Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví po duelu Plzeň - Zlín

I po čtyřech kolech Fortuna:ligy je to stále stejné. Silná trojka opětovně nezaváhala a má plný počet dvanácti bodů. Nejjednodušší to měla překvapivě v neděli v Teplicích Sparta (4:0!), nejtěžší naopak v sobotu Plzeň se Zlínem (1:0), která hrála jako jediná doma. Slávisté už v pátek v sestavě s pěti novými tvářemi v základní sestavě dospěli v Mladé Boleslavi ke své jednogólové výhře (rovněž 1:0) spíše profesorským způsobem.
Nejvíc pozápasového rozruchu pak přinesl plzeňský duel, v němž se Viktorka s Bílkovým,markantně vylepšeným, Zlínem dlouho trápila a k první prohře v novém ligovém ročníku jej přivedla až Krmenčíkovým gólem, jenž padl podle všehopo malém ofsajdu. To by se snad dalo omluvit, kdyby ovšem v prvním poločase stejný asistent Melichar neodmával neexistující postavení mimo hru zlínskému Beauguelovi, který za stavu 0:0 běžel sám na plzeňskou bránu. Pomezní tedy hlavnímu Zelinkovi moc nepomohl, stejně jako videorozhodčí, jenž se zase nijak neozval.
Minulý týden jsem zde napsal tohle: „Sudí pokračují v tradici nového ročníku a zcela ignorují video, někdy i názory videorozhodčího. Jelikož se tak děje v každém kole, bude asi lepší video, byť na jaře v české nejvyšší soutěži na rozdíl od MS 2018 v Rusku fungovalo skvěle, zrušit. Pokud se čeští ješitní sudí a skrytí či pokrytečtí odpůrci videa rozhodli novou techniku z nějakých svých vlastních důvodů ignorovat, alespoň se ušetří. Nebo by je měl už konečně jejich nový šéf Jozef Chovanec nějak ‚akceptovatelně‘, ovšem rázně, srovnat.“
Který náčelník vydal zákaz používat video?
Teď bych to mohl zopakovat, ale ono to video, které se tak nadějně letos na jaře rozjelo (byť zápasy mistrovského týmu Plzně víceméně míjelo), bylo s novou komisí rozhodčích prakticky už zrušeno, nepoužívá se. Děje se tak zřejmě v tichosti, v utajení, aby kolem toho nebyl zbytečný řev. Mám pocit, že přenosové vozy s videotechnikou jezdí na televizní zápasy jen jako,„na oko“, aby se neřeklo. Nejspíš tady musí existovat nějaký tajný pokyn: „Zásadně nepoužívat! Pískejte a mávejte si, co chcete, my pak na komisi těm otravným mediálním m.dkám vzkážeme, že vaše rozhodnutí byla akceptovatelná.“
Je tu ale ještě jedna potíž, ty zatracené televizní přenosy. Ty to poněkud kazí, fotbalový národ se na ně dívá a mívápak zbytečné řeči. A nejhorší je, že už ani nenadává, že si ze situace v českém ligovém fotbale dělá hlavně legraci. To je vždy to nejhorší, co se politikům, ale i fotbalovým funkcionářům, v tomto případě komisi rozhodčích FAČR, může stát. Že je totiž lidé přestanou brát vážně. Takže na sociální sítích najdete různé více či méně povedené koláže apod.
