Nový chrám Sparty by mohl vyrůst na Strahově a letenské "S" by se o něj dělilo s reprezentací
Scénář, že by se na chátrajícím strahovském stadionu Evžena Rošického přeci jen postavila nová moderní fotbalová aréna, se opět vrátil na pomyslný stůl. Na serveru seznamzpravy.cz zaznělo, že domácí zápasy by na něm hrála reprezentace a Sparta, jež by tak zamávala současné Letné.
Aby mohl klub s oním pozemkem začít volně nakládat, FAČR by si na to vzala úvěr. Nové sídlo národního mužstvo i slavného "S" by se zrodilo jak za finanční prostředky majitelů, tak i dalších investorů z komerční sféry. První jednání, jehož se měli účastnit jak generální ředitel František Čupr, tak i ředitel komunikace Ondřej Kasík, již proběhla a mají následovat další.
Na úvod však bude potřeba pořádná finanční injekce - atletickému svazu by se garantovalo částkou 30 milionů korun, České unii sportu 56 miliony korun a dalších 119 milonů korun by spolkl dluh vůči stejnému subjektu.
"Výkonný výbor FAČR schválil, že si asociace může vzít krátkodobý úvěr přesahující 200 milionů korun, který by nám pomohl tyto záležitosti odblokovat, aby Fotbalová asociace mohla s pozemkem volně nakládat," citoval portál seznamzpravy.cz slova předsedy Fotbalové asociace Martina Malíka, jenž počítá s úvěrem u Moneta Money Bank, kde už má FAČR veškeré účty. Peníze by si však podle jeho slov půjčilo vedení českého fotbalu jen na několik měsíců.
Momentálně pátý tým Fortuna:ligy, který hraje na dnešním místě již více než 100 let (od roku 1917), se sice momentálně soustředí na modernizaci současného stánku, do nějž investuje velké finanční prostředky ohledně nových technologií, nicméně ruku v ruce s tím už se řeší i vzdálenější budoucnost po roce 2030. Právě to je totiž termín, do kdy má Sparta smlouvu na fotbalové užívání současných prostor.
Všemu nahrává jak to, že možný nový stadion Sparty na protější Letenské pláni se radnici na sedmičce nelíbí, tak fakt, že se aktuálně na dnes již bývalé tréninkové ploše vedle Generali Česká pojišťovna areny staví hotel a do budoucna by mohl Daniel Křetínský využít prostory i pro další komerční účely.
Pelta měl u agentů právo první noci a pořád se nevzdal Sparty: Zase bych pro ni získal dominanci, vím, jak na to
To je tedy nápad
/ před 4 lety 09.06.2020 14:58
Pakt FAČR a Sparta moc nebude fungovat. Ať stadión postaví FAČR, nebo Sparta ale samostatně. Jestli se Sparta odstěhuje na větrnou horu, tak to bude poslední kraml do její rakve. Na tu bídu co teď hraje úplně stačí nynější stadión. Nemá místo tréninkového hřiště stavět hotel, ale má využít celý prostor na postavení nového a většího stadiónu.
ZdenekH
/ před 4 lety 09.06.2020 15:09
Jak píše rudla, to nemůže nikdy fungovat. Víme, jak vyjebali rudá chátra z edenu s klokanama, když byla idea, že tam budou hrát oba dva kluby.
Re: ruda z rudné
/ před 4 lety 09.06.2020 15:14
Problém je, že Praha 7 na Letné nechce povolit větší stadion. Současný má životnost do r. 2030, jde o to co bude pak. Strahov je přece jen nejblíž ke středu města, kde se reálně dá větší stadion postavit, jiné alternativy by byly např. Letňany nebo Stodůlky.
ZdenekH
/ před 4 lety 09.06.2020 15:14
oprava - rudá chátra vyjebala.
Už zase ??
