eFotbal

Plzeň předvedla nové dresy. Za titulem se chce hnát plná energie, k vidění bude i dlouho nevídaná věc

Plzeň předvedla nové dresy. Za titulem se chce hnát plná energie, k vidění bude i dlouho nevídaná věc
Plzeň předvedla nové dresy. Za titulem se chce hnát plná energie, k vidění bude i dlouho nevídaná věcFlashscore
Jasný cíl, prohánět na špici Spartu a Slavii, má v nové sezoně Viktoria Plzeň. "Chceme být silní, chceme být rychlí, neustále v pohybu. Plní energie. Přesně s tím jdeme do nové sezony 2024/2025. A naše plány do nadcházejícího ročníku se promítají i do nových viktoriánských dresů," burcuje zpráva na webu Viktorie Plzeň. Dresy jsou v tradiční červenomodré kombinaci, zajímavá je pak třetí sada dresů. Ta je vyvedena v modrobílé kombinaci.
Reklama
Reklama

Do nové sezony vstupuje Viktorka plná odhodlání. S kádrem plným dravého mládí i obrovské zkušenosti. Na hřišti i mimo něj se chceme prezentovat atributy, které neodmyslitelně patří k dnešnímu modernímu fotbalu. "Naši fanoušci musí cítit společnou ENERGII, dohromady s hráči vytvořit jednotnou SÍLU, hráči na hřišti hýřit od první do poslední minuty neustálým POHYBEM a trhat obrany soupeře RYCHLOSTÍ. Takoví chceme být my, VIKTORKA!" pumpuje optimismus do plzeňských řad klubový web.

A nové dresy i v detailech odrážejí tyto vize směrem k nadcházející sezoně. "Jsou moderní, odvážné, plné ostrých hran a linek. Samozřejmě ctíme klubové barvy, dominantnější je letos červená a výraznými modrými prvky, nechybí ani propracované detaily, například lem na rukávech. Dresy jsou doplněné o červené trenky a modré stulpny a samozřejmě nabídnou hráčům při zápasech maximální komfort," uvádí klubový web.

„Moc pěkný, odvážný design a přesně tak to mám rád. Věřím, že se bude líbit i našim fanouškům a budou v něm rádi chodit na naše zápasy,“ říká kapitán týmu Lukáš Hejda. „Z dresu jsem nadšený. Je pro mě ctí, že ho mohu oblékat! A věřím, že bude vítězný,“ dodává Tom Slončík, jedna z letních posil Viktorie.

foto: © FC Viktoria Plzeň

„Opět jsme se zaměřili jak na celkový koncept, tak i na jednotlivé propracované detaily a vydali se i odvážnějším moderním směrem, který odráží naše cíle a vize pro novou sezonu. Musím říct, že jsme s výsledkem velmi spokojeni,“ neskrývá spokojenost obchodně marketingový ředitel Viktorie Jaromír Hamouz.

„Odvážný design určitě zaujme. Viktorka si přála promítnout své sezonní plány právě tímto způsobem a jsem pyšný, že výsledkem je tento nádherný dres pro sezonu 2024/2025,“ dodává Oliver Weber, sport marketing manažer společnosti Macron.

Zajímavá je i třetí sada pro sezonu, která dává vzpomenout na určité období z historie plzeňského klubu. Sada bude pruhovaná v modrobílých barvách. „Tyto dresy jsou zajímavé, symbolizují úctu k historii klubu,“ říká záložník Lukáš Kalvach, jenž se objevuje v představovacím videu právě po boku osobností naší historii Ivana Bicana a Zdeňka Michálka. „Setkání s těmito osobnostmi pro mě bylo velmi inspirativní. Vyprávěli mi řadu příběhů a já slibuji, že se v nich budeme rvát úplně stejně jako oni v 70. letech,“ dodává Kalvach.

Plzeňský fenomén Panoš? Hraje jako Ødegaard, pro Koubka je spásou. Hlavně ať nenastane česká výchova, bojí se expert