Ústí nastupuje do zápasů pokaždé s jiným vzkazem na triku. Klub čeká, než během září přijdou oficiální dresy a snaží se upoutat právě tímto způsobem pozornost. "Vymysleli jsme to s šéfem klubu Přemkem Kubáněm, protože pořád čekáme na dresy. Šijí nám je v Itálii, objednal jsme je až po postupu. Ty dresy mají svá specifika. Byla možnost hrát v těch starých, ale řekli jsme si, že raději uděláme nejlepší kampaň a vydali se touhle cestou,“ uvedl Svojše.
"První tři dresy byly vtipné, ale tím jsme uzavřeli trilogii. Další dresy cílí na osvětovou činnost. Město jede úklidovou kampaň, využívají městské sportovce, což jsou místní celebrity. Nás to zaujalo, věnovali jsme tomu, že je cool uklízet město,“ řekl marketingový ředitel klubu.
Ústí nad Labem vítá zajímavou posilu. Kádr posílil talent, který prošel Spartou
Když reportéra zajímalo, jak vysoké náklady na marketing klub má, uvedl Svojše, že vnadné moderátorky jako influencerky dělají pro klub za náklady, stejně jako tiskový mluvčí. "Náklady tak nejsou skoro žádné, placený je jen střihač,“ uvedl.
Fanoušci, kteří se zapojí do úklidu města spolu s hráči by kromě podpisů měli mít šanci získat i dresy, v který Viagem nastoupil k pondělnímu utkání proti Artisu.
Gól z poloviny hřiště pečetil debakl Sparty B. Neuvěřitelné, jako Schick. Diváci aplaudovali