Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Slavia zaťukala na semifinálovou bránu MOL Cupu velmi přesvědčivě, když nasázela Karviné pět branek a pro "Franze" Straku byl tak návrat na vršovickou půdu notně hořký. Pátou trefou v sezoně se na tom podílel také devětadvacetiletý obránce Michal Frydrych. Jaké měl po závěrečném hvizdu dojmy?
O jasném triumfu 5:0...
"Vstoupili jsme do zápasu dobře, měli jsme dvě gólové šance, které jsme neproměnili. Hráli jsme v nové sestavě, takže nám chvilku trvalo, než jsme se sehráli. Karviná si vytvořila jednu příležitost, kdy mohla jít do vedení, naštěstí jsme to ale přečkali. Ke konci poločasu jsme dali dva góly, které nás uklidnily a asi i rozhodly o osudu zápasu."
O tom, zda od MFK nečekal o něco větší odpor...
"Karviná nepřivezla ty nejdůležitější hráče, které si šetřila na ligu, protože ji čekají důležité zápasy. Postavili kluky, kteří třeba tolik nehrají, nebo nemají tolik zkušeností, takže to pro ně nebylo jednoduché. Když jsme se pak dostali do vedení, dokázali jsme si náskok pohlídat."
O čtyřech brankách z posledních 5 startů v základu...
"Asi to umím. Jsem rád, že jsem se proti Karviné do té šance dostal. Jsem rád, že jsem hrál od začátku a pomohl týmu k vítězství. Důležité není, že jsem dal gól, ale že jsme vyhráli.
O slovech kouče, že kdyby byl útočník, byl by v repre...
"To já nemohu posoudit, ale i jako obránce se snažím dostávat do vápna a občas se ke mně míč odrazí. I proti Karviné jsem měl štěstí, že se to ke mně od obránce odrazilo. Jsem rád, že jsem to uklidil do sítě, uklidnili jsme se a přidali druhý gól. I když nastupuji málo, góly mi tam padají."
O motivaci v podobě zisku double...
"Zůstáváme nohama na zemi. Samozřejmě je pohár jedna z trofejí, kterou letos chceme opět získat. Sestavu jsme sice protočili, bylo ale vidět, že máme dobré hráče i na lavičce. Jsme rádi, že dostáváme šance a dokazujeme, že také umíme hrát. Chceme vyhrát každý zápas, ať už v MOL Cupu, lize nebo Evropské lize. Snažíme se dělat vše pro to, aby se nám to dařilo. Vidina doublu je ale samozřejmě lákavá. Budeme rádi, když se nám to povede."
O semifinálovém losu a tomu, jestli si Spartu přeje až v případném finále...
"Pokud chceme pohár vyhrát, musíme být schopni porazit kohokoliv kdykoliv. Uvidíme, jak los dopadne."
