víc neregulérní když naopak nastoupí proti svému mateřskému klubu!!A nerušil bych to hostování,někde by ten hráč vysedával na lavičce a v jiném klubu po něm rádi šáhnou a on se může rozehrát....
hmmmPetr (anonym)23.02.2016, 19:49» reagovat
Vždyť ten klub který chce nějakého hráče na hostování,ale mateřský klub má podmínku že proti svému klubu nesmí nastoupit,tak ho může odmítnout když mu ty podmínky nevyhovují i třeba v zájmu regulérnosti jak se tady píše!Tak nevím proč se to tady řeší?Nechcete to nechat na těch dvou klubech jak se dohodnou?
Re: hmmmjirka (anonym)23.02.2016, 19:59» reagovat
Nic nechápeš, že jo. Co se mají co dohadovat? Když je někdo zaměstnancem Coca-Coly, nemůže hostovat v Pepsi-Cole. Tečka.
Re: hmmmPetr (anonym)23.02.2016, 20:02» reagovat
A jak jim to chceš zakázat aby si nedomluvili svoje podmínky???Jestliže někdo nepřistoupí na moje podmínky tak jim toho hráče na hostování nedám!Nebo já jsem povinen dávat hráče na hostování?
Re: hmmmkarel (anonym)23.02.2016, 20:10» reagovat
je to pravda,raději na ty podmínky přistoupím,protože ten hráč bude moci nastoupit ve 28 zápasech SL a jen ve dvou ne,tady není vůbec co řešit!!!
Horníkova živnost v praxiN (anonym)23.02.2016, 19:29» reagovat
Pamatuji že na Spartě měl hrát Jablonec,který tehdy šlapal Spartě na paty.A co se stalo Horník tehdy činovník Sparty zařídil aby 3 obránci Jablonce byly v předchozích zápasech vyžluceni a v zápase pak poslední obránce byl ve 20 min vyloučen.Tehdy do obrany musel jít utočník Hromádko a Jablonec prohrál 4:1 Hašek dával 3 goly a radoval se jak malý kluk.Na zápase jsem byl a spolu s fandy Sparty jsem se musel smát jaké je to divadlo.
Re: Horníkova živnost v praxiKarlos (anonym)23.02.2016, 20:00» reagovat
Právě proto by mělo být sčítání karet zrušeno. Ať platí pokuty. A pěkně vysoké, pokud to budou chtít za hráče platit kluby.
Vynikající článek!ziliec (anonym)23.02.2016, 18:50» reagovat
Výborně napsáno a vyargumentováno. Jako většinou od pana Procházky. Bohužel, jak tak čtu diskusi, spousta fotbalových fanoušků vůbec nechápe, o čem autor píše a o co mu jde. Hostování je od samého počátku neregulérní věc, pokud se uplatňuje jako v Synot lize. Mělo by se zrušit. A nebo postupovat tak, jako v Lize mistrů, když Courtois hostoval z Chelsea do Atlétika Madrid. UEFA řekla jasně, když se týmy střetly v semifinále Ligy mistrů: Bude hrát a bez diskuzí.
Re: Vynikající článek!Divizní trenér (anonym)23.02.2016, 19:52» reagovat
Jste naivní. Se skrytou dohodou dvou subjektů nikdo třetí nic nenadělá ....
Re: Vynikající článek!Loulič (anonym)23.02.2016, 20:02» reagovat
Žijete v zajetí zkaženého fotbalového ghetta a nejste ani schopen uvažovat jinak.Když hostování nebude možné, dohodnout se nemůžou. To je přece v normách a stanovách.
Re: Vynikající článek!Petr (anonym)23.02.2016, 19:37» reagovat
