VÝBĚR SOUTĚŽE
GAMBRINUS LIGA ZPRAVODAJSTVÍ
ZAHRANIČNÍ LIGY
IKONKA PRO VÁŠ WEB

» stáhnout
Rss kanály
Vytisknout

Výmluvy Chovance proti Markově odvaze

Výmluvy Chovance proti Markově odvaze

Sparta ztratila další dva cenné body za domácí remízu. Tentokrát to však není ledajaká ztráta, protože sestavu hlavního aspiranta na titul doplňovala jména jako Libor Sionko, Erich Brabec nebo nová akvizice ze Slovenska, Miloš Lačný. Místo omluvy za výkon se však letenští fanoušci dočkali opět jen řady výmluv sparťanského muže číslo 1.

„Budu se opakovat, ale ze dne na den se nám rozpadla sestava,“ začal svou řeč Jozef Chovanec a sypal z rukávu jedno chybějící jméno za druhým. Tady však nejde o jednotlivá jména, absence, které potkaly sparťanskou kabinu, ale neustále se opakující výmluvy letenského trenéra.

Od čeho je Sparta v Česku gigant na giganty, proč má jeden z nejvyšších rozpočtů a proč se pyšní tak širokým kádrem? Má jednu z nejkvalitnějších mládežnických akademií, jako jediná rezervní tým v druhé lize a přesto není schopná poslepovat tak kvalitní sestavu, aby se za její postavení nemusel trenér schovávat?

V sobotu po zápase se vedle sebe posadili na tiskové konferenci dva pánové a každý fotbalové veřejnosti ukázal, jak rozdílné mohou být pohledy na fotbal. Trenér Chovanec strávil polovinu tiskové konference výmluvami nad poslepovanou sestavu. Když přišel dotaz na vedle sedícího příbramského trenéra Marka, jak moc chyběl kapitán a klíčový hráč Daniel Huňa, odpověď byla jednoduchá. „Nechyběl, my máme dostatek kvalitních hráčů na to, abychom ho dokázali nahradit.“ Pak se jen usmál a všem bylo jasné, že svého kolegu strčil do kapsy.

27. února 2010 - Richard Valoušek | Foto: Frontpage
Komentáře na téma: Výmluvy Chovance proti Markově odvaze
celkem 41 komentářů
 
