Pelta se chytil posledního lana a našel české lize sponzora

Pelta se chytil posledního lana a našel české lize sponzora

Tonoucí se stébla chytá. Jak výstižněji nazvat počínání prvního muže českého fotbalu v honbě za novým sponzorem pro nadcházející ročník tuzemské nejvyšší soutěže. Ta začíná již v pátek a ještě ve středu to vypadalo, že další sezóna bude bez sponzora v názvu. Ten se nakonec objevil, i když svým názvem spíše vyvolá řadu kontroverzních otázek, stejně jako se odborníci budou ptát, o jak velkou štiku se jedná.

Od osamostatnění byl hlavním sponzorem pivovar Gambrinus. Toho u kormidla vystřídala v roce 2014 společnost Synot, která svým kontroverzním názvem také vyvolávala obavy, ale nakonec byla veřejností přijata. Po dvou letech však ze svého záměru musela vycouvat, neboť ji vláda pod nohy hodila klacek v podobě vyššího zdanění hazardu.

Pelta po konci uplynulé sezóny sliboval, že sponzora sežene a dlouho se mluvilo i o jménu z Číny. Na příští dva roky se ale nakonec stává hlavním partnerem společnost z tuzemska, jejíž jméno se bude hůře vyslovovat i zdatným řečníkům. Miroslav Pelta nakonec vyjednal partnerství s ePojisteni.cz.

„Detailní informace kolem financí nezveřejňujeme. Je to však v intencích dřívějších kontraktů,“ mlžil na tiskové konferenci předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda. Jen málo kdo si však myslí, že nový partner přinese nejsledovanější tuzemské soutěži 60 milionů korun.