Férový fanda: „Fandím Viktorce, ale takhle jsme vyhrát neměli“
Existují však i fanoušci, co to stále ještě berou vážně. V diskuzi na serveru idnes.cz z nich sklidil nejvíce „lajků“ Jan Motlík, který napsal:
„V první půli by šel Zlíňák sám na bránu, ale pískli mu ofsajd, který nebyl. To se má podle pravidel pustit a řešit to ažpak podle videa. A Plzeň dala gól po ofsajdu, což má opět řešit video a gól neměl byt uznán. Tady něco opět těžce smrdí.“
Petr Sladovník k tomu ve stejné diskuzí dodal: „Celá republika viděla ofsajd v přímém přenosu, komentátoři to rozebrali, jen někteří fanoušci Plzně budou po babišovsku přísahat na své děti, že žádný ofsajd nebyl.“
Tady ovšem pan Sladovník možná fandům Viktorie Plzně křivdí, protože jsou i takoví, kterým podobné výhry začínají vadit. Jako třeba Viktoru Škodovi, jenž na idnesvelmi objektivně napsal:
„Fandím FCVP, ale takhle jsme vyhrát neměli. Je zvláštní, že videorozhodčí nedokáže na klíčové okamžiky zapasu reagovat. Od čeho tam je?“
Jó, toť otázka. Nemám rád konspirační teorie, ale myslím si, že některým lidem video ve fotbale vadí. Takže se rozhodli, že jeho používání postupně zcela znemožní. A dělají to vskutku důsledně. Cestu jim částečně ukázalo i letní MS v Rusku, kde hlavní sudí občas také ignorovali názory kolegů u videa. No a pak je tu hlavně nová komise, která zatím všechny sporné verdikty arbitrů v novém ligovém ročníku neakceptovatelně přikryla alibistickým tvrzením, že byly „akceptovatelné“.
Hospoda U Slávisty: „Prosím pana Tvrdíka, aby na twitteru nebrečel“
Předseda představenstva Slavie Jaroslav Tvrdík to už v sobotu večer nevydržel a využil svůj oblíbený twitter, na nějž napsal: „Těším se na zhodnocení činnosti nové komise rozhodčích po prvních čtyřech kolech ze strany jejího předsedy. Důvěra se těžce buduje a lehko ztrácí!“
No, já si myslím, že to Jozef Chovanec zase nechá na svém zástupci Martinu Wilczekovi „Akceptovatelném“.
Tvrdíkův tweet ovšem vyvolal kritiku u některých slávistických příznivců. Facebookova skupina Hospoda U slávisty mu třeba vzkázala:
„Hlášení: Prosíme pana inženýra Tvrdíka, aby na twitteru nebrečel vždycky, když se rozhodčí …ehm, ehm ‚ufoukne‘ v Plzni. Všichni víme, jak to tam chodí, ale tohle není hodno silné a sebevědomé staré dámy Slavie.“
Pokud jde o Slavii, i u ní byl páteční výsledek v Mladé Boleslavi (1:0 po chybě domácího brankáře Šedi) lepší než výkon. Omluvou jí budiž kombinovaná sestava se spoustou nových, ještě nesehraných, tváří a fakt, že u boleslavského paneláku nastoupila mezi dvěma důležitými zápasy 3. předkola Ligy mistrů s Dynamem Kyjev.
Sparta bez evropských starostí může útočit na titul
To Sparta, oproštěná od evropských starostí, v Teplicích, kde vyhrála poprvé od května 2013, konečně v nové sezoně koncertovala. Zdálo se, že Tepličtí, v prvních třech kolech ročníku 2018/2019 neporažení, navázali zase na své tragické jaro, v jehož závěru i doma inkasovali podobné „dardy“. Výsledek 4:0 totiž Na Stínadlech svítil už po první půli. A vypadalo to, že Sparta (nakonec 9:1) v tabulce na skóre předežene nejen Plzeň (6:1), ale i první Slavii (11:1). Rudý brankostroj se však po pauze zastavil.
I tak ale po vyřazení se Suboticí vysmívaná Sparta překvapila. I když, hráče má velmi dobré a pokud se sportovním ředitelem Zdeňkem Ščasným, jenž zřejmě ve své náhradní trenérské pozicivydrží až do konce kalendářního roku, konsoliduje základní sestavu, mohou Letenští na mistrovský titul útočit již na podzim. Zvlášť když se na rozdíl od Slavie a Plzně, jež budou mít minimálně do prosince náročné úkoly a cestování v evropských pohárech, mohou soustředit výhradně na ligu. Rozhodnou o tom ale až náročnější souboje, než byl ten v neděli proti dosti „marným“ Teplicím.