Nikdo tu nebrečí...efrankie01.03.2010, 20:12» reagovat
Nikdo tu nebrečí. Že vypadla celá záloha? Noa co?!!! Pepa jasně říkal před sezonou, že má každý post zdvojený, takže žádný výmluvy, že nebyl poprůměrný Vacek, průměrný Zeman a nadprůměrný Kucka. Chovanec si staví kádr sám, tak si musí zajistit, aby měl adekvátní náhradu, která dokáže odehrát se ctí utkání proti Příbrami. Pokud to nedokáže, tak není mužem na svém místě. Zápas nebyl ze strany Sparty vyloženě odchozený, ale po golu na 1:0 přišlo uspokojení, které nikdy na Spartě přijít nesmí. Když je to 1:0, tak se musí snažit dát na 2:0, když je to 5:0, tak se musí snažit klidně znovu zvýšit. To je pravá Sparta a jako taková tu prostě není. Je hezké, že se jde cestou, že se dává šance odchovancům, ale pokud na to nemají, tak smůla.
Chovanec se pak ohání, že si mladí přivřeli dveře do A týmu, ale on je hodil do vody, aniž by si uvědomil, že třeba nejsou ještě tak psychicky zdatní, aby ustáli tlak. Je to jeho chyba, ne jejich! Že hráči nemakali po celý zápas? Je to jejich chyba? Možná z části, ale vina jde opět Chovancovi na hlavu. Za Fergusona si nikdo nemakat nedovolí, protože by letěl, jakmile by vypustil jediný souboj. Ferguson si umí hráče srovnat, Chovanec jen kecá!
Gól jinak jde na vrub Kadlecovi, Blažkovi a Brabcovi. Kadlec jde nesmyslně do tří hráčů a Blažek s Brabcem jsou už natolik zkušení, že by se měli domluvit kdo míč sebere.
Pokud se Chovanec chce vymlouvat, že jeho tým byl plný dorostenců, kteří to nezvládli, tak pak nemají na to hrát za Spartu a je to jeho vina, že je nasadil do zápasu. Příbram není žádný velkoklub, který se nedá porazit i s dorostenci. Ve Spartě totiž musí být jen dorostenci, kteří mají na první ligu. Příbram má taky dorostence - Fantiš a další a přesto se na nic nevymlouvají. Mají mnohem menší možnosti než Sparta, ale bojují s tím co mají. Sparta místo boje jen kecá. Chce se mi z toho zvracet!
Sparťanský fanoušek...
Re: Nikdo tu nebrečí...joemarco02.03.2010, 12:12» reagovat
Už mě ta tvoje "objektivita" začíná trochu sr*t frankie...
Když ti z 6ti záložníků majících nejblíž do základu 5 vypadne, je to problém pro každej klub a poznamenalo by to výrazně výkon každýho týmu na světě. Tak tu prosim tě nemel o tom, že pokud záloha tvořená dorostenci nepřehraje Příbram, nemá v lize co dělat, je to totiž totální nesmysl.
Re: Nikdo tu nebrečí...efrankie02.03.2010, 13:12» reagovat
Sparta chce bojovat o titul, žádné výmluvy nejsou na místě! Pokud se zápas nezvládne, tak je třeba hledat chyby u sebe a ne ve zraněných hráčích. Chovanec má k dispozici víc jak 20 hráčů, ze kterých by složil dvě plnohodnotná mužstva pro naši ligu! Ti hráči, kteří nastoupili místo zraněných, hrají za SPARTU! To by mělo znamenat něco víc, než když nastoupí třeba za Kladno či Příbram. Ve Spartě musí být hráči, kteří na to mají a když nastoupí k zápasu, tak to musí taky vypadat, že hrají za Spartu. Sparta byla vždy odrazem síly, bojovnosti a urputnosti. Na hřišti to ale vidět není. Není totiž nikdo kdo by jim to pořád vtloukal do hlavy. Chovanec to asi nezvládá. Nebo jim to možná do hlavy rve, ale oni ho neposlouchají, potom by měl najít za sebe opravdového trenéra. Pořád mele o koncepci, ale když má tedy (vynucenou) možnost dát šanci třem mladým klukům, tak se na to jen vymlouvá, že jsou moc mladí ještě.
Celou zimu, vlastně celou sezonu od Chovance slyším, jak letos je priorita titul, jak po něm tvrdě půjdou, ale pak nejsou schopní ani přehrát Příbram doma. Půl zápasu odchodí a snaží se jen když jim teče do bot. Chudák Kvašňák a další se musí otáčet v hrobě jak vrták, pokud na to koukají shora!
Re: Nikdo tu nebrečí...joemarco03.03.2010, 7:44» reagovat
"Chovanec má k dispozici víc jak 20 hráčů, ze kterých by složil dvě plnohodnotná mužstva pro naši ligu! Ti hráči, kteří nastoupili místo zraněných, hrají za SPARTU!"

Tys asi českej fotbal a Spartu hodně dlouho nesledoval viď? Já tě chápu a myslíš to dobře, kéž by to tak bylo, ale bohužel jsi uplně mimo realitu kámo ;)
Re: Nikdo tu nebrečí...efrankie03.03.2010, 9:47» reagovat
Proč jsem mimo realitu? Chovanec toto sám avizoval, že chce mít pro jaro hodně hráčů, aby je mohl točit. Chceš mi teda říct, že ti hráči, kteří sedí na lavici, tak by nemohli jít a z fleku hrát za jiný tým v GL? Kdyby nebyli ve Spartě, tak by jistě hráli povětšinou základ v jiném mužstvu naší ligy.
Naši ligu sleduju pravidelně. A současná Sparta prostě nemá právo si říkat Sparta... Ne kvůli kvalitě hráčů, ale kvůli předváděné hře a bojovnosti, která vůbec není.
Re: Nikdo tu nebrečí...joemarco03.03.2010, 13:52» reagovat
Vidim, že je to zbytečný, takže končim diskuzi...