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:04
To zase byla v hledišti přehlídka sešívaných mindráků :-)))
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
:-( (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:10
Pro mindráka jiný mindrákem.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
:-( (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:18
09:10 ukázkový fake
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
jerry (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:22
To musí Slavia hrát všechny utkání doma?Také proti druholigovým mužstvům?To zřejmě z obavy z porážky jako v Převýšově.Jinak včera se fanoušci Slavie ukázali co je to za tupou a omezenou verbež.Prostě slávisté co také jiného může se očekávat.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sever (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:23
udolak: kreténi no..ono to vaše jude Slavie na zápase v Teplicích a Boleslavi má taky velkou hloubku.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:23
Jo, předvedli svůj mindrák. Když přijel Franz na Spartu, tak se akorát vyvěsil transparent o tom, o němž se už nikdy nebude mluvit, kdežto tahle zakomplexovaná verbež ho urážela. Oni jsou jiní.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:23
udolak to tady zase celi zasemeni syflem
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:24
Sever: Klasicky, než řešit chování svých, zamindrákuji se sparťany :-))))))))))))))))))))))))))) Ale odpálím tě snadno, ti vaši dementi řvou smrt Spartě i v Evropě :-D
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:26
Jinak ale jude Slávie nebo smrt Spartě jsou tradiční pokřiky cca 2-3 zápasy před derby už spoustu let, je to jakýsi, pro mě nepochopitelný, pozdrav rivalovi :-) Já to neskanduju ani na stadionu, chodím fandit svým a nemám potřebu urážet soupeře. Akorát na Baroše si s chutí rád zahulákám :-)))
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sever (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:27
udolak: Ty seš marnej, já nikoho neomlouvám na rozdíl od tebe.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:28
Sever: Mně jen přijde divný, že hned argumentuješ fanoušky Sparty, když téma je slávisti vs. Straka :-) Jako bys jejich chování chtěl trochu zakrýt skandováním našich v Teplicích.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
jerry (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:33
Slávisté nikdy nepřiznají chybu a budou jen to blbě opindávat.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:34
Ano, to si myslím taky. Jejich svět je trochu jiný.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sever (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:36
udolák: ubohost je to od obou táborů, nevím co bych tady měl zakrývat. Já se k tomuhle nikdy snižovat nebudu. Ostatně všichni fans SKS (kromě těch pár kreténů) to odsoudili (viz diskuze na fans webu).
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
:-( (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:41
9:18 udolak
fake na druhou
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:43
Sever: Však jo, dyť já jen trochu rýpu :-)
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:43
haha jak to tady udolak syfli to je dobreee udolaku utri si pak toho peltu
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:44
Legrace?
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sever (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:46
udolak: hele jakej jste vlastně dostali trest za UEFA mafia a vniknutí těch lopat na hřiště při Subotici? Abych měl nějaký porovnání.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:47
nene bez legrace si pak toho peltu utri az dosyflis at to nemas v trenkach
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:48
Sever: Mám pocit, že 2 zápasy bez diváků.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:49
Oprava, 1 zápas bez diváků, 2 miliony pokuta.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sever (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:49
kotel, nebo celej stadion?
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:50
Celej stadion :-( Bohužel opět princip kolektivní viny, ač 90% stadionu nic nedělalo
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sever (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:52
Hmm, já myslel jen kotel. No tak to zavření našeho kotle za 2 hozený piva a stání na schodech asi odpovídá:/
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sešívka (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:56
Udolaku: Možná by to chtělo se trochu dovzdělat a přečíst si něco z historie, než to tu budeš bagatelizovat.
Jude Slavia NENÍ tradiční a neškodný pokřik !!! Je to rasismus, xenofobie, antisemitismus, prostě svinstvo.
Někteří, co to skandují, asi ani často nechápou význam těch slov. Jinak nikoho nehájím. Hlupáci se bohužel najdou v kotlích Sparty, Slavie i jiných klubů. Kazí to tě slušným, kteří tam také chodí.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sever (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:58
Sešívka: jude Slavie, smrt Spartě, někdo nemá čůráka atd. nikoho soudnýho neuráží, je to jen trapný.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Jarda Š. (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:02
Sešívka: Jude Slavia se stal tradičním pokřikem, ačkoli význam měl jen v době, kdy byl majitelem žid Korbel.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sešívka (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:08
Sever + Jarda Š.: Pánové, možná by to chtělo se taky občas zajímat o jiné věci než jen o fotbal a přečíst si něco o významu těch slov. Slušný člověk tohle z huby nevypustí. Bagatelizovat to tvrzením, že Jude Slavia je tradiční pokřik je odporné.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:16
Kluci sešívaní, jude Slávie se skandovalo už za první republiky, kde se ke Slávii hlásili majetní Židé, apod. A rozhodně mi to přijde mnohem méně urážlivé, než nadávat do buzerantů, tím spíš, když jsem si 100% jist, že mezi fanoušky všech klubů u nás nějací 4% budou taky..
