eFotbal

Chance Liga rozjela novou kampaň. Ve svém oboru je největší v české historii, chlubí se LFA

ČTK
Vybrané hvězdy soutěže se zapojily do kampaně na propagaci fotbalové ligy
Vybrané hvězdy soutěže se zapojily do kampaně na propagaci fotbalové ligyChance Liga
Vybrané hvězdy soutěže se zapojily do celorepublikové kampaně na propagaci fotbalové ligy. Ligová fotbalová asociace (LFA) ji odstartovala pod heslem "Chance Liga je fenomén" a označila ji za dosud největší v soutěži. Akci podle webu LFA podpořily všechny kluby a přední český módní návrhář Lukáš Macháček pro ni navrhl unikátní bomber.
Reklama
Reklama

Vybraní hráči se chopili nové role. Tomáš Chorý, Lukáš Haraslín, Sampson Dweh, Matěj Šín, Filip Vecheta, Tomáš Koubek či Vladimír Darida se budou objevovat jako tváře kampaně načasované na start soutěže, která začne v pátek 18. července zápasem Pardubice - Plzeň.

Do kampaně se zapojily všechny kluby první ligy, které poskytly pro natáčení a focení tři vybrané hvězdy. Právě na nich, tedy nejvýraznějších a nejzajímavějších osobnostech soutěže, bude kampaň stát. Její vizuální podoba odráží individuální příběhy, klubovou rivalitu a výjimečnost hráčů, kteří v nejvyšší soutěži působí.

"Rekordní zájem fanoušků i partnerů, výrazný posun ve vnímání značky a úspěchy v evropském srovnání. To jsou jen některé z důkazů, že ligový fotbal v Česku zažívá mimořádně silné období. I proto dnes můžeme bez ostychu konstatovat, že je na domácí sportovní scéně skutečným fenoménem. A právě na to chceme jako LFA navázat největší celorepublikovou brandovou kampaní v historii, která tuto skutečnost podtrhne, posílí značku Chance Ligy a demonstruje celospolečenský vliv i přesah ligového fotbalu," řekl obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace Daniel Hajný.

"Už samotné heslo Fenomén má jasně deklarovat, že jde o odvážnou a sebevědomou kampaň, která bude vidět. Zároveň půjde ruku v ruce s moderními trendy, aby dokázala zaujmout nejen tradiční fanouškovskou základnu, ale rovněž přitáhla pozornost i mimo ni, zejména u mladé generace," uvedl obchodní a marketingový ředitel asociace Daniel Hajný.

Kampaň bude pracovat i s dalšími silnými hesly jako Kult, Ikona či Náboženství. Proběhne v několika fázích, které budou korespondovat s vývojem sezony a budou ji provázet po celou dobu. Vše startuje úvodní fází, v níž se vybraní hráči objeví v unikátních bomberech, kterých vzniklo exkluzivně 30 kusů pouze pro tuto událost.