Stále nuloví adepti sestupu – Dukla a Karviná
Ty by se s takovými výkony mohly zařadit postupně i do boje o záchranu, který nepochybně čeká stále nulové – Duklu (0:4 v Příbrami) a Karvinou (1:4 v Jablonci). Nováček z Opavy sice získal v sobotu ve svém brněnském azylu po remíze 1:1 s Libercem první bod, i ten však Severočeši zpochybnili, protože se zrodil po opavském vyrovnání z poněkud sporné penalty. A v Brně moc domácí prostředí Slezané nemají, přišlo se na ně znovu podívat jen 1236 diváků…
Zabojují zástupci LFA v komisi rozhodčích o věc?
Na závěr ještě jedno sdělení: Opravdu mě po každém kole nebaví rozepisovat se široce o chybách či přehmatech rozhodčích. A už vůbec ne o těch v souvislosti se zápasy, v nichž hraje mistrovská Viktoria Plzeň. Skutečně mě netěší, když se to stává hlavním tématem kola.
Jsem ovšem na druhou stranu rád, že v tom konečně dochází k mediální shodě, která, snad, může posunout věci dál. Před pár dny jsem se zcela nezávisle shodl s kolegou Radkem Špryňarem z deníku Sport na tématu chybného (ne)nastavování českých ligových arbitrů, které jde z neznámých důvodů zcela proti světovému trendu rozhodování.
Tentokrát bych podepsal i Špryňarovupoznámku v Nedělním Sportu s názvem „K čemu to video je?“ Napsal v ní mj.: „Aby se zničily spekulace a z českého fotbalu se smyla špína, prosadila si Ligová fotbalová asociace dohled videorozhodčího. Jednoznačně správná věc. Problém je v tom, že spolupráce videa se sudími funguje velmi problematicky. Jako (v sobotu – pozn. aut.) v Plzni.“
Teď by tedy měli zástupci v LFA – Petr Mlsna a Roman Hrubeš– o svou „videověc“ v komisi rozhodčích zabojovat. A klidně, v případě nutnosti, vyvolat i rozkol. Ku prospěchu věci. Takhle to už dál nejde. Média i většina klubů by za nimi měla stát. Ať se to hraje podle hesla „Padni, komu padni“ a ne že si nejsilnější, nejzkušenější a nejprotřelejší psi budou zase na českém ligovém dvorku užívat podle své libosti.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Honza1 (host) / před 5 lety 13.08.2018 12:36
Využití videa si hodně lidi (včetně mě) přálo. Jarní zápasy i utkání na MS ukázaly, že určitě má smysl, protože může napravit ty největší přehmaty na hřišti jako třeba v derby. Bylo jasné, že i s rozhodnutím podle videa může dojít občas k chybě. Fotbal není černobílý, situace nejsou vždy jednoznačné. Bylo jen otázkou času, kdy se to taky stane. To je normální, ale mělo by se jednat o ojedinělou a neúmyslnou chybu. Chápu, že i u videa to není sranda, protože video-rozhodčí je pod časovým tlakem, musí jednat rychle. V podzimní části to ale vypadá, jako kdyby video na některých zápasech ani pomalu nebylo. Přestože se jedná o zápasy, které vysílání O2 TV "v plné palbě". Nastane sporná situace, nic se (alespoň navenek) nepřezkoumává, protože se hned překvapivě hraje dál. Jako např. v zápasu Plzně se Zlínem. Nečekalo se na přezkoumání gólové situace, ani situace při níž (ne)fauloval Limberský. To už je poněkud podivné a podezřelé. Uběhla čtyři kola. Pan Chovanec měl při nástupu do funkce plno řečí o své nezávislosti a o tom, že si nechce zkazit v této funkci jméno. Ted by to měl dokázat jasnými činy. Zatím netušíme, jestli něco vůbec dělá. Jeho dosavadní činnost je pro veřejnost zcela neviditelná.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Kačeraba (host) / před 5 lety 13.08.2018 14:18
Ano, Sparta může na titul útočit už na podzim, zvláště když ji budou rozhodčí umetat cestičku jako naposledy včera v Teplicích. Teplice se mohli klidně vrátit do zápasu, ale to by musel pan Hrubeš odpískat zcela evidentní penaltu. O tom se tady nikdo nezmiňuje. Máte jenom starost o připískávání Plzni.Hráč byl v ofsajdové pozici do hry nezasahoval a pokud bránil ve výhledu, tak měl brankář na rozhodčím videozáznam vyžadovat. Jenže tenhle přestupek se u nás nepíská. Zvláště jde-li o silného hráče. Na čo nám také video- rozburovať, řekl by jistý major. Co na to jistý Svoboda?