/ před 4 lety 09.06.2020 16:13
Kolik takovejch blábolů budeme eště číst ?? :)))))
tpč :DDD
/ před 4 lety 09.06.2020 18:17
FACR si pujci penize a pomuze sparte postavit stadion, tak to jsme uz do píči jako kde, v Kongu kurva nebo uz co? Ani bych se nedivil, ze to takhle presne dopadne, zadnej kurva narodni stadion nepotrebujeme, pro koho??? At si to ta čobolsko-kyperska zlodejska ruda svoloč zaplati sama, kurva uz, dost na tom, jaky ty svině dostaly ulevy na Strahove, to zadny klub krom tech kryplu z letny nema, ale jak jsem rekl, jestli sparta zacne stavet novy stadion, naprosto verim, ze to zase bude nejaky sta milionovy rudy svinstvo spolu s tim koktavym ovarovym krkem Peltou.
Bohnice
/ před 4 lety 09.06.2020 19:51
Já bych letenskej cirkus přestěhoval do Bohnic, alespoň by to měl bega a výhledově i slintal mycwič blízko
Nic jiného než Letná
/ před 4 lety 09.06.2020 20:51
Zrušením stadiónu na Letné a postavení nějakého si nákupáku by byl nejhorší projev neúcty ke stovkám ne-li tisícům hráčům Sparty, kteří více než sto roků bojovali a vyhrávali Spartě zápasy. Žádný český klub toho nevyhrál co Sparta. Tito hráči na tomto stadiónu prožívali nejkrásnější chvíle Sparty zisky titulů, vítězství ve Středoevropském poháru, nebo vítězství nad evropskými velkokluby. Jen na Letné Barca, Real, Inter, Juventus a jiná světová mužstva v Česku prohrála. Také na tomto stadiónu Sparta prožila nejčernější období ve své historii, ať to byl požár hlavní tribuny ve třicátých letech, nebo ostudný sestup v roce 1975. Jen tak namátkou vzpomenu největší hvězdy sparťanského fotbalu pro, které nic jiného než Sparta nebyla. Václav Pilát, bomber Janda Očko, Káďa- Pešek, Olda Nejedlý i Vlasta Burian chytal za Spartu. Z pozdější doby sparťanský bůh Andrej Kvašňák, Venca Mašek, bomber Tomáš Skuhravý, Jan Koller, Pavel Nedvěd, nebo Karel Poborský aj. Na tomto stadiónu vybudoval trenér Václav Ježek zázřou éru Sparty, kdy sbírala titul za titulem. Toto všechno by mělo být hořkou minulostí???
tpč :DDD
/ před 4 lety 09.06.2020 21:01
Tak bych opravdu nehazardoval se slovem vyhrat, daleko trefnejsi by pro spartu bylo slovo koupit, v cele CR nebylo, neni a jen tak nebude sapinavejsiho klubu, ktery by mel na svedomi takova nechutna svinstva jako prave spinava sparta, spinavy titul neni titul, jen se projed po CR a teptej se tu a tam, at vidis, co si o ty tvoji sparte mysli ostatni :DDDDDDDDDDDDDDDD
A hele
/ před 4 lety 10.06.2020 13:04
šukal vavřina - magor co měl v práci nástěnku kam si nedával výstřižky s úspěchama Slávie (taky žádný nebyly) ale ten hovadýr si tam dával výstřižky s neúspěchama Sparty! To je vrchol debility a mindráku. Jednou ten dement přišel mezi slávisty a řek jim kdo je. Dostal takovou držkovou že vod tý doby se bojí i komentovat články vo Slávii natož aby někdy páchnul na stadion. A podobnej magor je jeho synáček kterýmu taky totálně vymyl mozek, měli by je voba hodit do kafilérky zaživa :D
ad. Psychopath Sakal
/ před 4 lety 11.06.2020 09:43
