eFotbal

Unikátní projekt Sparty se stal obrovským hitem, oslovil statisíce fanoušků. Máte gen ACS?

eFotbal
Unikátní projekt Sparty se stal obrovským hitem, oslovil statisíce fanoušků. Máte gen ACS?
Unikátní projekt Sparty se stal obrovským hitem, oslovil statisíce fanoušků. Máte gen ACS?Flashscore
Sparta vládne první lize a skvělého vysvědčení se dočkala také za práci s fanoušky. Když Letenští slavili 130. výročí klubu, aktivně zapojili do oslav své příznivce a netradiční projekt náramně bodoval. Personalizované video, které vzniklo v rámci společného projektu s agenturou 2Score a společností Webout, nasbíralo stovky tisíc přehrání, a to napříč platformami.
Reklama
Reklama

Čeho přesně se projekt týkal. Příznivci se mohli vytvořit vlastní verzi videa, přidat do něj své jméno a fotografii. Výsledkem byl unikátní osobní zážitek. Díky videu mohl fanda nahlédnout do útrob letenského stadionu, do šatny Sparty, kde byly největší hvězdy Sparty. Fanouška ve videu oslovují sparťanské osobnosti a hráči A-týmu. Nutno podotknout, že fandové se na sociálních sítích netajili pozitivními ohlasy a sbírali pochvalné reakce a lajky dalších sledujících.

„Chtěli jsme nabídnout fanouškům něco navíc, a to se podařilo. Dokazuje to jejich zájem v podobě více než třiceti tisíc stažených videí a stovky tisíc přehrání napříč platformami,” cituje server mam.cz slova marketingového ředitele Sparty Kamila Veselého z tiskové zprávy. „Personalizované video skvěle zapadá do komunikační linky Gen ACS, kterou naše agentura pro fotbalovou Spartu v této sezoně připravila a propisuje se do všech marketingových aktivit klubu. Navíc moderně propojuje oslavu výročí s ambicí oslovit mladší cílovou skupinu a širší i nefotbalovou veřejnost,” nechal se slyšet pro změnu Svatopluk Smysl, CEO marketingové agentury 2Score, která celý koncept řídila.

Zájem o sparťanské dresy má neustále vzestupnou tendenci. Jen za poslední rok jde o obrovský skok...

Třeba na sociální síti X (dříve Twitter) příspěvek oslovil čtvrt milionu lidí. Další stovky tisíc přehrání si připsal také na dalších platformách. „Jsme nadšeni, že můžeme nabídnout nejen fanouškům Sparty takto osobní a inovativní způsob, jak oslavit významné jubileum klubu. Naší motivací bylo všem sparťanům nabídnout emoce. Toto unikátní video je příkladem našeho závazku využívat nejnovější technologie k posílení vztahů mezi sportovními týmy a jejich příznivci,” uvádí majitel Webout a kreativec Michal Orsava.

Příprava zmíněného videa trvala čtvrt roku a byla vedena marketingovou agenturou 2Score. Ta přišla s prvotním nápadem, nachystala scénář a koordinovala celé natáčení. Produkce a následné postprodukce včetně technických specifikací měla na starosti společnost Webout, vedená Michalem Orsavou a Karlem Juřičkou. „Pro účely Sparty jsme náš Webout přehrávač posunuli na další úroveň. Hlavní novinkou byl herní modul, díky kterému si fanoušci přímo ve videu mohli zasoutěžit a zjistit, jaký gen ACS koluje v jejich krvi. Kromě sdílení vlastního videa si každý fanoušek mohl stáhnout certifikát se svým jménem či BeReal se společnou fotkou s hráči,“ dodává technický ředitel a spolumajitel Webout Karel Juřička.