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
A (host) / před 5 lety 13.08.2018 14:58
také Jbc- Sparta, kde sudí upřeli domácím penaltu , jak jinak Spartě -" i s videem( stejně zbytečným)" - fandil opět p. sudí Hrubeš( u videa) - co na to p. chovanec - nic ! Takže je zcela jedno - prostě tenhle fotbalový binec - je jen pro vyvolené - Sparta, Plzeň , Slávie a možná někdo ze zbývajících ? - těžko ! V každém případě budou ubývat diváci a nakonec si to bude " FAČR - kómis a oudvojčička " hrát pro sebe a lze jen doufat, že i sponzoři a dotační " ministerstvo " se k tomu adekvátně postaví. Fotbal v Česku ztrácí nejen na kvalitě , ale i sledovanosti , nekulturnosti a oblibě - žádná priorita !!!
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Coleman (host) / před 5 lety 13.08.2018 15:32
Souhlasím s článkem. K té Spartěv Teplicích: Ono je těžké zpochybnit kvůli sudímu výsledek 4:0, kdy Sparta byla o mnoho lepší než zoufalé Teplice. Ten Vaněček to navíc dost přihrával. Ale hlavně, ten zápas pískal Karel Hrubeš, který den předtím v Plzni spal u videa. Takže kompenzačka? U tohodle rozhodčího je navíc zajímavý, že jeho syn kope za žáky Slavie. Teda možná kopal, protože táta mu očividně tenhle víkend dvakrát uškodil ve prospěch největších rivalů.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Zindul (host) / před 5 lety 13.08.2018 15:34
Zasmál jsem se. Nezbývá než si dělat z toho srandu, jinak by člověk z té BERBR:LIGY zblbnul.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Tahoun Zlín (host) / před 5 lety 13.08.2018 15:58
Je třeba takové darebáky rozhodčí ať už na hřišti nebo u videa tvrdě a citelně trestat, zákazem činnosti na pět zápasů a pokutami aspoň sto tisíc aby je ty moresy přešly, to už je do nebe volající nezodpovědnost...
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Tratak (host) / před 5 lety 13.08.2018 16:12
Ten pomezní v Plzni mávl ten vymyšlený ofsaid cíleně a vědomě, protože kdyby to nechal a Zlín dal gól, tak by se sice akce prezkoumávala, ale ofsaid to nebyl, tak by gól platil. Takhle to bylo jistější. Je to hnus.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Kavalír (host) / před 5 lety 13.08.2018 16:25
Překvapilo mne, kolik bývalých fotbalistů Sparty, vč.trenéra Uhrina st. se v programu k zápasu ACS vs. Slovácko vyjádřilo proti videu ve fotbale. Počítám, že by změnili názor a vzali video na milost, kdyby do videovozu, před monitor zasedla stará známá bystroočka z doby nejméně 8-mi cinklých sparťanských titulů, jako třeba Pavlín Jirků, Krula, Jára, Liba a řada další osvědčených pískálků. Ostatně už po tomto zápase si trenér Ščasný liboval jak sudí Proske, spolu s videorozhodčím krásně "zametl pod koberec" jasnou ruku Radakoviće ve velkém mlíku Sparty, jak se nyní občas, asi moderně, nazývá na O2TV Sport velké vápno.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
vlk (host) / před 5 lety 13.08.2018 17:33
Procházka je vždycky sázka na jistotu. Natáhne bagačata s pustí hnojomet směr Viktoria Plzeň. Navíc nestydatě. Po minulém kole tady oduševněle meditoval nad tím , jak jako rozhodčí ignorují video a nyní v tom pokračuje. Ignorují to video s tále a použije, jak jinak, k tomu Viktorku. Rád bych tomuhle písmákovi sdělil zásadní ěc - video po Krmyho golu v akci bylo! o za prvé. Za druhé, VAR Hrubeš ho prozkoumal, promítl hlavnímu Zelinkovi a oba s e shodli, že vše bylo ok. Minimálně v hraniční situaci ok.Které se podle doporučení FIFA/UEFA má pouštět.