Myšlenka postavit Národní stadion ve spojení Sparta-FAČR není nová. Tu už kdysi prosazoval Košťál - na tréninkovém hřišti na Letné. Sešívaní novináři se z toho mohli posr..! Výsledek? Národní stadion dodnes nestojí! Toto nás v mezinárodním měřítku výrazně limituje (prostě je to ostuda), což dnes uznávají i ti pisálkové, kterým z představy, že by měla Sparta nový, modernější a větší stadion než Slávinka naskakovala kopřivka. Postavit Národní stadion čistě pro potřeby reprezentace je sportovní i ekonomický NESMYSL! Zase by z toho byl další „památník socialismu“, který dodnes chátrá na Strahově! Aby Národní stadion dával ekonomický smysl, musí se na něm hrát liga! Navíc by - na rozdíl od „slavného“ stadionu v Edenu, který se postavil čistě z peněz daňových poplatníků, na jeho výstavbě výrazně participoval Křetínský. Zkustě si představit, že by „šaška aréna“ postavená asi za jedenáct miliard sloužila čistě hokejové reprezentaci! Takový luxus si nedovolí ani šejkové v Saudské Arábii! Mimochodem. Už padl i návrh, že se problém Národního stadionu vyřeší tím, že se v Edenu přistaví patro, aby se splnil požadavek pětatřicetitisícové kapacity, potřebně k pořádání mezinárodních akcí. To se ale sešívkům také hrubě nelíbilo! Tak co vlastně chcete blbínkové???!!!
Soudruh bega
/ před 4 lety 11.06.2020 09:49
Košťál se tam hlavě nakapsoval, bylo mu to málo, tak ještě ošidil fotbalový svaz při prodeji domu v Kozí ulici a pak už měl v Kaprunu na hotel
A hele
/ před 4 lety 11.06.2020 10:00
vovarovej mozek voskar konečně po tý vostudě vylez :))))))))))))))))))
Jen ještě poznámka
/ před 4 lety 11.06.2020 10:03
Negativistický postoj žárlivých sešívaných kreténů povede k jedinému. Že se Národní stadion nakonec postaví v Brně. Tam po tom skočí jako ta pověstná slepice po flusu a Zbrojovka tam své zápasy bude hrát s nebývalým gustem. A tak se díky šovinistickým sešívaným idiotům stane z Brna de facto hlavní město českého fotbalu. Což je doslova příznačné. Sešívaní imbecilové - než aby připustili, že by Sparta měla něco „lepšího“, raději nechají Národní stadion postavit třeba v Ugandě! A teprve pak bude ta jejich ubohá, trapná sešívaná dušička spokojená!!!
bega
/ před 4 lety 11.06.2020 10:04
Jen dotaz, ty bys chtěl aby Sparta hrála na Strahově???
Re: bega
/ před 4 lety 11.06.2020 10:12
Eden se stavěl převážně ze soukromých peněz, resp. z úvěru, který pak nakonec zaplatili Číňani. Angličani a Francouzi mají národní stadiony, kde nehraje žádný klub, takže zas tak úplný nesmysl to není. Ale zas musí na takovém stadionu být jiné využití když se tam nehraje fotbal (zejm. rockové koncerty), aby nebyl silně ztrátový.
Re: bega
/ před 4 lety 11.06.2020 10:12
Eden se stavěl převážně ze soukromých peněz, resp. z úvěru, který pak nakonec zaplatili Číňani. Angličani a Francouzi mají národní stadiony, kde nehraje žádný klub, takže zas tak úplný nesmysl to není. Ale zas musí na takovém stadionu být jiné využití když se tam nehraje fotbal (zejm. rockové koncerty), aby nebyl silně ztrátový.
bega
/ před 4 lety 11.06.2020 10:24
Přesně naopak-já bych vám to stěhování na Strahov přál! To by byl dobrej paradox, bych se fakt nasmál a myslím, že bych nebyl sám..nakonec ještě budem jezdit na neoblíbenou větrnou hůrku jako fanoušci hostů:D
Re: Sever
/ před 4 lety 11.06.2020 10:33
Až se budeme stěhovat na Strahov, tak vy už tady dávno nebudete.
