Nové dresy Slovanu spojují úspěšnou minulost se současností. Jak se líbí Rabušicovi či Janů?

Nové dresy Slovanu spojují úspěšnou minulost se současností. Jak se líbí Rabušicovi či Janů?
OBSAHUJE VIDEO

Ve spolupráci s oficiálním dodavatelem sportovního vybavení, společností 11TEAMSPORTS, připravili v Liberci nové domácí dresy Nike pro nadcházející sezonu. Tradiční modrá barva je na nich doplněna o bílé detaily a motiv připomínající tři historické milníky. Na přední straně jsou loga generálního partnera, společnosti Preciosa, a nového prémiového partnera, společnosti Tipsport.

Pozorný divák si na nových dresech všimne nenápadného detailu na dolní části s motivem 30 – 20 – 10 připomínajícím tři historické milníky. Náš tým totiž čeká už 30. prvoligová sezona a letos je to přesně 20 let od prvního titulu a 10 let od třetího titulu. Vše vysvětluje video, v němž nový dres představují jak současní hráči, tak legendy našeho klubu spjaté s jednotlivými érami: Josef Lexa na Městském stadionu, kde jsme odehráli několik sezon v 90. letech. Tomáš Janů v Ďolíčku, kde jsme získali titul v roce 2002. Theo Gebre Selassie a Michael Rabušic jsou jediní dva hráči ze současného kádru, kteří byli u toho, když jsme v roce 2012 v přímém souboji s Viktorií Plzeň získali na stadionu U Nisy náš třetí titul.

„Nové dresy jsme měli díky natáčení klipu možnost vyzkoušet jako první. Obzvlášť v aktuálních vedrech je příjemné, jak jsou lehké a prodyšné. Líbí se mi jejich jednoduchý, ale elegantní design a že na nich jsou jen dvě barvy spojené odjakživa se Slovanem, tedy modrá a bílá. Věřím, že se budou líbit i našim fanouškům.,“ říká zkušený útočník Michael Rabušic.

A jak si nezvyklou roli při natáčení videa užil člen Dvorany slávy FC Slovan Liberec Tomáš Janů? „Rád jsem se podílel na vzniku videa představujícího nové dresy. V Ďolíčku jsem dlouho nebyl a hned jsem si vzpomněl na ty úžasné okamžiky, které jsme tam tehdy prožili. Nechce se mi ani věřit, že už je to 20 let. Ten doplňkový motiv 30-20-10 bude současným hráčům připomínat, že hrají za klub, který má slavnou minulost a že nosit dres Slovanu je čest.“

Se Slovanem Liberec spolupracujeme od mistrovské sezony 2011/2012. Je to naše nejdéle trvající spolupráce, na kterou jsme patřičně pyšní a za společnost 11TEAMSPORTS můžu říct, že jsme rádi za to, že máme klub takého formátu ve svém portfoliu a navíc se značkou Nike,“ vysvětluje Jan Nohel, Pro-clubs lead. „Když jsme přemýšleli, jakým způsobem oznámit letošní dresy, spojitost s číslovkami 30, 20, 10 se přímo nabízela. Finální video mapuje důležité historické milníky Slovanu a skvěle představuje dres na novou sezonu,“ doplňuje Jakub Špetlík, Sponsorship manager.

Nová kolekce dresů využívá nejnovější materiály. Technologie Dri-FIT odvádí pot od kůže na povrch látky, kde se rychle odpaří. Díky tomu zůstávají hráči v suchu a pohodlí. Zadní díl ze síťoviny je lehký a prodyšný. Modrý dres doplňují modré trenýrky, taktéž s bílými doplňky, a bílé stulpny.

Nový dres v originálním provedení si můžete už dnes objednat v našem e-shopu na adrese fanshop.fcslovanliberec.cz. 

Hubník: V Olomouci je vydýchaný vzduch, bavím se se skalními fandy, kteří jsou z celé situace v Sigmě otrávení

Zdroj: fcslovanliberec.cz