O Slovanu+ jsme se v Daily bavili už v lednu s odborníkem z FTVS UK doktorem Josefem Voráčkem. Ten byl k novému přístupu Liberce kritický, na což na sociální síti X nesouhlasně reagoval jeden z libereckých fanoušků Libor Rechtorik. A tak jsme ho tentokrát pozvali, aby po půl roce fungování nového systému zhodnotil, jak fandům vyhovuje.
“Za mě se asi naplnilo to, co jsem už říkal v lednu. Pro fanouška Slovanu je obsah na Slovan Plus skvělý. Nečekáme na to, jestli se na něco zeptá novinář, nebo nezeptá. Veškerý obsah s rozhovory pořád funguje na bázi Q&A – fanoušek se zeptá, respondent dostane dotaz a odpovídá na něj. K tomu jsou podcasty, videa ze zákulisí, streamy z přípravy,” vypočítává spokojeně fanoušek.
Ten je velmi kritický k práci novinářů, a proto teď kvituje i to, že většinu informací dostává přímo od klubu. “Ať už jde o Slovácko, Hradec nebo podobné kluby, nikdy nedostanou v médiích takový prostor – z naprosto logických důvodů. Novinář si v prvním kole vždycky vybere něco, co přitáhne kliky, nějaký clickbait. To znamená, že obsah o Slovanu dělat nebudou, a když ho neudělá klub, tak ho vlastně neudělá nikdo," míní.
V úterní epizodě podcastu Livesport Daily si také poslechněte:
Jak fanoušci Slovanu vnímají komunikaci majitele Ondřeje Kanii a sportovní výsledky v první sezoně?
Co všechno mu vadí na práci novinářů?
Jaké ambice může mít Slovan v příští ligové sezoně?
Všechny díly Livesport Daily najdete také na oblíbených podcastových platformách – Spotify a Apple Podcasts.