PS: Sparta už dávno neni co bývala a dlouho tím znova nebude (pokud vůbec někdy). A 20ti členej kádr k točení během jara a záloha bez 5-6 zraněnejch hráčů je velkej rozdíl. To bys možná v rámci tvojí proklamované objektivity mohl uznat.
Re: Nikdo tu nebrečí...bobbysch03.03.2010, 18:00» reagovat
záloha bez 5-6 zraněných hráčů??? hmmm

Sparta má kvalitnější B-tým, než Slávka (vím, že se opakuji, ale je to tak) proto není problém z B-éčka někoho vytáhnout, kór proti Příbrami

Spartě se těch 6 záložníků nezranilo z ničeho nic, má tam dlouhodobě zraněné hráče, proto se podle toho Chovanec měl i zachovat

Proti Příbrami není nutno hrát na 4 záložníky, mrknu-li na Slávku, tak vidím krajní beky ofenzivně laděné, není problém dát dva takovéto beky na strany zálohy plus Sionko na střed zálohy a hrát na 3 útočníky
Re: Nikdo tu nebrečí...efrankie03.03.2010, 18:24» reagovat
Hele bobbysch, já jsem stejného názoru jako ty. Proti Příbrami si musí Sparta poradit i s polovinou hráčů z béčka. Hádat se s nikým nebudu, ale jsem rád, že aspon někdo má podobný názor jako já:-)
Re: Nikdo tu nebrečí...gordon02.03.2010, 15:28» reagovat
Nedalo mi to a musím ještě jednou reagovat. Pokud chceš soudit současnou Spartu skrze optiku toho: "Vždyť je to Sparta !!!! " tak tam je možná u Tebe zakopaný pes.
Sedni si, něčeho se chytni a čti:
SPARTA UŽ TO NENÍ HODNĚ DLOUHO. NE TAKOVÁ JAK JSME JI ZNALI !!!!

Pomalu napočítej do desíti, vem si nějaký sladký bonbon.