Vždy bude platit dohoda těch dvou klubů a UEFA s tím nic nenadělá!!!!!Když se dva kluby třeba ústně dohodnou že hostující hráč nebude smět nastoupit proti mateřskému klubu,tak prostě nenastoupí,nebo jak chceš donutit trenéra aby ho postavil?To jim nějaká komise bude kecat do toho koho má postavit?Zamysli se!!!
Re: Vynikající článek!C7 (anonym)23.02.2016, 19:12» reagovat
UEFA rozhoduje,kdo nastoupí..., ZLATÁ KAPRLIGA!!!
Re: Vynikající článek!adam (anonym)23.02.2016, 23:47» reagovat
vynikající článek?Jo hlavně v tom že Procházka spekuluje že by třeba Sparta mohla skoupit hráče a poslat je do všech 15 klubů SL (do každého klubu dejme tomu 10 hráčů=150 hráčů)a když by proti Spartě podle dohody nemohli hrát a museli by nastoupit junioři apod tak by Sparta lehce vyhrávala tituly.....Tohle by nevymyslel fakt ani pacient psychiatrické léčebny ale určitě ani Albert Einstein,na to musí bejt zvláštní talent :-)To je fakt síla!!!!!!!!!!!
Re: Vynikající článek!tratak (anonym)24.02.2016, 13:28» reagovat
Sparta má na hostování již dnes plno hráčů a ti proti ní nesmějí hrát.To není pro vzájemné zápasy výhodné?
Re: Vynikající článek!adam (anonym)24.02.2016, 23:58» reagovat
a kdyby mohli hrát a Spartě by ať už úmyslně nebo neúmyslně pomohli,to by bylo výhodné?Už jenom to že by nastoupili tak by to zavdalo spekulacím a běda kdyby udělali nějakej kiks a Sparta by z toho vytěžila branku,to by byla hysterie.....
hmlll (anonym)23.02.2016, 18:44» reagovat
blbost je to zavádějící,správně to popsal Petr a spol....
HostujícíNovák (anonym)23.02.2016, 18:18» reagovat
hráč by měl mít zakázáno už ze samé podstaty hrát proti svému klubu, měla by to být samozřejmost...
nomára (anonym)23.02.2016, 17:41» reagovat
kdybych byl trenér a měl na hostování hráče z klubu se kterým bych hrál nějaký klíčový zápas,tak v zájmu fair play bych toho hráče radši nepostavil,už třeba i proto abych předešel různým spekulacím a konspiračním teoriím,myslím že se tu řeší naprostý blbosti!!Pan Procházka asi nemá o čem psát.....
****jirka (anonym)23.02.2016, 17:15» reagovat
To že se to s těma kartama děje se ví dávno,jen všichni dělali mrtvýho brouka,a že se někdo k tomu přiznal,tak ho potrestáme?No to je ale blbost!!Fotbal je taktická hra,a ty karty k tomu patřej!Co je na tom špatnýho když klíčovej hráč má tři žlutý a příští kolo hrajou proti poslednímu týmu,tak by museli bejt takticky úplně blbý kdyby čekali až dostane žlutou s tím posledním týmem když v následujícím utkání hrajou klíčový zápas!
A co Pelta?FLAME (anonym)23.02.2016, 16:51» reagovat
Myslím, že máte pravdu, ale řešenní finanční sankcí je nemožné. Zaplatí klub a raubíř bude mrzačit protihráče dál. Základní problém je, že M. Pelta je předsedou FAČR a majitelem Jablonce, myslím, pokud by to řešil soudní orgán, musel by prohlásit celou soutěž za neregulérní. Vzhledem k finančním čáskám to je problém jako hrom.