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:18
Historik a archivář Slavie Vladimír Zápotocký k tomu připomíná, že pokřik jude Slavie byl poprvé slyšet už v roce 1923. Zatímco prý sportovní část pražské Sparty i Slavie vedli Britové, tak úředníci a účetní byly obvykle ze smíšených židovských manželství. „Chytrým lidem na Slavii – tehdy už uměli vydělávat peníze – jeden významný člen řekl, aby si nedělní zápas pojistili proti dešti a přemluvili anglický tým, aby hráli v pondělí. Takže v neděli pršelo a Slavie dostala peníze od pojišťovny, v pondělí se hrálo a Slavie dostala peníze od diváků. Naneštěstí příští týden hrála na Spartě, kde se prvně ozvalo jude Slavie,“ popisuje.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:22
Ten pokřik se objevil ne kvůli nějakýmu antisemitismu, ale jak jistě všichni víte, když byl někdo už třeba na základní škole vychcánek, častovali jsme ho slovy "ty jsi Žid". Takže kecy jak je to rasistické jsou úplně mimo, ten pokřik vznikl na základě vychcanosti tehdejších činovníků Slávie.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Vulgární analytik (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:26
já mám židy rád, nenechaj si od nikoho sráth na hlavu a svůj národ a území brání nekompromisně. z toho důvodu pokřik jude Slavie je celkem fajn. Na Spartu zase choděj homoklády a slunce, každej má to svoje, svět se nezboří ne
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sešívka (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:27
Udolaku, to že něco trvá dlouho ještě neznamená, že je to v pořádku - viz fašismus, komunismus.
Pokřik Jude Slavie je prostě svinstvo. Stejně tak je pro mě odporný pokřik Smrt Spartě.
Jestli je to ostatním jedno, svědčí to o tom, že lidé jsou někdy jako ovce. Jdou za někým a skandují cosi.
Skutečný význam těch slov si ani neuvědomují.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sešívka (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:30
Udolaku, ty jsi takový ten typický čecháček, co je nejšťastnější, když sousedovi chcípne koza.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:31
Sešívka: Samozřejmě, že nazi fans v našem kotli si ten pokřik spojují s nejhorším svinstvem války, ale já pouze odkazuju na jeho vznik, který skutečně neměl s vyhlazováním Židů a deportacemi nic společného. Já chodím fandit svému klubu, dám si k tomu 2-4 pifča a jsem spokojen, nemám potřebu urážet soupeře.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:31
Sešívka už má taky plagiát? :-))
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
:-( (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:39
I já považuju ty pokřiky za nepřijatelné.
Ale že je ten pokřik spojen ze Slávií a ne se Spartou - není tam i fonetický vliv, že to zvukově připomíná Jugoslávie. Tím nechci říct, že to má s tím státem věcně něco společného, ale těm blbcům, co to začali křičet a křičí, to připadá takové zvukově podobný...
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
vrtule1892 (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:41
udolak: nahoře píšeš něco o přehlídce mindráků... Já ti nevím ale zrovna od tebe to zní směšně :-) Na těchto stránkách jsi přehlídka mindráku ty, zvedni prdel z gauče a běž se podívat ven... Je tam hezky, třeba se ti udělá líp :P
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:42
Pokřik "Jugo-slávie, Jugoslávie" se ozýval ze sešívaného tábora přesně v době války v bývalé Jugošce a tehdejší genocidě ze strany Srbů... Ten měl taky hloubku :-)
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:44
Já ven chodím pravidelně se psem. Po nedávné operaci potřebuji pohyb a pes je k tomu ideální parťák. Navíc ti ev. dělá potíže chápat psaný text, jelikož já nepsal o přehlídce tady, ale včera v Edenu :-))))) Zkus to příště znovu a lépe!!!