Bude ještě dlouho trvat, než se to změní, jestli vůbec. a s tim Chovanec nic neudělá. V dnešní době budeš hodně špatně někomu nutit srdcařství. Ty kluci prostě na to, že je to Sparta prděj a chtěj nějaký dobrý angažmá a tak dále. Je to i stavem společnosti a také tím, že prostě s tím ty kluci do tý akademie přicházej. Maj to v hlavě.
Budeme li hovořit o sparťanství v srdci, je to podobný archaismus, jako věrnost manželce, kterou zrovna ty jsi tady v případě Terryho tak zlehčoval. ;-) ;-)
Re: Nikdo tu nebrečí...bobbysch01.03.2010, 20:34» reagovat
krásně jsi to napsal, smekám. jen podotknout musím jedno, že s dorostenci je to běh na delší trať, zastávám metodu hoďit do vody a nechat plavat, avšak při tom plavání hlavně pomáhat držet nad vodou - myšleno pomáhat psychicky a hlavně nesnášet hned kritiku. Hlavně dát těm mladým čas, ono chvilku trvá, než se dorost otrká mezi seniory, nepovede se jeden zápas, no a, je jich tu hned dalších xy.
Re: Nikdo tu nebrečí...efrankie01.03.2010, 20:54» reagovat
Snažím se být objektivní. Vždycky. Jinak souhlasím s těmi dorostenci s tebou. Dalo se to čekat, že nebudou zářit. Ale Chovanec udělal chybu, že je začal kritizovat a házet to na ně. To je nejvíc srabárna a ubohý! Říkat, že si přivřeli dveře do A týmu je uplná blbost... Folprecht hrál první poločas výborně a mnohem lépe zvládal hru než takový Vacek, když hraje. Krejčí ani Hejda také nezklamali. Když se bavíme o první poločase. V druhém to bylo utrpení od všech, dokonce i Řepka hořel jako papír, což u něj zvykem také není. Určitě se neztotožňuju s názorem fans, kteří vyvolávali "Brabec ven". Kdyby byl na jeho místě Řepka, tak by ani nepípli!
Chyba je jednoznačně v Chovancovi, který si neuvědomuje, že zápas mu neprohráli dorostenci... Když už nic, tak ti mladí aspoň běhali celý zápas a nevypouštěli souboje. Já osobně bych Folprechtovi dával šanci více, fotbal hrát umí, bojuje... Moje kritika jde tedy výhradně na Chovancovo hlavu.
Re: Nikdo tu nebrečí...gordon02.03.2010, 9:54» reagovat
Jak sám píšeš, tak hrát ti klluci umí a to nikdo ani nemůže popřít, ale stejně jak dopadl tenhle zápas když se složili, tak mohl teď kdekdo vyzdvihovat ty kluky do nebes, jak to zvládli ... kdyby se nepoložili.
Těmhle klukům nevidí do hlavy nikdo.
Nechci se Chovance zastávat, od začátku jsem byl vůči němu dost kritický, ale v situaci, kdy mu odejde záloha a může tam dát jen to co dal už s tim moc dělat nejde.
A problém není jen u Chovance ale v celém Českém fotbale a stylu trénování. Klasickým příkladem toho je i Slávie. Docela se kašle na psychologický aspekt trénování. Rozdíl mezi našimi mladíky a cizinci je dost často právě v tom, že se ti z vyspělejších fotbalových zemí nesloží. Podobný problém je samo i v práci s dospělími.
A v situaci, kdy lepší hráče ani v rezervě nebo junuiorce nemá a vyhází i to co má, kdo bude hrát? Když nemá juniorku ani b-tým, má dost prostředků na hotové hráče? Taky nemá.
Jednoznačně je to tedy velká chyba Chovance, co se dlouhodobé koncepce týká, ale zase takové možnosti jak třeba ten Ferguson nemá.
I špičkové české kluby prostě v koncepci zaostávají kilometry za těmi z vyspělejších zemí. Z toho plyne, že se to teprve budeme muset učit.
Kupříkladu mě nedávno velmi překvapilo, že ani jedno z pražských S doposud nemělo oddělení pro skauting. Slávie ho nedávno založila a Sparta .. obávám se že dosud ne.
Přestaňme neustále šilhat po metodách odjinud a vraťme se do české reality.
Re: Nikdo tu nebrečí...efrankie02.03.2010, 11:41» reagovat
Já ho ale nesrovávám s Fergusonem a jeho možnostmi, to ani nejde. Ale respekt si může vybudouvat stejně a nejsou k tomu potřeba tolik finanční možnosti. Kdyby měl Chovanec respekt jako Ferguson, tak by hráči na hřišti makali a nedovolili by si souboj nikdy vypustit, protože vědí, že by u Fergusona skončili. Ale Chovanec jen kecá a skutek utek.
A výmluvu, že se mu rozpadla celá záloha, neberu! Obranu měl hvězdnou a kompletní, útok měl také kompletní. Sionka v záloze měl, tak mi neříkej, že ten zápas proti Příbrami nedokázal odehrát se třemi mladými hráči, kteří odehráli celou přípravu, proti daleko věhlasnějším jménům. Sorry, ale tuhle výmluvu já neberu. Chovanec se dušoval, že všechny posty jsou zdvojené a že je s kádrem pro jaro spokojený. Takže by si měl poradit i s tím, že mu vypadlo pár hráčů základu. Zeman s Krejčím jsou na tom prý podobně říkal, takže tam žádné oslabení nebylo, Žofčáka plně nahradil Sionko, Vacek není žádné oslabení a Folprecht ho nahradil beze zbytku. Kucka jediný nebyl nahrazen, ale otázka je jestil Sparta tedy leží pouze na Kuckovi a bez něj si nedokáže poradit ani s Příbramí??? Defenzivního záložníka v takových zápasech třeba vůbec není, takže výmluvu, že chyběl Hušek či Kladrubský také neberu. Má tam Kovbu, kterého ovšem strčil do béčka - jeho problém...
Re: Nikdo tu nebrečí...gordon02.03.2010, 12:13» reagovat
To je právě to, na čem, se asi shodnem, že problém je s psychologickou přípravou.
Je jednodušší motivovat lojzu z horní dolní, než kluka, co si myslí, že je miostr světa, když hraje ve Spartě. Na práci ve velkém klubu už je třeba v dnešní době a situaci trochu víc, než co se tam v této věci dělá.

