eFotbal

Sparta představila novou unikátní třetí sadu dresů. Nechybí ani doprovodná kolekce

AC Sparta Praha / eFotbal / Jakub Šafka
Sparta představila novou unikátní třetí sadu dresů
Sparta představila novou unikátní třetí sadu dresůAC Sparta Praha
Pražská Sparta představila veřejnosti novou unikátní třetí sadu dresů pro nadcházející sezonu. Letenský klub ji vytvořil ve spolupráci s Adidas a Footshopem. Součástí bude i doprovodná lifestyle kolekce inspirovaná současnou streetwear kulturou. Projekt je spojení fotbalové vášně, ikonického stylu a městské kultury.
Reklama
Reklama

Nový dres Sparty byl navržen s vizuálním motivem „špinavého“ designu, který symbolizuje náročnou cestu za úspěchem, prací, odhodlání i stopy, které po sobě zanechává úsilí na hřišti i mimo něj. Základ tvoří černá barva inspirovaná historickými dresy pražského klubu, doplněná o šedé a rudé prvky, jejichž kombinace vizuálně odkazuje na brutalistickou architekturu Prahy i klubové barvy.

„Sparta je sportovní klub s tradicí a širokou fanouškovskou základnou, který se musí dál rozvíjet a hledat nové cesty, jak být relevantní pro další generace fanoušků. Právě v tom vidíme velký potenciál spolupráce. Díky ní můžeme společně s Footshopem a adidas překročit rámec sportu a vstoupit do prostředí, kde se mladí lidé pohybují každý den – do světa stylu, kultury a sebevyjádření. Nejde jen o dres a kolekci, ale o způsob, jak fotbal a Spartu přirozeně přenést i mimo stadion. Právě v tom vidíme velký potenciál,“ okomentoval nové dresy generální ředitel Sparty Tomáš Křivda.

Pod mottem „Clean Kits Don’t Win Matches“ vznikla také doprovodná kolekce, která přenáší motivy dresu do oblasti streetwearu. K dispozici budou mikiny, třička, bundy, tenisky, bucket hat, šály nebo fotbalový míč. 

„Do projektu jsme jako Footshop šli proto, že nám dává smysl lidsky i hodnotově. Spojili jsme síly s klubem AC Sparta Praha a značkou adidas, které v Česku znamenají hodně, a dostali jsme důvěru tvořit naplno. Výsledkem je kolekce, která propojuje fotbal, kulturu a náš osobitý rukopis,“ uvedl zakladatel & CEO Footshopu Peter Hajduček. 

Nové dresy pražské Sparty
Nové dresy pražské SpartyAC Sparta Praha

Tato spolupráce je součástí dlouhodobé strategie Sparty, jejímž cílem je oslovovat mladší cílové skupiny a posilovat značku klubu i mimo tradiční sportovní prostředí. Kolekce byla oficiálně uvedena formou netradičního teaseru. 

U Letenského kyvadla se kyvadla se objevila velkoplošná malba nového dresu s logy všech tří značek a datem zahájení prodeje. Instalace vzbudila pozornost fanoušků i kolemjdoucích a symbolicky upozornila na blížící se představení celé kolekce. Tento prvek byl součástí širší kampaně, která propojuje sportovní i městský kontext.

Třetí dres s doprovodnou kolekcí bude v prodeji od soboty 28. června a lidé si jej budou moci zakoupit ve fanshopu na Letné a na letišti, vybraných prodejnách Footshop a online na fanshopu či footshop.cz.