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Batman (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:46
Koci, Koci, ty si prostě stejnej kdekoli -))
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
jerry (host) / před 5 lety 03.04.2019 12:51
Je vidět a jaké máme vynikající diváky.Taková hovada nejsou nikde jinde na světě než v Praze v Edénu.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 12:55
Hovada máš všude, to si nevybereš. A na kluby jako je Sparta, Slávie nebo Baník se kouká mnohem víc, takže i prohřešky u nich jsou víc pitvané.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Vojta (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:05
Sparta dostala trest 1 zápas bez diváků? S její současnou formou v pohárech to je bohužel 2 roky bez návštěvy pohárového zápasu, snad se to zvedne.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:07
Vojtův plagiát na scéně :-D Jen bych ti rád trochu vysvětlil situaci. Pokud nebude v semifinále MOLu derby a obě S se potkají ve finále, tak téměř jistě to pro Spartu bude znamenat základní skupinu EL...
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Jarda Š. (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:21
udolak: Kdyby Sparta byla v lize třetí a v MOLcupu byla poraženým finalistou, tak by to určitě pro ní znamenalo účast ve skupině EL. Nevíš, jak by to ale bylo, kdyby Slavia získala double a poraženým finalistou by byl tým, který skončí hůř než třetí?
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:23
Jarda: Podle mě i v takovém případě jde poražený finalista do EL a třetí v lize do předkola.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sever (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:27
Poražený finalista poháru nikam nejde, to už bylo zrušeno. Eventuální výhoda se přesouvá na další tým v lize.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Sešívka (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:30
Poražený finalista nikam nejde …. To máte - sparťani - dost blbý! :-))
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:31
Takže pokud by Sparta ve finále prohrála se Slávií, do EL půjde pátej z ligy, zatímco 3. a 4. bude hrát předkola?? Vždyť snad ještě loni se díky finále ve Francii dostal do EL klub ze třetí ligy...
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:32
2017: Když jsme u toho, tak pravidla UEFA o zařazování do pohárů jsou v některých případech nelogická. Vezměme si, kdyby Slavia skutečné MOL Cup vyhrála. Právo přímého postupu do Evropské ligy by se musela vzdát, protože musí nastoupit do 3. předkola Ligy mistrů. Jenže kdyby v něm jako nenasazená neuspěla, čekalo by ji čtvrté předkolo Evropské ligy, v níž už ale dávno mohla být. A v něm klub podobný Anderlechtu, který pro slávisty loni znamenal jasnou konečnou (výsledky 0:3, 0:3). Takže místo přímého vstupu do Evropské ligy, kam by mohla jít z domácího poháru, vůbec nic...
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:34
To je fakt hustý, takže jsi třetí v lize, hraješ finále poháru, ale nazdar, dáš si předkola, zatímco pátej z ligy má skupinu EL? A nebo skupinu EL má jistý 3. v lize a 4. + 5. budou hrát předkola? Oni to tak často mění, že už se v tom nevyznám.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Jarda Š. (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:44
udolak: Mám za to, že to má právo si určit fotbalový svaz příslušné země, jestli v případě pohárového vítězství klubu, který se kvalifikoval do LM, půjde do EL poražený finalista nebo další klub podle pořadí ligy. Nevím, jak je to u nás.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Jarda Š. (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:47
Když bude Slavia mistr, tak má Evropu jistou, bude hrát kvaldu jen o to, jestli to bude LM nebo EL.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
Cox (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:47
Udolaku oni to změnili kvůli Spartě že 4a5 tým hraje předkolo aby Sparta něco hrála poslední dobou je to bída
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:50
Jarda: Tohle chtěla právě kdysi UEFA, to si pamatuju. Akorát nevím, jak je to přesně u nás. Takže nic neřešit a MOL vyhrát, tím bude jistá EL a v létě víc času na přípravu.
Re: Frydrych: Je vidět, že máme dobré hráče i na lavičce, vidina doublu je lákavá
anti Slavia (host) / před 5 lety 22.04.2019 14:44
velmi rizikoví zápas SK Slavia Praha-AC Sparta Praha 24. dubna 19:30 MOL Cup, Semifinále zas budou pokuty za pyrotechniku do Edenu se chystají kolem 10 000 fanoušku Sparty