Končím SPAM

P.S. Není Kovba náhodou zraněný, nebo těsně po zranění?
Re: Nikdo tu nebrečí...nta902.03.2010, 16:21» reagovat
Pěkně jste si pokecali..Schválně mi napiš těch pět nezbytnejch hráčů co vám chybělo a zkus vynechat Bergra..Jo a taky mi napiš proč nehrál od začátku např. Kalouda..
Re: Nikdo tu nebrečí...joemarco03.03.2010, 7:44» reagovat
Kalouda nehrál protože je zraněnej
Re: Nikdo tu nebrečí...nta904.03.2010, 15:13» reagovat
A na konci zápasu už zraněnej nebyl???
Nevěřte všemu co někdo napíše váženígordon01.03.2010, 9:16» reagovat
Když tu pořád slyším jak se mluví v souvislosti se Spartou o šířce kádru a úžasné mládežnické akademii, dobře se to poslouchá. I největší odpůrci prostě Spartu vnímají jako Ajax Amsterodam či Arsenal.
Sparta je sice tým s největším rozpočtem, ale taky tým, co momentálně aktivně řeší červená čísla ze sezon minulých. Rozdíl mezi hráči v A týmu a B týmu je propastný. Žádný Messi tam zatim nevyčuhuje.
Sparta nemá kde brát a nemá prostředky na více posil. Ti tři záložníci ukázali, že hrát uměj, ale nemaj na to mentálně. Prostě se najednou sesypali. Pak už tam byl Sionko sám.
Co se Blažka s Brabcem týká, tak Blažek celou dobu prskal i na Řepku a i Řepka dělal chyby. Uvidíme, jak se tito tři kohouti na jednom smetišti srovnaj. říkají, že není problém, ale ten zápas vypadal jinak.
Re: Nevěřte všemu co někdo napíše...nta901.03.2010, 16:08» reagovat
Nedelej tady ostudu! Sparta,že nemá na posily? Kde jsi byl poslední 3 měsíce.. Sparta,že řeší červený čísla? Tak říkáš praní slovenskejch peněz z J&T..

Sparta opravdu není Ajax nebo Arsenal,nevim jak jsi na to přišel.. na to jí chybí (mimo jiné) odchovanci v A-týmu..

Hlavně klid,pořád ještě máte +6 bodů..
Re: Nevěřte všemu co někdo napíše...gt50001.03.2010, 18:10» reagovat
hraješ si na chytrýho,ale asi by ses na to měl vykašlat..třebas kvůlï tomu že J a T je už skoro půl roku česká banka.. a docela by mě zajímalo jak v bance vypereš prachy :)
Re: Nevěřte všemu co někdo napíše...nta902.03.2010, 16:25» reagovat
Banka je dceřiná společnost.
Re: Nevěřte všemu co někdo...gt50002.03.2010, 20:12» reagovat
čeho :-D
Re: Nevěřte všemu co někdo...nta904.03.2010, 15:45» reagovat
Je to dceřiná firma Slovenské společnosti J a T Group, která vydělala několik miliard např. díky korupci slovenské vlády v době tvoření převodního kurzu slovenské národní měny na Euro. Jeden z jejich \"byznisů\".. Může nám být oběma jedno, odkud jdou peníze do českého fotbalu, ale že má sparta finanční problémy, červený čísla nebo co jsi to psal, s tím já nesouhlasim.