Jarda
/ před 4 lety 11.06.2020 10:37
Nepovídej:)
ad. Mycwa
/ před 4 lety 11.06.2020 10:50
Ne, nechtěl. Ale jsem také Čech a fanoušek fotbalu jako takového a uznávám, že Národní stadion náš fotbal potřebuje. A že životnost stadionu na Letné není nekonečná. Nicméně stadion na Letné Spartě zaplaťpánbůh patří. Včetně pozemků. Takže si dovedu představit několikaletý azyl Sparty na Strahově a souběžně přestavbu Letné. A můžeš mi pro změnu ty, ale třeba i „místní“ sešívkové odpovědět na otázku, čím je Letenská pláň tak výjimečná, a nepostradatelná, že by jí „ublížilo“ ukrojit z ní dva-tři hektary na výstavbu stadionu? On totiž logický smysl postoj slabomyslných byrokratů na Praze 7 nedává. Kdysi nepovolili Machovi ani nezbytnou přestavbu (na vlastní náklady), kdy musela Sparta podle nařízení UEFY postavit na místech k stání sedačky! Zatímco Slávince postavily Prahy 3, 6, 10 stadion z peněz daňových poplatníků bez diskuzí celý, zato - jaksi pokoutně! Po celou dobu výstavby „Edenu“ nás novináři (včetně váženého pana Procházky) krmili tím, že přestavba jde z fiktivního konta kdesi v Anglii (Slavia tehdy patřila ENICU). Jak to ve skutečnosti s výstavbou stadionu bylo, „prasklo“ až když už se tam hrála liga! Zkrátka - jakákoliv sebevětší křivárna ve prospěch Slavie - je běžná a z pohledu sešívků - „vysoce morální“! Zatímco sebesmysluplnější projekt, který se týká Sparty...
ad. Jarda Š.
/ před 4 lety 11.06.2020 11:00
Při vší úctě k tobě - PROBOHA!!! kde jsi na tuhle kravinu přišel? Připadá mi to, že jsi právě spadl z měsíce! Zkus si vyhledat - ceskapozice.lidovky.cz - Neuvěřitelné angažmá Key Investmens ve fotbalové Slavii !!! Pokud věříš Mádlům, Procházkům, Hrabětům, Rejžkům, Pondělíkům, Oktábcům nebo Šálkům, pak jsi na úrovni oskara!!!
Pokud vím,
/ před 4 lety 11.06.2020 11:12
tak ve Wembley se dlouhá desetiletí hrál ligový fotbal. V Itálii na San Siru rovněž. Chci tě vidět, jak postavíš za miliardy stadion, pak na něm sehraješ čtyři, pět zápasů reprezentace ročně a zbytek zaplníš týden co týden „rokovými koncerty“! V našich podmínkách je to ekonomická sebevražda! Ty jsi chlape snad začal fetovat!
A do třetice...
/ před 4 lety 11.06.2020 11:20
Je naprosto bez diskuze, že kryté zimní stadiony se pro pořádání podobných akcí, o kterých mluvíš hodí mnohem víc. Můžeš mi říct, jak by si těmito „akcemi“ na sebe vydělala „šaška aréna“, kdyby tam neplatila nájem Sparta a před ní Slavia?
Klidně
/ před 4 lety 11.06.2020 11:21
Si bukvice postavte společnej stadion s FAČRem, já mám rád repre skoro jak spartu, nerad vidím když se v repre nechaj okopávat slavisti a mrhaj silami, které pak chybī ve Slavii. Hlavně chci, aby naši číňani nedávali FAČRu jedinou korunu. A FAČRe pracky pryč od našeho chrámu, z toho přidávání tribuny mě tehdy mrazilo.
A ještě Jarda Š.
