Hlavní město fotbalu v Ústeckém kraji vstoupilo do stejných vod jako Sparta, Liberec či Olomouc

Hlavní město fotbalu v Ústeckém kraji vstoupilo do stejných vod jako Sparta, Liberec či Olomouc
OBSAHUJE VIDEO

Teplice půjdou do nové sezony s novým generálním partnerem, jimž se stala sázková společnost Tipsport. Skláři se tak zařadili do společnosti, ve které je Sparta, Sigma nebo Liberec.

Logo Tisportu bude na nových sadách domácích i venkovních dresů umístěno hned pod majitelem a prémiovým sponzorem AGC.

"Velmi si vážíme toho, že se můžeme spojit s tak významnou českou společností, jakou Tipsport bezesporu je. Věříme, že tato spolupráce přinese mnoho úspěchů oběma stranám," nechal se slyšet ředitel sklářů Rudolf Řepka, s tím, že spolupráce nekončí ani s Bílinskou kyselkou.

"Velmi si ceníme nové spolupráce s Teplicemi, které jsou hlavním městem fotbalu v Ústeckém kraji a jsou historicky nedílnou součástí české prvoligové scény. Teplice v poslední sezoně zvládly zcela zásadní bitvu o setrvání v lize a teď bychom rádi i naší podporou přispěli k tomu, aby se klubu opět dařilo, chodil plný stadion a třeba se znovu povedlo mezi talentovanou mládeží objevit a připravit pro světový fotbal takovou hvězdu, jakou se později stal Edin Džeko," doplnil vedoucí sponzoringu Tipsportu Martin Ptáčník.

Zmíněné nové trikoty, které budou k dispozici ve třech variantách, dodala Puma. "Bílé stulpny mají pro domácí zápasy tradici už z minulých let, proto se k nim vracíme. Takzvaná žlutá ponorka nám na několika venkovních zápasech během jara přinesla štěstí, takže tuto kombinaci určitě opět využijeme," poodhalil ředitel teplického marketingu Martin Kovařík.

Jihlava ofenzivně opět nepřesvědčuje a sbírá jen prohry. Kameník a Vaculík se ohledně posílení neshodnou...

Zdroj: fkteplice.cz