K tomu, pro veleducha Procházku ještě něco - pokud by Řízek byl v ofsajdu, pak jde o to, jestli se snažil zasáhnout do hry. A existuje vyjádření zlínského golmana Dostála, že mu nijak nepřekážel!!! Ale proč by to někdo jako Procházka za hnojometem bral na vědomí? A to nemluvím o tom, že plzenský Procházka vypálil na bránu, to jen tak na okraj.....
A nyní k těm televizním lajnám, s kterými veleduch Procházka operuje! Vřele mu doporučuji, aby si prostudoval pořádně následující článek na iDnes https://fotbal.idnes.cz/videorozhodci-plzen-zlin-gol-karel-hrubes-roman-hrubes-pie-/fotbal.aspx?c=A180813_132405_fotbal_min
kde se on, přes to že je něco jako chodící kombinace Děda Vševěda, Vladimíra Iljiče Uljanova a fotbalového Mičurina, má šanci dozvědět, jak to je s těmi ofsajdovými čarami, na kterých tak ujjiždí. Dovolím si citovatl klíčovou pasáž:
Videorozhodčí si nemůže „namalovat“ ofsajdovou čáru jako technici v televizi. To může jen za pomoci zvláštního programu, který používají v italské či německé lize, nebo ho měli k dispozici na nedávném mistrovství světa v Rusku.
„Jde o systém, který tým odborníků pro FIFA vyvíjel skoro dva roky,“ upozorňuje Roman Hrubeš. „Zjistilo se totiž, že televizní ofsajdové čáry hlásí obrovskou chybovost. Kdežto u tohoto softwaru jde takřka o dokonalou pomůcku. Kamery zohlední výšku, z jaké hřiště snímají, zakřivení hrací plochy, prostě všechno.“
Takže ty televizní čáry, v milimetrových záležitostech, jsou jaksi silně chybové, Procházka! Silně chybové, opakuji pro jistotu, protože si nejsem úplně jistý tím, že chápeš čtený text. Nech si to od někoho zkušeného a opravdu gramotného vysvětlit.
Já chápu, že s e hodí všechno, co je proti té zatracené Plzni, která vám ZASE sebrala titula tentokrát i LIgu mistrů.
Víš Procházka, já byl ze zápasu se Zlínem docela zklamaný, až trudnomyslný. Viktorka hrála mizerně. O tom žádná. Nicméně v momentě, když jsem zaznamenal kvičení takových , jako jsi ty, chmury zmizely. A dostavila s e radost a euforie. Tvůj brekot, moje radost! Jen houšť a větší kapky! Doufám, že takovýhle bodů, z kterých ty budeš na pokraji infarktu, uděláme daleko víc. Aby jsi si to užil.
A ještě drobnost - ta duševní exhibice nad Boguelem a jeho únikem. Že jako byl zastaven v regulérní šancia mohl dát gol. Nemohl, Procházka nemohl! Stačilo se jen dívat a a pamatovat si . Ten borec tu "jasnou" šanci DOHRÁL. A ani netrefil bránu! Takže víme přesně, jak by to dopadlo, kdyby soudce nebyl písknul.
Nevím, zda jsi už ve svém věku limitován stařeckými chorobami paměti nebo zda jsi to zaregistroval, ale obsluha hnojometu tě limituje psát trochu poctivě. Nehodlám to zkoumat, zda Alzheimer nebo prostě klasická pokřivenost pražského písmáka. Je mi to egál. V konci to vyjde na stejně. Jak už jsem napsal - všechny chmury pryč, když si přečtu tvůj nebo Škubův komentář! Jen houšť a větší kapky, chlapci! My vás v Plzni máme...... no rádi no! Čím víc bulíte, tím lépe a radostněji s e nám žije. Takže za týden nashle!
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
vlk (host) / před 5 lety 13.08.2018 18:43
Ještě dodatek pro Vševěda/Lenina/Mičurina Procházku
Ve včerejším Dohránu ptali Beuguela. "Vůbec jsem neslyšel píšťalku, tak jsem utíkal na bránu a vystřelil. Bohužel jsem stejně netrefil, tak by to gól nebyl...."
A pak zapomněl jsem - TV přenosy už jaksi Procházko dávno zrušené jsou. Fotbal je sic e z daní všech dotován půl miliardou, což jsou vůbec největší prachy, co do něj někdo dává, ale gaunersky prodal výhradní práva až na jedne zápas týdně Kellnerovia jeho O2. Klasická socializace nákladů a privatizace vejvaru! Takže fotbal na obecné TV byl zrušen. Procházka je spokojen. Je po jeho. Mimochodem, nenapsal proti tomu ani písmeno. Jak jinak. To by totiž musel na chvíli zastavit ten antiviktoriánský hnojomet. A to od něj nikdo nemůže chtít!
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Jirka (host) / před 5 lety 13.08.2018 19:34
Vážení přátelé, na utkání v Plzni nebyl přenosový vůz O2, byl tam nějaký vypůjčený z Ukrajiny. pochybuji, že by měl zabudované technologie, které obsahuje vůz O2. Vůz O2 je jeden z mála v Evropě, který opravdu umí něco navíc, než běžný HD vůz, které používá např. ČT. Myslím, že ani na zápase Sparty v Teplicích nebyl.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Jupík (host) / před 5 lety 13.08.2018 20:37
Pro Vlka: velmi se mýlíš. Minule navíc Procházka kritizoval, že sudí nepoužil video na Spartě, předtím psal o tom, že mělo být použito i v případě regulérního a neuznaného gólu Petržely v zápase Plzně s Libercem (za stavu 1:0). Píše to bez ohledu na to, kdo hraje. Zastal se tedy i Viktorky, když to bylo zapotřebí. Jenže tobě se zdá, že Plzni se v médiích ubližuje, přitom se vám skoro neustále napískává. Jinak Karel Hrubeš, oblíbený to plzeňský rozhodčí, sice video zkoumal, ale žádný pokyn Zelinkovi během zápasu nedal, ani mu nic nepromítl. Akorát řekl, že ze záběrů, které měl k dispozici, to nebylo vidět. Což by se shodovalo s tvrzením Jirky, že v Plzni nebyl přenosový vůz O2, ale nějaký horší z Ukrajiny.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
moravák (host) / před 5 lety 13.08.2018 22:17
TO SI TO FAKT OD TÉ ZKORUMPOVNÉ PLZNĚ NECHÁME VŠICHNI LÍBIT LIDI? neměl by Berbr už skončit....někde s kulkou...
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Klokan (host) / před 5 lety 13.08.2018 23:41
Deník sešívaný pláč další díl )
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
vlk (host) / před 5 lety 14.08.2018 07:58
Jupík
nejdřív si sežen ffakta- šéfem videorozhodčích je ROMAN Hrubeš!
Procházka s enikdy Viktorky nezastal a laskavě si najdi minulý článek, kdy psal o videu a podívej se, co jsem k němu napsal. O tom, že Křetínskému by la v Teplicích odpuštěna 3. pentle za sebou, přes nasazení videa už výše psali jiní. Na nějakou dojmologii nejsem zvědavý. Beugel i Dostál s e k oběma kritickým situacím vyjádřili jasně.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
ivo (host) / před 5 lety 14.08.2018 08:22
vlk: video má opravdu na starosti Hrubeš Roman, ale v Plzni jako VAR operoval Hrubeš Karel. Tedy stejný rozhodčí, který druhý den rozhodoval zápas Teplice-Sparta
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
šakal 2 (host) / před 5 lety 14.08.2018 09:16
Nový kanál zdarma na YouTube CNN IRMA tento kanál vyšila ČESKOU LIGU ! Ve fotbalovým svazu je pan J Chovanec aby hlídal Rozhodčí který pomáhají v Plzni a taky filmované Penalty a fauly !