Tohle poslední ligový kolo bylo o škodolibosti. O Spartě celou zimu téměř všichni mluví jak všechny převálcuje. Třeba to tak bude. Ale místo toho Chovanec, jak je jeho zvykem, začal být arogantní a brečet. Ještě, že máte toho Martina Haška, na kterýho jste křičeli ať táhne za Hřebíkem a jiné bonmoty. Jenom díky němu něco hrajete. Uplakánek Sparta a Slávia se tomu směje. Ale uvidíme další víkend a 6 bodů je 6 bodů. O tom je fotbal. Už se těšim na derby, všechny 3.

Re: Nevěřte všemu co někdo...gt50005.03.2010, 6:16» reagovat
celé to vlastní Kellner,je blbost ,že v tak známé bance by někdo pral prachy a ještě k tomu vláda..dál nevim na co reaguješ protože sem nic takového nepsal
Re: Nevěřte všemu co někdo napíše...bobbysch01.03.2010, 9:39» reagovat
nikdo tu Spartu nevnímá jako Ajax či Arsenal:D:D:D

Rezervní B-tým máte lepší, než Slavie, říkáš tu něco o červených číslech z minulých sezon a Sešívky měli asi co??? A i tehdy měli kde brát (je jedno, že nic jiného skoro nezbývalo)! Také jsme údajně neměli kde brát a hle, kam jsme se dostali?
Re: Nevěřte všemu co někdo napíše...gordon01.03.2010, 11:14» reagovat
A kolikrát vám vypadla ze hry celá záloha? ;-)

Neřešme to už. ;-)
Re: Nevěřte všemu co někdo napíše...dasadi01.03.2010, 19:27» reagovat
Tak po tomto komentáři beru zpět svoje slova o srovnatelně ubrečených slávistech a sparťanech. Gordon mě přesvědčil, že na Letné vedou.
Re: Nevěřte všemu co někdo napíše...nta901.03.2010, 16:20» reagovat
:-)) tak už si utři slzy..tohle je totiž brečení...
Ubrečenostwittysks28.02.2010, 13:32» reagovat
Já teda nevim, o slavistech se říká že sou ubrečení, a nebudu se tu pouštět do nejakyho rozboru ptž bych byl zaujatej, ale doufám že je vidět, pro nestrané fanoušky (ne pro zamindrakovany moravaky ktery nadavaj na prahu vseobecne a na obe prazsky S), že ubrečenej je někdo jinej, když si přečtete Jarolíma, tak sice řekl chyběli nam tihle a tihle, ale to neznamená že sme neměli vyhrát od čeho máme širokej kádr... Možná se mu poslední pulrok nepovedl, ale to co ted rika chovanec je smesny, a je to porad, nemame zkusenosti, nemame hrace, vsichni sou zraneny... kecy!!
jako malé dětigt50028.02.2010, 18:10» reagovat
ten gól co dostala sparta byl jak z okresního přeboru.Ale ono si stačí vzpomenout minulou sezonu na Tottenham nebo Porstmouth ,tak nechápu proč to tolikřešíte ..imho myslim ,že na fotbalovém portále by mělo jít stranou to ,jak autor nemá rád nějaký tým..článek fakt ubohý..
Chovanectomm28.02.2010, 8:59» reagovat
Proč se tady někdo zastává Chovance? Ve Spartě je generální manažer, který si hráče sám vybírá a sám si je taky připravuje. Tak proč nějaké výmluvy? Když na to ti hráče nemají, tak tam nemají co dělat. Když si je Chovanec neuí připravit, tak tam nemá co dělat Chovanec.
sparta? ostuda ligy!whiskyzhavu28.02.2010, 7:50» reagovat
Porad cte jak ma sparta zkuseny mancaft, siroky kadr a pak jen remizujou a trener opet breci (jak ma ve zvyku)...
www.efotbal.antisparta.czgordon28.02.2010, 6:31» reagovat
Autor článku má jednak oko z kašparovy krávy a jednak paměť akvarijní rybičky. Máme v lize jiného trenéra, co pořád brečí. Je ale menší, plešatej a pozáplatovanej.
Chovanec jako jeden z mála trenérů v lize naopak svoje hráče nešetří ani při rozhovorech v médiích.
Situace je taková, že se mu rozpadá kádr pod rukama. Tak má říkat podobné nesmysly, co tam plácal Marek?
Tož ligu letos asi zachránili, tak je král.
Myslím, že články na tomto fóru by měly být nestranné. Tohle je už zase oblíbený hon na Spartu.
Jediné, co bych Chovancovi a Spartě vyčetl je, že ta situace se zraněními už snad není normální. Něco musí být systémově špatně možná v kondičním tréningu. Tedy ... můj názor.
Re: www.efotbal.antisparta.czdasadi28.02.2010, 19:27» reagovat
Čekal jsem,kdo s tím přijde první. A dočkal jsem se :)) Zase ten mediální hon na Spartu :)) A navíc se někdo opřel do Sparty - takže musí být logicky NEOBJEKTIVNÍ. Slávisti nebo sparťani - je to jedno, obojí je parta ubrečenců :))
Re: www.efotbal.antisparta.czbobbysch28.02.2010, 10:55» reagovat
tak to nevím, který jiný trenér v lize brečí???

