Nový dres Sparty byl navržen s vizuálním motivem „špinavého“ designu, který symbolizuje náročnou cestu za úspěchem, prací, odhodlání i stopy, které po sobě zanechává úsilí na hřišti i mimo něj. Základ tvoří černá barva inspirovaná historickými dresy pražského klubu, doplněná o šedé a rudé prvky, jejichž kombinace vizuálně odkazuje na brutalistickou architekturu Prahy i klubové barvy.
„Sparta je sportovní klub s tradicí a širokou fanouškovskou základnou, který se musí dál rozvíjet a hledat nové cesty, jak být relevantní pro další generace fanoušků. Právě v tom vidíme velký potenciál spolupráce. Díky ní můžeme společně s Footshopem a adidas překročit rámec sportu a vstoupit do prostředí, kde se mladí lidé pohybují každý den – do světa stylu, kultury a sebevyjádření. Nejde jen o dres a kolekci, ale o způsob, jak fotbal a Spartu přirozeně přenést i mimo stadion. Právě v tom vidíme velký potenciál,“ okomentoval nové dresy generální ředitel Sparty Tomáš Křivda.
Pod mottem „Clean Kits Don’t Win Matches“ vznikla také doprovodná kolekce, která přenáší motivy dresu do oblasti streetwearu. K dispozici budou mikiny, třička, bundy, tenisky, bucket hat, šály nebo fotbalový míč.
„Do projektu jsme jako Footshop šli proto, že nám dává smysl lidsky i hodnotově. Spojili jsme síly s klubem AC Sparta Praha a značkou adidas, které v Česku znamenají hodně, a dostali jsme důvěru tvořit naplno. Výsledkem je kolekce, která propojuje fotbal, kulturu a náš osobitý rukopis,“ uvedl zakladatel & CEO Footshopu Peter Hajduček.

Tato spolupráce je součástí dlouhodobé strategie Sparty, jejímž cílem je oslovovat mladší cílové skupiny a posilovat značku klubu i mimo tradiční sportovní prostředí. Kolekce byla oficiálně uvedena formou netradičního teaseru.
U Letenského kyvadla se kyvadla se objevila velkoplošná malba nového dresu s logy všech tří značek a datem zahájení prodeje. Instalace vzbudila pozornost fanoušků i kolemjdoucích a symbolicky upozornila na blížící se představení celé kolekce. Tento prvek byl součástí širší kampaně, která propojuje sportovní i městský kontext.
Třetí dres s doprovodnou kolekcí bude v prodeji od soboty 28. června a lidé si jej budou moci zakoupit ve fanshopu na Letné a na letišti, vybraných prodejnách Footshop a online na fanshopu či footshop.cz.