Velké plány libereckého majitele. Změny dozná logo Slovanu. Malé návštěvy a příjmy ze vstupného? Neakceptovatelné, velí

Velké plány libereckého majitele.  Změny dozná logo Slovanu. Malé návštěvy a příjmy ze vstupného? Neakceptovatelné, velí

Staré pořádky neplatí, ve Slovanu Liberec už úřaduje jeho nový majitel Ondřej Kania. A nepochybujte o tom, že změny, které se chystají, budou jen kosmetické.  Chystá se třeba oživení loga a zvednout by se razantně měly i divácké návštěvy.  „Tržby za vstupné v malých desítkách tisíc? Neakceptovatelné,“ neskrýval podnikatel.

Slovan by se měl pochopitelně výrazně polepšit herně a výsledkově, promění se rovněž osoby v samotném vedení klubu. Ale pracovat se bude prakticky na všem. Kaniu hodně mrzí, jak malé divácké podpoře se severočeský klub těší. Nad průměrnou domácí návštěvou (3088 diváků) jen smutně kroutí hlavou.

Vše si nechal analyzovat a výsledek jej nepotěšil.  „Bohužel je tam sestupná tendence. Nepomáhá hráčům, ale ani ekonomicky,“ přiznal Kania, že zmíněná čísla jej nepotěšila. Slovan je ohledně domácí návštěvnosti z elitní šestnáctky čtvrtý nejhorší… „V této sezoně byly zápasy, z nichž tržby ze vstupného dosáhly nižších, nebo malých desítek tisíc korun, což je podle mého názoru neakceptovatelné pro klub této velikosti,“ nešetřil tvrdými slovy při shrnutí faktů.

Slovan se musí srovnávat se Slavií, Spartou a Plzní a ne s nikým jiným, tvrdí jeho nový majitel Kania

Neskrývá ale, že chce okamžitě začít pracovat na nápravě. „Uděláme pro to všechno, protože bez fanoušků tady můžeme udělat, co chceme, ale bez nich se výsledky dostavit nemůžou,“ měl jasno Kania.

Klub chce za pomoci změn udělat atraktivnějším pro případně sponzory, zvýšit by se měl i prodej reklamních předmětů. Změn se pak dočká i současné logo klubu. „Nějaké oživení je třeba. Chápu, že vztah ke značce je významný, ale jestli chceme, aby byl Slovan úspěšný, musíme trochu pomoci tomu, aby byl klub atraktivnější,“ dodal Kania.