Multimilionář Ronaldo: Na tohle si přišel a přijde, aniž by vůbec musel kopnout do míče

Multimilionář Ronaldo: Na tohle si přišel a přijde, aniž by vůbec musel kopnout do míče

Že patří Cristiano Ronaldo k nejlepším fotbalistům světa a je i více než dobře placen, vědí všichni fotbaloví fanoušci. A také vědí, že zdaleka ne všechny příjmy mu plynou z kopané. Britská média se nyní podívala na zoubek jeho dalším aktivitám.

Konkrétně britský Mirror se zaměřil na Ronaldovu mimofotbalovou činnost, a to i zpětně, a došel k opravdu zajímavým číslům.

Když jej v létě Juventus získal, mluvilo se o platu ve výši třicet milionů eur ročně, což při aktuálním kursu dělá téměř 770 milionů korun. Cristiano Ronaldo je ale i tváří mnoha firem a hraje hlavní roli v mnoha reklamních kampaních.

Začněme hned tou, která mu zajišťuje největší balík. Před třemi lety uzavřel portugalský fotbalista kontrakt se společností Nike, která mu bude vynášet i po odchodu do fotbalového důchodu a podle časopisu Forbes zní celkově na 781 milionů liber, tedy kolem 22 miliard korun.

Podpis turínského fotbalisty najdeme ale třeba i na formulářích smluv takových firem jako Castrol (14 milionů liber) či Herbalife (1,9 milionu liber). Spolupracoval i se značkou Emporio Armani, než si v roce 2013 založil vlastní značku spodního prádla.

Kontrakt měl dokonce i s firmou KFC, a to mezi roky 2013 – 2016. Ten mu zajišťoval příjmy ve výši přes půl milionu liber ročně a jeho tvář se tehdy objevovala ve spojitosti s fastfoodovým občerstvením po celé Asii.

Ještě v platnosti je smlouva s firmou PanzeerGlass, ve výši 780 tisíc liber za dva roky, či American Tourister, jejíž tváří se stal Ronaldo v loňském roce.

Mezi jeho aktivitami jsou pak i ty, jejichž finanční podrobnosti nebyly zveřejněny. Například s EA Sports či Egyptian Steel a řada dalších. Ronaldo je prostě žádaný nejen na fotbalovém hřišti a umí příležitostí náležitě využít.