/ před 4 lety 11.06.2020 11:25
Můžeš mi vysvětlit, proč není tebou navrhovaný „systém“ rockových koncertů využívaný na stávajícím Rošického stadionu na Strahově? Proč je z něho ruina, na které se od doby, kdy tam hrála Slavia můžou tak akorát pást slepice?
soudruh bega
/ před 4 lety 11.06.2020 11:33
Já nevím, proč musíš psát takové elaboráty, když stačí napsat - byl Košťál zloděj a rychlá odpověď - byl. A je to. Já chápu, že tě vadí že prší a nemůžeš do zahrady a jak měl tvrdil kámoš, ve čtvrtek je v Bohnicích den bez masa, tudíž tě budou cpát šiškama jako husu, ale neboj, bude líp
Re: bega
/ před 4 lety 11.06.2020 12:08
Nemyslel jsem, že by to šlo u nás, když to jde v Anglii nebo ve Francii. Strahov není Wembley. Když jede nějaká slavná rocková kapela na velké světové turné, tak bere víceméně jako samozřejmost, zahrát v jeho rámci ve Wembley. Ve Francii na Národním stadionu v St. Denis zas kromě fotbalové reprezentace hraje i ragbyová a také se tam často pořádají rockové koncerty.
ad. Jarda Š.
/ před 4 lety 11.06.2020 12:59
Já ti rozumím. Tady je potřeba zdůraznit, že s těmi Národními stadiony mají po stránce financování co dělat i v těch zemích, které jsou ekonomicky někde úplně jinde. A jak jsi sám napsal, ve Francii se o něj dělí i ragby, které je tam nejen po sportovní, ale i po ekonomické stránce skoro stejně silné jako fotbal. V našich podmínkách je Národní stadion čistě pro potřeby reprezentace holý nesmysl! To prostě neuživíš! Tady se někteří lidé proberou, až se Švancarovi a spol. podaří prosadit projekt NS v Brně! Pak možná i těm tupým sešívaným mozkům dojde, co se jim podařilo „zazdít“. Staré přísloví říká - „když se dva perou...“ No, a v Brně se chytají za břicho! A samozřejmě, že těm sešívaným atakům fandí.
S těmi „soukromými investory“ při výstavbě stadionu v Edenu, jsi ovšem chlapče silně „ulítl“. Za tu dobu, co tě tady eviduji, jsem o kolosálním podvodu při výstavbě Edenu, který zaplatil daňový poplatník psal několikrát. A mohl jsi si všimnout, že ani ortodoxní slávisté nikdy moc neprotestovali. Spíš se snažili to trapně obrátit na „černou stavbu“ pod Machem atp. A „páni radní“ na zmiňovaných pražských obvodech to původně zdůvodňovali tím, že stadion bude sloužit oboum vršovickým klubům a náklady na jeho výstavbu budou sanovány prodejem pozemků pod Ďolíčkem. A pak jsme zaplatili i ten Ďolíček!
soudruh bega
/ před 4 lety 11.06.2020 13:29
Víš begouši, ty opravdu hodně ulítlej, to jsou sešívané mozky, hrrr do Slávinky, ale já osobně ti seru na nějakej Národní stadion, když chtějí, tak ať si ho postaví třeba v Pičíně, z Prahy to není daleko, Příbram je vzdálená asi pět kilometrů, ale píšeš hanlivě o našem klubu, který chápu, že nenávidíš, ale kdo byli poslední předsedové svazu Košťál, sice tady byl Mokrý, ale ten tam byl do počtu, Hašek a Velkej Čáp a ani jeden z nich naštěstí nemá nic společného se Slávinkou. Jo kdyby se nekradlo, možná mohla být alespoň hrubá stavba.
Re: bega
/ před 4 lety 11.06.2020 13:32
Že do stavby Edenu šly i veřejné prostředky, to nezpochybňuji, investor ze svého dal minimálně a téměř celou cenu stavby by mu banka nezaúvěrovala. Nakonec ho ale stejně shrábli Číňani ke spokojenosti našeho pana prezidenta. (Taková klasická čínská investice - za peníze místních daňových poplatníků.)
ad. estébáček-oskar
/ před 4 lety 11.06.2020 13:44
Košťál nikdy nic neukradl, nikdy nebyl z něčeho podobného ani podezříván, natož obviněn. A mohu tě ubezpečit, že kdyby bylo „z čeho“, tak by se již zmiňovaní pánové Mádl, Procházka, Hrabě, Pondělík Oktábec, Rejžek, Šálek a další doslova ztrhali, aby mu to „osladili“. Takhle se zmohli jen na rozsáhlou pomlouvačnou kampaň, která vedla k tomu, že ho nakonec otrávili do té míry, že se na to vykašlal. I přesto, že pod jeho vedením byl náš fotbal prokazatelně nejúspěšnější v historii.