Flame
Re: A co Pelta?pepino (anonym)23.02.2016, 17:25» reagovat
A co Paclík,Svoboda,Starka apod.to je stejná písnička ,neřešil bych to,je spousta jiných problémů a nich se nemluví.
PanePetr (anonym)23.02.2016, 16:45» reagovat
Procházka jak jste na to přišel,že třeba Sparta se vlastních hráčů na hostování bojí a proto nesmějí proti mateřskému klubu hrát,to je pěkná blbost,tak za prvé,VŽDY bude záležet na dohodě těch dvou klubů a žádná pravidla tomu nezabrání,chceš naše hráče na hostování?Dobře ale proti nám hrát nebudou,souhlasíš?Nesouhlasíš,tak je pošlem jinam!Sestavu vždy určuje trenér,a ten pokud bude dohoda že proti mateřskému klubu hrát nesmějí,tak je prostě nepostaví!a co zmůžou pravidla?A za druhé je to v zájmu hostujícího hráče,Sparta dá na rok třeba do Liberce na hostování hráče,v posledním kole bude muset Sparta porazit Liberec aby byla mistr a hostující hráč ze Sparty dá za stavu 0:0 vlastní branku (neúmyslně)a Sparta vyhraje 1:0 a stane se mistrem,dovedete si představit co by se pak dělo?Proboha ten hostující hráč nesmí hrát 2 utkání z 30ti takže 28 utkání smí hrát!!!!To je málo?
Re: Panekili (anonym)23.02.2016, 18:45» reagovat
Přesně o tom Procházka píše, že budeš takhle blbě argumentovat. Hlavní že je to neregulérní, to ti nedocházi?
Re: Panekili (anonym)23.02.2016, 18:43» reagovat
Přesně o tom Procházka píše, že budeš takhle blbě argumentovat. Hlavní že je to neregulérní, to ti nedocházi?
Re: PanePetr (anonym)24.02.2016, 0:27» reagovat
No ale teď je hostování možné a je nastaveno tak jak je nastaveno,jde o to jestli jsou ty zákazy startů regulérní nebo nejsou,podle mě to je naprosto v pořádku a argumenty jsem tady už napsal!
Druhý pohledFanda (anonym)23.02.2016, 16:29» reagovat
Podívejte se na ty hostování ale z druhé strany. Například bude se hrát poslední kolo zápas Sparta vs Liberec. Spartě bude k titulu stačit výhra. Zápas bude vyrovnaný třeba 1:1 a za Liberec budou hrát všichni hosté ze Sparty včetně Koubka v bráně na kterého poletí v poslední minutě jednoduchá střela. ALe řekněte mi proč by ji měl chytat? Proto aby příští rok měl těžší cestu do LM. Velmi by mě zajímalo jak by se na ty zákazy hraní pro hostující hráče všichni dívali potom.
Re: Druhý pohledPetr (anonym)23.02.2016, 16:49» reagovat
Zajímavý že jsme oba trefili ten Liberec :-) Já myslím že je to fakt hlavně v zájmu toho hráče že nehraje proti svému klubu,i já bych se zachoval tak abych případně pomohl svému klubu a mohl třeba po návratu hrát LM!A kecy o profesionalismu?To jsou fakt kecy!!
Re: Druhý pohled166 (anonym)23.02.2016, 17:48» reagovat
Petře, absolutně s tebou nesouhlasím.
1. Kde je záruka, že se tento hráč po ukončení hostování vrátí zpět do svého klubu ?
2. Pro hráče, kterého dal svůj klub na hostování, je naopak motivací a prestiží se proti svým vytáhnout!
Re: Druhý pohledjanek (anonym)23.02.2016, 17:00» reagovat
ani není záruka,že ten hostující hráč půjde do soubojů proti hráčům ze svého mateřského klubu,naplno na krev!A rovněž i to jak se píše v příspěvku přede mnou,může taková situace kdy by svému mateřskému klubu pomohl i nechtíc,tak ho to může velice poškodit v kariéře,nálepku podvodníka mu nikdo neodpáře!!!!
Re: Druhý pohledHULK (anonym)23.02.2016, 17:48» reagovat
Rovněž si myslím když ten hostující hráč nepodá proti svému mateřskému klubu optimální výkon a je úplně jedno z jakého důvodu,tak se na něj snese kritika že svému mateřskému klubu chtěl pomoci a i současní spoluhráči to tak můžou brát a přitom to nemusí být pravda,tak co je lepší,postavit ho a nebo nepostavit a ušetřit ho případných spekulací?
Re: Druhý pohledvt (anonym)23.02.2016, 17:50» reagovat
HULKu, viz příspěvek od "166".
Re: Druhý pohledHULK (anonym)23.02.2016, 18:51» reagovat
Hm ale já se 166 nesouhlasím!!!Možná on to bere podle sebe....
Re: Druhý pohledTibor (anonym)24.02.2016, 20:15» reagovat
Třeba někdy na rozdíl od jiných fotbal hrál a třeba někdy i hostoval.
Váš komentář:
 
*
*
* Položky označené hvězdičkou a text příspěvku je nutno vyplnit.



Nové číslo právě v prodeji

2016/01

Zavřít
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace