VÝBĚR SOUTĚŽE
ZPRAVODAJSTVÍ
ZAHRANIČNÍ LIGY
IKONKA PRO VÁŠ WEB

» stáhnout
Rss kanály
Vytisknout

- | Foto:
Komentáře na téma:
celkem 71 komentářů
 
...Muhehe (anonym)19.05.2007, 2:21» reagovat
Nejlepsi je jak Slavici pokazdy bezmezne veri a veri a veri. Copak si uz nepamatujete jak to bylo predtim? taky mlizli jak se dalo, porad ze maj miliardy, sou bohaty, stadion bude atd atda td, kdyz se vyrojily zpravy, ze jako nebude nic, tak zase zatloukali a zatloukali a uz davali presny datum a najednou prestali pracovat a bylo po prdeli... fakt se vam divim, ze jeste verite tak, ze se tady hadate, jak je to vedeni slavie skvely a ze bude stadion...Ale jako nerikam, ze traba nebude, ale to jak se tady chovate po tom vsem v minulosti co bylo, mi prijde prinejmensim silne naivni
Re: ...bongor (anonym)24.07.2007, 12:07» reagovat
muhehe,máš stejně přiblblej nick,jako je tvůj příspěvek.Dnes je dva a půl měsíce od data,co jsi tento cint vytvořil a ono se staví i přes
vroucná přání bolševiků všech kalibrů.Když chceš pomlouvat Slavii,tak si nejdřív sundej čepici a postav se do pozoru.Vy rumuni nemít
horníka tak jste dodnes měli kulový,tak se nemáte čím chlubit.Modli se aby vám strana a vláda postavila novej stadion místo tý kůlničky na dříví,který říkáte "arena"protože sami se poctivě nezmůžete vůbec na nic.SKS navždy
reIvomil (anonym)18.05.2007, 10:23» reagovat
autor článku skutečně absolutně neví, která bije. Ze skutečnosti sídla společnosti na adrese určité nemovitosti bez toho, že by zde bylo rovněž administrativní zázemí společnosti, určitě rozhodně nelze dovodit kredibilitu či naopak nedostatek financí společnosti..
reIvomil (anonym)18.05.2007, 10:23» reagovat
autor článku skutečně absolutně neví, která bije. Ze skutečnosti sídla společnosti na adrese určité nemovitosti bez toho, že by zde bylo rovněž administrativní zázemí společnosti, určitě rozhodně nelze dovodit kredibilitu či naopak nedostatek financí společnosti..
Ubohost TotalsportuSlavia (anonym)17.05.2007, 15:29» reagovat
Podstatné je,že se staví.....takže závistivci bohužel.....
Táhni do Dachau Lukynemontak (anonym)17.05.2007, 9:56» reagovat
Lukyn to je homosexuál, hej homosexuál, hej homosexuál....
Re: Táhni do Dachau LukyneLukyn (anonym)17.05.2007, 11:47» reagovat
Teda koukám příspěvek plný argumentů hodný přitepleného spartana!Co se dalo čekat.
Re: Táhni do Dachau LukyneRadek (anonym)19.05.2007, 12:13» reagovat
Víš, hejhulo, nebylo by zase tak těžký prohledat diskuse staršího data, kde neděláš nic jinýho než urážíš, blábolíš, urážíš a názory žádný. Takže sklapni a přestaň tady moralizovat. A mimochodem to, že někoho posíláš do Dachau tě plně vystihuje. A věřím tomu, že ani nevíš, co Dachau je, hošku.
Re: Táhni do Dachau LukyneLukyn (anonym)28.05.2007, 10:43» reagovat
To je vidět, jak jsem stupidní!!!!!!!Já nikoho do Dachau neposílám, nejsem totiž žádnej dementní nácek nebo něco takového, posílal mě tam tvůj vykryplenej kolega, který má evidentně v palici nasráno skoro stejně jako ty.
Re: Táhni do Dachau Lukynecech (anonym)17.05.2007, 13:38» reagovat
Nejsem sparťan ani slávista.A tebe tady sledoju už hoooodně dlouho,takže jediný co na tebe sedí,je-Lukyn to je homosexuál, hej homosexuál, hej homosexuál
Re: Táhni do Dachau LukyneLukyn (anonym)18.05.2007, 9:05» reagovat
Koukám, že jsi taky jeden z těch blbečků bez vlastního názoru, který tady dokáže jen nadávat vid? Víš co je na tom nejlepší?To, že tebe u toho druhého tragéda mám naprosto v prdeli takže si tady pište co chcete vy honibrci.
Dalši pomluvaAAA (anonym)17.05.2007, 9:41» reagovat
To už vžně nevite jak tu Slavii pomluvit. Redaktor tohoto članku je asi Spartan jine vysvětleni nemam.
Zmatený eFotbalOndra (anonym)17.05.2007, 8:28» reagovat
Opět eFotbal potvrdil, že to co tu píšou je jen snůška bulvárních žvejků. Je to bohužel tak. Jejich články jsou jen snaha o nějakou senzaci, aby to tu někdo četl. Ať jdou do hajzlu kopyta.
Re: Zmatený eFotbalmilec (anonym)17.05.2007, 9:51» reagovat
ale dyt oni jen zkopirovali text odjinud. nic vic.
Nejlepsi nebudehulahula (anonym)17.05.2007, 0:19» reagovat
Neverim tomu, Slavisti stadion postavej, ale v lize nebude nejlepsi. Nejlepsi bude mit Brno, ale ten bude az tri roky.
Re: Nejlepsi nebudebanánová šťáva (anonym)17.05.2007, 12:36» reagovat
Ono ani tak nejde o to, jestli bude nějaký stadion nejlepší. Hlavní myslím je, že budou ty stadiony opravdovými fotbalovými stánky a ne polorozpadlými staveništi.
LolACS (anonym)16.05.2007, 22:46» reagovat
Tak koukam, ze stadion nebude....hahahahahaha
Nevěř tomu!tratak (anonym)19.05.2007, 10:55» reagovat
pokud věříš, že podle adresy -sídla společnosti se pozná, jestli se stadion dostaví- tak jsi hloupý.
To ojFanda pekneho fotbalu (anonym)16.05.2007, 22:40» reagovat
Svuj nazor si obhajit umim. stve me, ze kazda diskuze je zaplevelena blabolama, ktere se podobaji tomu, cos zplodil ty. Pokud na sebe primitivove budou reagovat tak je to jejich plkani nikdy neomezi a pak mame co diskuze to snuska invektiv!
Re: To ojoj (anonym)16.05.2007, 22:41» reagovat
Tak by mě zajímalo, co jsem napsal za blábol???
To YwanFanda pekneho fotbalu (anonym)16.05.2007, 22:36» reagovat
Jake soukmnenovce mas na mysli...ani jednomu z prazskych S nefandim, geograficky by to vychazelo na Jihlavu, ale to je ted tak pro ostudu.
Re: To YwanYwan (anonym)16.05.2007, 22:54» reagovat
Tak to se omlouvám.......upřímně, ale věř mi, že když chceš kritizovat sparťanský komentáře, tak některý slávistický, liberecký, nebo ostravský sou taky pěkně peprný a musel bys vyházet na samotku pěknou řádku lidí, jak ze sparty tak i z jinejch týmů......víš on se každej naváží do sparty, ale když měřit tak stejnym metrem....jinak přeju pěknej večer :-)
Re: To Ywantratak (anonym)19.05.2007, 11:58» reagovat
Jo všem měřit stejným metrem! Jako Řepkovi a ostatním! :o))))
Ubohost ma barvu rudouFanda pekneho fotbalu (anonym)16.05.2007, 21:33» reagovat
Vyzeni radoodbornici z rad fanousku Sparty. To musite kazdou fotbalovou diskuzi zaplevelit narazkama na stavbu slavistickeho stadionu a nizkych nastev. Kolego "diskutujici" "oj" a "JAMES" zalozte si nekde na chatu mistnustku a tam se bavte tema vasima bezduchejma zvastama.
Re: Ubohost ma barvu rudouoj (anonym)16.05.2007, 22:19» reagovat
Ty asi fanda pěknýho fotbalu nebudeš...Docela by mě zajímalo, čim ti moje reakce na primitiva, kterej si neumí obhájit vlastní názor, přišla divná? Samozřejmě to taky obhájit nebudeš umět, stim se asi dá počítat...
Re: Ubohost ma barvu rudouYwan (anonym)16.05.2007, 22:16» reagovat
Zameť si před vlastním prahem, hlavně že tvý soukmenovci tady taky patlaj moudra.....
trapky :)czross (anonym)16.05.2007, 20:38» reagovat
pro ty trapky co pisou takovyhle nesmysly: http://fotbalportal.cz/gambrinus-liga/clanek/stavba-slavistickeho-stadionu-je-pry-v-ohrozeni.html
No toto ...Andrej Ševčenko (anonym)16.05.2007, 20:32» reagovat
Tak tohle je asi tak překvapivá zpráva jako kdyby vám někdo řekl, že Češi jsou slovanský národ ........ Výborně, nový stadion Slavie bude stát nejdřív v roce 2020 (v roce 2015 to nestihnou a tak to budou chtít mít pěkně kulatý). Chudák Franta Veselý, tak se na ten stadion těšil. Ale ještě mě napadá: Nebude nový stadion Slavii na hovno když bude hrát divizi ??
Re: No toto ...SKS (anonym)16.05.2007, 20:36» reagovat
Tak tohle je asi tak překvapivá zpráva jako kdyby vám někdo řekl, že Češi jsou přející národ ........ chachá! :-)))
Titulek z dnešní MF DnesLebowski (anonym)16.05.2007, 20:18» reagovat
"Vlček má místo titulu sto kilo banánů". To mi dneska po noční pořádně zvedlo náladu:)
Re: Titulek z dnešní MF DnesSKS (anonym)16.05.2007, 20:24» reagovat
Motherfucker Dnes? :-)))
SLAVIAYarda (anonym)16.05.2007, 19:58» reagovat
Podle mě tam stavej obchodak a stadion je jen kryci jmeno aby jste (slavisti) nebyli nasrany. Me je uplne jedno jakej stadion bude Slavia mit, na ty 4000 co jim tam prijde by mohli hrat skoro kdekoliv.
Totalbulvarshitmineiro (anonym)16.05.2007, 19:53» reagovat
Opet na scene Totalsport,nejsem fanda Slavie a ani ji nemam rad[bo Banik pico],ale jestlize neco tvrdi tenhle ,,casopis" pak to tutove neni pravda jako uz nekolikrat,koupil jsem si ho jednou a malem jsem se poblil,je to normalne Sip nebo Aha tvarici se jako sportovni casopis,kolem Slavie tak jednou tydne jezdim a roste to pekne,kez by takovy stadion mel v budoucnu i Banicek,no ale na to si asi pockame dlouho,mozna jeste dyl nez Slavie.
Re: TotalbulvarshitSKS (anonym)16.05.2007, 20:45» reagovat
A konečně mají sólokapra! :-)))) Zdravím v Ostravě!
Bezvýznamný článek!elwyn16.05.2007, 19:42» reagovat
Tento článek nemá žádnou relevanci. Jedná se o účelovou interpretaci jednotlivých faktů s jediným účelem, a to je zpochybnění celého projektu.
Není fáma jako fámaKolihar (anonym)16.05.2007, 17:38» reagovat
Nehrnul bych se do tvrzení,že je to vymyšlená fámy Totálsportu.Když v minulým čísle psal,že Bohemka je koupená CTY Group - klub i stadion - tak se taky nadávalo,že je to blabol a vymysl bulvaru,brzo se ukazalo,že měl pravdu a jen lepší info.Ted to bude to samý,třeba se ještě lecos dovíme.
Re: Není fáma jako fámamineiro (anonym)16.05.2007, 20:01» reagovat
Ale neslo o to,ze psali o tom kdo koupil Bohemku,ale hned prisli s katastrofickym scenarem jak Bohemka spatne skonci,protoze bla,bla,bla a ono to tedy rozhodne tak nevypada,vsechny takove zpravy museji mit nekde trosku realny zaklad,ale jde o to,ze tenhle bulvar postavi na 20 procentnim pravdivem zakladu 80 procent lzi a senzace je na svete.Ale jesli neverite kupte si to a uvidite,ze v kazdem cisle najdete tolik lzi nebo nepresnych sportovnich informaci,ze lepsi prehled o deni ve svete sportu budete mi ve Chvilce pro tebe....
Dvě kolaSKS (anonym)16.05.2007, 17:36» reagovat
před koncem ligy. To je fakt divný... :-)))))))
Re: Dvě kolaoj (anonym)16.05.2007, 18:26» reagovat
Co do toho taháš tohle? Nic to s tim nemá společnýho, tak nekecej...A ještě jsi zapomněl dodat, že to všechno zinscenovala Sparta...
Re: Dvě kolaSKS (anonym)16.05.2007, 18:59» reagovat
A ty, že jsme ubrečený... :-)))))))
Re: Dvě kolaoj (anonym)16.05.2007, 19:03» reagovat
aha, tak to sorry - jste ubrečený...:-))) ale nechápu, co do toho motáš tohle - hlavně, když to máš na co svíst co?
Re: Dvě kolaSKS (anonym)16.05.2007, 19:11» reagovat
Nespletl jsem se. Jsi úplný kretén! :-)))))))
Re: Dvě kolaoj (anonym)16.05.2007, 19:14» reagovat
Hlavně, že to co píšeš umíš vysvětlit...Máš nějakej argument? Nemáš, tak tu nepiš takový hovadiny a nedělej ze sebe blba. Když už něco napíšeš, tak by sis to měl umět obhájit - to asi neumíš a proto urážíš...je mi tě líto...
Re: Dvě kolaSKS (anonym)16.05.2007, 19:22» reagovat
Nemel, kreténe! :-)
Re: Dvě kolaoj (anonym)16.05.2007, 19:44» reagovat
To jsem přesně čekal - nemáš argumenty, neumíš si nic obhájit a nadáváš, typický...Být fanouškem Slávie, tak se stydim za to, že někdo jako ty jí může fandit taky...Tyhle blbečci jako ty jsou nejlepší - napíšou nějakou blbost a když člověk něco namítne, tak si to neuměj obhájit, protože na to ani pořádnej názor nemaj a nemaj na to ani argumenty, takže když se dostanou do úzkejch, tak jenom nadávaj. Lituju Slavii, že má I TAKOVÝ fanoušky...
Re: Dvě kolaSlavistka (anonym)16.05.2007, 21:06» reagovat
Bohuzel jsou mezi nama i takovi co maji hlavu jen na cesani. Ale ty jsou ve vsech klubech.
Re: Dvě kolaSKS (anonym)16.05.2007, 19:56» reagovat
Se klidně poser! Opravdu nevidím důvod bavit se s blbem (zjevně ti to dosud nedošlo)... :-)))
Re: Dvě kolaoj (anonym)16.05.2007, 22:16» reagovat
Zatim jsi se jako blb projevil pouze ty ( jestli ti to neddošlo...). No, nepřekvapilo mě, že pořád neumíš odpovědět - ty bys totiž takhle reagoval na každýho, protože o tom nic nevíš a jen melše pitominy, který se ti hoděj, ale podložit je neumíš...
Re: Dvě kolaLukyn (anonym)17.05.2007, 8:40» reagovat
Já myslím, že tuhle debatu jsi začal ty svým bezduchým blábolením o tom, že SKS do toho měl ještě zamotat spartu!Ty jseš budto extra zakomplexovanej jedinec a nebo ti lehce přeskočilo!Máš pravdu, že ve slávii jsou mezi fanoušky i pořádná hovádka, ale to samé ne-li horší je ve spartě takže si myslím, že by jsi na to vůbec poukazovat neměl!Stačilo by, kdyby jsi občas četl některé reakce tvých spartanských kolegů a pochopil by jsi, že magoři jsou všude!
Re: Dvě kolaoj (anonym)17.05.2007, 9:46» reagovat
Ale mě je jasný, že hovada jsou mezi fanouškama všude, tohle sem nepatří a o tom se bavit nechci, to je jasný. Mě šlo jen o to, že když už sem něco napsal, tak by si to měl umět obhájit, ne? A ne jen bezduše ( jak píšeš...) nadávat. Když si to obhájit neumim, tak nic nepíšu. A když teda podle tvý reakce ( tak to vyznívá ) má pravdu, tak proč to neumí nijak dokázat.....?
Re: Dvě kolaLukyn (anonym)17.05.2007, 11:49» reagovat
Ale to je jeho problém, že si to neumí obhájit, to ti neberu, ale nechápu proč mu podsouváš tu kravinu o spartě? O tom nic nepsal!
Re: Dvě kolaoj (anonym)17.05.2007, 13:21» reagovat
Je pravda, že nic takovýho nepsal, ale napsal to tak, že si to k tomu každej akorát domyslí. Taky mi přijde divný, že se pozastavuješ nad tim, co jsem psal já a o tom, jakou blbost tam píše on, tak o tom se ani nezmíníš?! Holt slávista druhýmu slávistovi asi nadávat nebude...
Re: Dvě kolaLukyn (anonym)17.05.2007, 13:42» reagovat
To se mejlíš, já klidně i slávistovi napíšu když má stupidní názor!Ovšem tahle debata vznikla tím, že jsi mu podsunul tu věc se spartou, kterou nevím jak ty, ale já z jeho příspěvku nevyčetl a pochybuju, že ostatní ano, ale to je jedno, je to tvůj názor, nebudu ti ho vyvracet.je fajn, že se dá celkem i normálně psát se spartanem aniž by tady padaly nadávky.
Re: Dvě...oj (anonym)17.05.2007, 15:46» reagovat
Taky se mejlíš - ta debata nevznikla tim, že jsem mu podsunul tu věc se Sparou ( i když přiznávam, že to k tomu rozhodně přispělo, ale docela mě to jeho tvrzení rozhodilo, tak jsem tam musel něco připsat... ), ale tim, že jsem po něm chtěl, aby mi to tvrzení, co napsal na začátku, vysvětlil. Bohužel se tak nastalo, což se dalo předpokládat, ale šlo o podstatu věci - nebudu psát blbost, kterou si neumim obhájit, třeba proto abych vypadal zajímavě, nebo proč to psal, nevim...No nic, tak čus, slávisto...ACS
to sou jen tlachy.lubosbart16.05.2007, 17:22» reagovat
Stadion nestaví SK Slavia Praha, nýbrž E. Side..., pochybuju, že by se začalo stavět dřív, než by společnost měla všechny prostředky(to byl jeden z hlavních faktorů, který odkládal zahájení stavby). Totalsport si vymyslel fámu, aby měl vyšší prodejnost, jak proboha přišli na to, že se na stavbě nedělá? Možná z webkamery, která byla mimo provoz. O to, že se stadion nedokončí v plánovaném termínu strach osobně nemám.
.JAMES (anonym)16.05.2007, 17:12» reagovat
No když někdo začne stavět a nemá ani třetinu potřebných peněz!Tak to musí dopadnout špatně!Od začátku bylo jasné že nemají potřebnou častku a po tom co Bohemka prohlásila že zůstává na svém stadionu bylo jen otázkou času kdy začne problém.Je jasný že ligu nevihrají a nebudou hrát předkolo LM!Možná nepůjdou ani do UEFA!To byl plánovaný příjem.I když Slávii nemám rád a fandim Spartě tak jsem ji ten stadion po toloka letech i docela přál ale když jsem koukal jak nákladnou a supermoderní arenu stavej a hlavně ten přehnaný počet sedaček!Okolo 23 000 tak jsem už od začátku nechápal kde na to chtejí vzít když dluží dodnes hráčům co za ně už 3 roky nehrají!Hlavně i to jak chtějí splácet úvěry když nemají na pořádné hráče a bez nich se do Evropy nedostanou a tím přijdou o dost velké částky za postup a tv práva.Nehladě na to že ten stadion nebude za celou sezonu ani ydaleka zaplněn když na Strahov chodí 2500 fandů!Určitě jich tam bude chodit ví ale zdaleka ne jako na Spartu!
Re: .jarmik16.05.2007, 17:37» reagovat
Kromě toho, že Slavia dluží některým bývalým hráčům (pravda), jsi tady naplácal tolik sraček, že byses měl pořádně profackovat. Slavia v poháru UEFA na tom nebude o nic líp než sSlavia bez pohárů. To bude mrzet nás a hráče, ale vedení by to myslím ani moc nevadilo. A co se tvého pravopisu týče, Slavia titul opravdu NEVIHRAJE :-))))
Re: .Lukyn (anonym)17.05.2007, 8:43» reagovat
sám bych to neřekl lépe!?:-)))))))) třeba slávia VIHRAJE příště!:-)))
Re: .JAMES (anonym)16.05.2007, 18:12» reagovat
S tím UEFA máš pravdu.V TATARSTÁNU nebo TURKMENISTÁNU kam Slávia posledí roky jezdí za tv práva a reklamu moc neplatí!:))
Re: .Michal (anonym)16.05.2007, 18:30» reagovat
nemaji na poradne hrace? no a prave proto ma slavia nejlepsi mladez siroko daleko. je nevim, jak ty, ale kdyby mi nekdo rekl, at mu postavim stadion s tim, ze penize nedostane, tak bych stavet nezacal. nebude zaplnen? chlapce, o vrsovicke derby slavia - bohemka bude vetsi zajem, nez o zapasy reprezentace! v lete se ma rozjet predprodej permanentek. muj prosty odhad je ten, ze permici si opatri minimalne 8 tisic lidi. to je jednorazovy prisun financi v radech nekolika milionu. a ze slavia dluzi? ano, ma jeste dluhy vuci nekolika jedincum, ale to je zpusobeno (jak jiste vis) panem leskou, ktery dokaze nakupovat, ikdyz nema penize. pri prichodu pana csaplara nakoupil hrace, na ktere si jen pan trener ukazal. dal jim smlouvy, ktere si nemuze dovolit ani sparta, kdyz nehraje LM. po prichodu pana dolezala se ve slavii hodne utahli kohoutky a kdyz nekdo prisel, tak jen na hostovani (urbanek, vorel,...)
No jo uz se zase dlouho nic nenapsalomarcocruz (anonym)16.05.2007, 17:06» reagovat
To jsou strasny kecy co ty nakej Totalsport ani ten casopis poradne neznam vymysli. Proste zavist v cechach vladne opravdu mirou vrchovatou,to ze se stavba nehybe je naprostej nesmysl,osobne se tam chodim temer kazdej den divat a kdyby to bylo tak nepruhledne jak autor rika, tak tak velka spolecnost jako HOCHTIEF by do toho prece nešla ne?Jenze ono se stavi a stavi se bez skluzu.tudiz temto kecum se muzu ja a cela slavisticka verejnost jen bohulibe smat.
Re: No jo uz se zase dlouho nic...José (anonym)16.05.2007, 20:39» reagovat
Hlavně,aby ti ten smích dlouho vydržel,protože to co napsal Mostovoy má hlavu i patu!
Je dost podezreni a Kliment se zapletaMostovoy (anonym)16.05.2007, 17:00» reagovat
Je dost podezreni,ze se stavbou Slavie neni vsechno koser.Na stavbe se skoro nic nehybe a rika se,ze byla zastavena.Ze je stavba financovana z obligaci,jinak by Hochtief nestavel,zrovna nesedi.Pan Kliment moc nerozumi cennym papirum a zapleta se.Ja tomu trochu hovim.Hochtief se Slavii podepsal smlouvu 8.zari 2006 a emise obligaci byla az 20.zari (podle webu stadioneden).Kdo je emitentem obligaci (cili dluznikem)? Drzitel obligaci je povazovan za investora - a tim je E Side Property (sami to tvrdi).Takze E Side ma ty obligace?A kdo ma ty penize za ty obligace.Taky E Side?Ale to prece nejde.Jestli je existence E Side takova jak tvrdi Totalsport,tak jak muze garantovat investici za 1 mld a Kliment na to nic nerekne,jenom ze je to "standardni postup"? Bojim se o tebe,moje Slavinko,bojim
Re: Je dost podezreni a Kliment se...Urbie (anonym)16.05.2007, 21:07» reagovat
tak neodpustim si blbej vtípek, že beton se asi nemůže hejbat, ale jinak bych řekl, že E Side Property je jen dceřinná společnost ENICu a ten je taky garantem celého toho projektu, ale je to jen můj tip..
Re: Je dost podezreni a Kliment se...Michal (anonym)16.05.2007, 18:33» reagovat
nic nehybe? byl jsi tam nekdy?
Stadion EdenKezba (anonym)16.05.2007, 16:41» reagovat
Někdo se asi nemůže smířit s tím že Slávia bude mít nejkrásnější stadion v ČR :-)
Re: Stadion EdenLada (anonym)17.05.2007, 17:42» reagovat
Aby vůbec jste ten váš lunapark dostavěli.
Re: Stadion EdenLukyn (anonym)16.05.2007, 16:49» reagovat
Vypadá to tak!!!
Re: Stadion Eden... (anonym)16.05.2007, 16:52» reagovat
mam to chapat tak, ze verite Slavistyckymu vedeni? ja ne a podle me to v Breznu jeste zdaleko nebude hotovy, nemaj na platy, nemaj na posily a stavi stadion za miliardu? pochybuju, je to podvod
Re: Stadion EdenLukyn (anonym)17.05.2007, 8:50» reagovat
Chápu, že když za tím stojí Leška, že se to každému zdá jako podvod, ale jak říká Veverák: projekt takové velikosti by se asi těžko začal stavět pokud by nebyl předem zajištěný!!!
Re: Stadion EdenVeverák (anonym)16.05.2007, 23:40» reagovat
Chjo.... tady je to jak tak koukám samej odborník.... Co si myslíš že tam bude? rozestavěný sloupy a pak už nic, protože dojdou peníze? Nebo že to bude stadion Lešky, kterej si tam udělá rezidenci? Těžko.... projekt takovýhle velikosti samozřejmě musí bejt předem finančně zajištěnej..... A bláboly že si to financuje sama stavební společnost hochtief jsou už uplně k smíchu....
Váš komentář:
 
*
*
* Položky označené hvězdičkou a text příspěvku je nutno vyplnit.
Příští kolo
Tabulka
Aktuální kolo
Začne Sparta stavět na Vackovi?