Máš pravdu. Jaképak elaboráty. Stačí napsat, že oskar je slabomyslný idiot. Tečka.
U nás neprší. Tak jak víš, že u vás v Bohnicích ano?
Kamaráda na sousedním lůžku pozdravuj!
Soudruh bega
/ před 4 lety 11.06.2020 13:53
je vlastně zbytečné se hádat, ty budeš pořád mektat ty svoje nesmysly, Košťál ani Pelta nekradli, lépe řečeno kradli, ale nesmí se o tom mluvit. A s tím počasím máš pravdu, koukal jsem na předpověď a výjimečně nelžeš, v Bohnicích přestalo pršet ve 12:00, tak už se můžeš i proběhnout v parku
ad. estébáček
/ před 4 lety 11.06.2020 14:04
O čem se nesmí mluvit? Cenzuru jsi tady řídil naposledy ty s kámošema z STB. Pleteš si dobu! Nesmíš to s tím Rohypnolem tak přehánět!
bega
/ před 4 lety 11.06.2020 14:10
Na letenský pláni stadion postavit nejde protože je pod ní parkoviště a tunel Blanka. Sparta byla je a bude na Letný a žádný kecy Mádla nebo Procházky to nezměněj.
Hele
/ před 4 lety 11.06.2020 14:11
ten voskar je fakt v Bohnicích v léčebně?? Já myslel že to je jenom prdel ale jestli tam vopravdu je tak už chápu ten jeho žalostnej projev.
Re: bega
/ před 4 lety 11.06.2020 14:12
A co by se nemohl v Brně postavit i Národní stadion Brno, když tam už mají např. Národní divadlo Brno?
ad. Jarda Š.
/ před 4 lety 11.06.2020 14:27
Samozřejmě, že to jde. S tím rozdílem že... No, bude to krása, až bude Národní stadion v Brně a v Praze ne. Moc se na to těším. Sešívkové budou spokojeni a brňáci se budou smát. Reprezentace bude hrát nedůležitější zápasy v Brně. Případné ME („21“) se bude hrát v Brně. A brňáci budou argumentovat: „Přece nechcete, aby se na největším a nejmodernějším stadionu u nás hrála druhá liga?“ Bude to... No, zkrátka skvělé!!!
Re bega:
/ před 4 lety 11.06.2020 14:36
Stadion by technicky šel na Letemské pláni postavit, ale až na opačné straně, na okraji Letenských sadů, kde by ho ale nepovolili, protože by ze Starého Města byl vidět za Metronomem.
Re: bega
/ před 4 lety 11.06.2020 14:46
To je Brňáků ostuda, že se tam hraje jen druhá liga. Ale co my s tím. Když "Flinta" hrála dobrý fotbal, tak tam diváci chodili, takže když se zase zvedne, tak moderní stadion pro nějakých 25 tis. by se tam mohl uživit.
ad. Mycwa - 14:10
/ před 4 lety 11.06.2020 14:47
Já se ve stavebnictví nevyznám. Ale na Spartu jsem jezdil po celou dobu výstavby „Blanky“, a že by se něco hloubilo pod Letenskou plání jsem si nevšiml. To, že tam určité podzemní prostory jsou se všeobecně ví, ale proč by to vadilo výstavbě stadionu nechápu. S podzemním parkovištěm pod stadionem by se počítalo takjakotak. Mně naopak výstavba stadionu na Letenské pláni ve spojení Sparta-FAČR připadá jako nejlogičtější a nejsmysluplnější řešení problému Národního stadionu. Osobně vidím větší problém v tom, že s Rošického stadionem si svaz neví rady. A proto se při výstavbě Národního stadionu preferuje Strahov. Tam ať si ho ale svaz postaví sám. A Sparta si ho klidně může na pár let pronajmout - než zasanuje Letnou.
Hele
/ před 4 lety 11.06.2020 14:52
Koukám, že už se zase probral vrchní slintal, tak co bóřa
ad. Jarda Š.
/ před 4 lety 11.06.2020 15:01
Při výstavbě Národního stadionu se klade důraz na kapacitu minimálně 35 tisíc! A popravdě řečeno - aby se na takovém stadionu hrála druhá liga s návštěvností kolem pěti tisíc je opravdu trapné. Tím by logicky vzrůstaly tlaky na to, aby v Brně byla liga. Nic proti tomu, vím, že v Brně se na fotbal ve své době chodilo. Ale uhrát by se to mělo na hřišti. A ne aby na věky věků platilo, že na takovém stadionu být liga prostě musí!
bega
/ před 4 lety 11.06.2020 15:16
Když pojedeš vod Hradčanský tak na pláni je nad tunelem velkej betonovej plac. Pod nim je parkoviště a taky část tunelu. Kdyby se tam mělo kopat tak to vohrozí jak to parkoviště tak tunel, prostě to tam nejde. Sparta bude na svym dál a nemá smysl řešit akorát nepodložený spekulace.
ad. Jarda Š. - 14:36
/ před 4 lety 11.06.2020 15:18
Proboha a co je v tom za problém? Můj vkus to rozhodně neuráží. Copak není ze Starého Města vidět Petřínská věž, ze Žižkova vysílač, různě věžáky atp.? To by se nesmělo za chvíli postavit nic! Ať se jedou tito přecitlivělí architekti podívat do Londýna, Paříže atp. Proti Eifelovce se také protestovalo a nyní je symbolem Paříže!
grxt
/ před 4 lety 11.06.2020 15:43
Nojo chlape, vy se klepete o ty vaše čínský kluky dva roky, ale my to táhli dost dlouhou dobu. Nojo, ale to podle vašeho wuchanskýho mozku, bylo všechno cinklý.
Re: bega
/ před 4 lety 11.06.2020 15:43
Minimálně 35 tis. by musel mít, kdyby se na něm měly hrát zápasy skupiny ME nebo finále LM. Pro zápasy nároďáku v kvalifikacích na MS a ME nebo v Lize národů se tak velká kapacita nepožaduje, tam stačí třetinová a na výjimku může UEFA povolit ještě menší.
Jarda
/ před 4 lety 11.06.2020 15:46
Finále LM určitě ne. 35 je kapacita na EL, na LM chtěj snad minimálně 50.
Brno by mi nevadilo
/ před 4 lety 11.06.2020 15:48
Repre stejně jebe pes a nikdo to nesleduje tak ať je klidně stadion v Brně.
Opravdu žasnu
(host) / před 4 lety 11.06.2020 23:10
Jste vůbec Češi? Na kvalifikace o ME, MS nepotřebujeme Národní stadion vůbec. Tam žádné podmínky na kapacitu nejsou. To můžeme hrát na Spartě, na Slavii v Teplicích a klidně třeba v Blšanech nebo Drnovicích. Národní stadion s pětatřicetitisícovou kapacitou potřebujeme proto, aby jsme mohli pořádat mezinárodní akce alespoň evropského významu. ME „21“, ale v budoucnu třeba i ME ve spolupráci se Slovenskem (Polskem, Rakouskem, Německem). Pokud tady takový stadion nebude, zařadíme se dobrovolně mezi fotbalové trpaslíky - ani mě nenapadá srovnání, protože stadiony s potřebnou kapacitou má dnes kdejaký Ázerbajdžán, Kazachstán atp. A samozřejmě se k nám jako k trpaslíkům bude svět také chovat a bude nás tak vnímat! Národní divadlo přece také nepotřebujeme! Vždyť divadlo jako takové, se dá přece hrát klidně v kdejaké Sokolovně! Ano, jsem už „starej dědek“, ale vaše „myšlení“ pánové, opravdu někdy nechápu! A co říct k těm, kterým vůbec nevadí NS v Brně? Víte, co je legrační? Že já vůbec nejsem pražák. V Praze jsem jen chodil do školy a pak v ní léta pracoval. Jinak jsem v podstatě klasický „vidlák“. Nestydím se za to. Ale také se nestydím, že mám k Praze určitý vztah. I kdyby kvůli ničemu jinému, tak díky „své“ Spartě!