Ať se na mě nikdo nezlobí, avšak Sparta na to, jakým disponuje kádrem, musí být schopna nahradit chybějící hráče ze základní sestavy!

Co se týče nestrannosti článku, tak je to asi to samé, co se Slávií, ale tohle bych nějak nerozebíral, jelikož sparťané trpí jakýmsi bludem, že jim všichni křivdí, ubližují, nepíší o nich pěkně atd

PS: nejvíce mě potešila včerejší souhra Brabec-Blažek:D:D:D
Re: www.efotbal.antisparta.czjoemarco28.02.2010, 16:57» reagovat
V lize brečíte vy bobbyschi, kdo jinej :)

Že Chovanec řekl, že mu vypadla kromě Sionka komplet celá záloha neni brečení, to by byl handicap třeba i pro Barcu...
Na druhou stranu nechápu jak mohli neudržet vedení proti takovýmu netýmu jakym Bohemka je a co předvedl Brabec s Blažkem ponecham bez komentáře, to bylo jak z okresního přeboru...
Re: www.efotbal.antisparta.czbobbysch28.02.2010, 18:32» reagovat
je nepopiratelný fakt, že Sparta má dosti široký kádr, aby se s absencí pár hráčů vypořádala, má i B-tým, ze kterého si může povolat hráče stejně tak, jak to občas dělávala i Slávka, takže je ubohé si stěžovat a vymlouvat se. Ale Chovanec se nedokáže chovat jako chlap a uznat, že chyboval!
Re: www.efotbal.antisparta.czjjjannie28.02.2010, 16:33» reagovat
Žádným takovým bludem netrpíme...ale ty něčím trpíš, jak koukám.
Jinak souhra Blažek-Brabec úchvatná! :-/
Re: www.efotbal.antisparta.cznta928.02.2010, 10:39» reagovat
Uklidni se chudinko..
dmncchichi28.02.2010, 1:08» reagovat
Huňa nemá ani na druhou ligu, takovej hráč nemůže nikomu chybět. Absence Kucky, Žofčáka, Zemana, Huška, Vacka, Kladrubskýho znát je!
Re: dmncmccoik28.02.2010, 1:20» reagovat
Jakej trenér, takovej....
Váš komentář:
 
*
*
* Položky označené hvězdičkou a text příspěvku je nutno vyplnit.
Příští kolo
Tabulka
Aktuální kolo
Začne Sparta stavět na Vackovi?