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Mat (host) / před 5 lety 14.08.2018 09:16
Je to smutné, ale s českým fotbalem jsem už skoncil...copak nikdo nevidí, že tady už vůbec nejde o fotbal, ale jeden estebak (ano,myslim berbra) si dělá co chce a všichni mu to ještě žerou...nebudu platit na stadionech, nebudu platit o2tv a žádným způsobem český fotbal v této podobě podporovat...
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Karel (host) / před 5 lety 14.08.2018 09:33
Ten komentář je perfektní. Od té doby, co pan Mádl odešel do TV Seznam, nám tu zůstal jen Pavel Procházka, který do toho dovede správně řezat. Občas se sice k němu někdo přidá (pan Filípek třeba), ale chtělo by to mnohem větší mediální sílu.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
frt (host) / před 5 lety 14.08.2018 09:40
proč vysílá 02 tv fotbaloví zápasy abychom neviděli fotbaloví podvody Plzni !! kanál 02 tv odhlášil jsem ho ! šakale díky ze jste nám poradil ten na YouTube kánal CNN IRMA žedává živě fotbalovou liguuž jsem na počítač uložil
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Dan (host) / před 5 lety 14.08.2018 09:50
Moc se mi líbí,jak všechny ta Plzeň se.e.Jen se divím,že to nikdo s příchodem pana Chovance neočekával. Pan Procházka,který ví vždy všechno, si nedokáže zjistit, s kým je Chovanec kamarád a jaké vazby kde jsou? Je pravda, že hloupému fanouškovi stačí kritický článek a je spokojen. Proč se nepíše celá pravda? Jinak malá poznámka, co dělá šéfeditor Rohál? Pustit ven článek s tolika chybama je diletantismus. Stačilo by si to jen přečíst a ne brát peníze za nic. A ještě pro pana Procházku. Oni se kapříci (ti velcí) přenesli ze sledované 1. a 2. ligy níže. Tam teď kraluje ta šedá eminence a řídí vše, i to na hoře. Jen schovaná v nižších soutěžích. Ale ty vás nezajímají, proto máte špatné info.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Kotel (host) / před 5 lety 14.08.2018 10:34
Je třeba zničit podvodníky FC Viktoria Plzeň všemi prostředky.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Petr (host) / před 5 lety 14.08.2018 11:32
Nejsem ani na straně Viktorky, ani straně druhé, ale pořád mi tak nějak nejde na rozum, co by měl mít Berbr z toho, že se bude Plzni pomáhat? Je z Plzeňského kraje to ano, ale to přece ještě nic neznamená a nemyslím si, že by mu Paclík se Šádkem tajně bokem posílali kapříky, tak hloupí přece nejsou. Takže znovu, co by z toho teda měl mít?
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
šakal (host) / před 5 lety 14.08.2018 12:10
Dane, s kým je Chovanec kamarád se ví. Řekl to sám Chovanec v rozhovoru s Luďkem Mádlem na Seznamu. Nijak se tím netají. O tom, že je Procházka informován o nižších soutěžích nijak nepochybuji. To, že po zápase nižších soutěží dávají delegáti zprávy Berbrovi se také ví. Stačí je pozorovat, jak po zápase se sápají po mobilu a telefonují tomu kabrňákovi z Plzně. Ten si vše odfajfkuje.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Dan (host) / před 5 lety 14.08.2018 13:06
Šakale, to co řekne ofiko je něco jiného, než co se pak děje. Zprávy z nižších soutěží se Berbrovi (až na vyjímky) neposílají. Tam bohužel za nitky tahá někdo úplně jiný. A pokud pan Procházka o špinavostech ví, proč o nich nepíše? Obouvání se neustále do Plzně je již nuda. Ono to teď v lize chodí trochu jinak,ale to byste musel být přímým účastníkem. V dalším životě budu jen nicneznalý fanoušek.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
šakal (host) / před 5 lety 14.08.2018 14:04
Dane, co potom věta: Posílejte peníze spřáteleným klubů a těm, co nás volí ! Proč je tedy jeho polomanželka v čele ŘK pro Čechy, když za nitky tahá někdo jiný ? Kdo potom tahá za nitky a vodí Malíka ? A proč je tam v LO FAČR další pán z Plzně, který byl na Právnickě fakultě v Plzni v době, když tam řádili rychlostudenti ? Ten se postará o legislativu a vede etickou komisi ? Předpokládám, že z jeho dílny pochází výraz : Znevážení dobrého jměna našeho fotbalu. A jiný zoufalec z Plzně apeluje na DK FAČR, aby potrestala Baroše za větu : Pojďme cinkat klíčema za Berbra a Dášu. Náhoda ?
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Václav Plzeňák (host) / před 5 lety 14.08.2018 17:58
Budou rozhodovat ve fotbale televizní reportéři nebo novináři? Neměli by! Na hřišti rozhodují rozhodčí a tak to musí zůstat. Spočítejte si, kolikrát za zápas je reportér chytřejší než rozhodčí, většinou přesně ví, že to byl faul nebo nebyl, že to byl ofsajd atd. Může rozhodnout zápas virtuální lajna vytvořená technikou. Nemůže. Rozhodovat musí rozhodčí. A ty „kecalové“ z televize by měli objektivně reportovat o zápase a ne dělat chytrolíny. Pak se toho chytí další smečka novinářů a už to jede. To není dobré pro fotbal.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
vlk (host) / před 5 lety 14.08.2018 19:47
Pražský kvikot a pláč mi dělá čím dál větší radost! Rozkoš nekonečná. Tak se hošánci snažte ještě víc! A ne abyste peřstali! Je přece jasné, že když něco nejste schopni uhrát na place, tak za to mohou intriky někoho jiného a zlého! Bu bu bu. Vy jste přece mistři vesmíru. Hubou! A je úplně jedno, jestli jste z Letné nebo z Vršovic! Stejná ráce! Ale ne abyste ustali.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
qwert (host) / před 5 lety 14.08.2018 19:52
Jupík
chceš snad naznačit, že za neodpískanou pentlí proti rudochům v Teplicích může taky Berbr, který pomáhá Spartě? On se sice vyslovil kdysi, že je spartan, ale tomu přece nikdo nemůže věřit, že?
Jo, právě vidím, že Berbr má pod palcem i tu polskou píětalu, co právě neuznal sešitejm gol v Kyjevě! To je ale škodič!!! Co ten všechno nedokáže? Nebo je to tak, že když pražští mazánci vyjedou do zahraničí a nemají podporu své černé kliky , tak je vyřadí i SUbotica?
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
mildakov (host) / před 5 lety 15.08.2018 11:37
Vlk=Plzen se nažral a kapr liga zůstala celá jako loni na podzim.
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
Karel (host) / před 5 lety 16.08.2018 10:34
Pro Petra: Viděl jsi VIP, co má Berbr v Plzni pro sebe? Slyšel jsi něco o jisté výplatní pásce? Asi ne, jinak bys nebyl takhle naivní:-).
Re: Video už bylo v lize zrušeno, teď ještě zrušit televizní přenosy. Fandové se baví
pravda (host) / před 5 lety 16.08.2018 14:06
Hlavně že přijede dne rizikový zápas 1.9 2018 zápas Slavia- Plzeň -, do hl města- na ne přátelský území ,z tanku na náměstí Boss Šádek poslal Slavii a Spartu do ha*zlu a nazval Pražáky mr*kami! ještě se neomluvil p Šádek fanouškům Pražských S jen aby nebila bitka