ad. Mycwa
/ před 4 lety 11.06.2020 23:25
Nezlob se kamaráde, ale ty jsi opravdu někdy na zabití! „Repre jebe pes“!!!??? No, to je doopravdy síla! Dobrovolně jsi se tady zařadil k tomu sešívanému pitomcovi, který prohlásil, že ho reprezentace se.e, protože se tam hráči jeho Slávinky můžou zranit! To je skutečně úroveň, pánové...
P.S. Příspěvek „Opravdu žasnu“, je samozřejmě můj. Pozdravujte svého ajťáka vážený pane Procházko!
ad. Jarda Š. - 13:32
/ před 4 lety 11.06.2020 23:42
Jen malá poznámka - ne, že by na tom extra záleželo. Ale to, co nazýváš klasickou čínskou „investicí“, vůbec žádná investice není. To je takzvaná AKVIZICE! Což v podstatě znamená, že se koupí něco, co je v rozkladu a pak se to tzv. „restruktualizuje“. A pak se to nějakou dobu provozuje a následně výhodně prodá. Investice znamená něco z vlastních zdrojů postavit „na zelené louce“. A INVESTICE, co se čínských soudruhů týče, se u nás rovnají NULE !!!
ad. Mycwa - 15:16
/ před 4 lety 12.06.2020 00:10
O tohle se fakt nechci přít, protože tomu opravdu nerozumím. O tom, že má Sparta zájem stavět na Letenské pláni jsem četl rozhovor s Kasíkem (že by tomu vůbec nerozuměl?). Údajně to ztroskotalo na negativním postoji Prahy 7. Já jenom vím z vyprávění mého táty, že na Letenské pláni stála minimálně tři hřiště. Kromě Slavie ještě DFC Praha a SK Letná. Že by díky tunelu Blanka najednou scházel prostor pro výstavbu jednoho stadionu, je mi divné. Ale přít se nechci. A také je mi to celkem fuk!
ZdenekH
/ před 4 lety 12.06.2020 07:39
Abych řekl pravdu, tak náš je u mě na vedlejší koleji, ale fandím, když hraje. A Národní stadion by sednul Praze jako hrnec na prdel. Ale když se zamyslíme, jací kabrňáci byli primátoři, tak se nedivím, že je tady kulový. A jestli bude pokračovatel v duchu primátora pirátů, tak se určitě postaví místo toho třeba domy pro migranty a nebo nějaký bistříčka a nebo klubíčky pro hipstery a lidi, který neví jakýho jsou pohlaví.
bega
/ před 4 lety 12.06.2020 08:25
Já mám opravdu na prvnim místě Spartu a repre mě fakt moc nezajímá. Jo když nám dal Vašon lupeny na ME v Polsku tak sem vzal káru a jeli sme, ale že bych to nějak aktivně vyhledával to ne.
A k pláni. Mezi tunelem(plus podzemnim parkovištěm) je asi 50 metrů k letenskym sadům, což by znamenalo poměrně drastický kácení stromů, zrušení odpočinkovejch ploch a to nikdo nepovolí. Postavit by to tam šlo, ale za jakou cenu? Kdepak, Sparta by měla přestavět Letnou aspoň na 30 tisíc a hrát tam dál. Klidně budu dva roky jezdit na Strahov ale natrvalo tam Sparta nikdy nebude.