Na prvním místě pro ambiciózní klub je pochopitelně sportovní stránka, a tak si všichni v Ústí užívali, že se povedlo CHNL odstartovat vítězstvím nad Vysočinou Jihlava. "Po třech letech jsme zpět ve druhé lize. Prvním krokem byl postup, tím druhým jsou tři body na úvod. Jsme šťastní, i když to bylo na krev – dotlačili nás k tomu i fanoušci," zářil spokojeností trenér Svatopluk Habanec.
V podobném rozmaru hodnotil vítězný duel i zkušený Tomáš Vondrášek. "Jsem šťastný za gól, ale ještě víc za výhru. Sezona bude extrémně vyrovnaná, možná nejtěžší druhá liga za poslední roky," poznamenal pro klubový web.
A nebyl by to Viagem aby nepobavil fanoušky i děním mimo zelený pažit. Pozornost kromě sličných moderátorek poutaly netradiční dresy, ve kterých Ústí nastoupilo. Podle klubového webu má být triko s nápisem „PROVIZORNÍ DRES“ na zádech součástí kampaně, která předznamenává příchod nových, unikátních sad. Klub si dokonce nechal na novou identitu registrovat ochrannou známku. Nutno dodat, že na hrudi pro zněnu zdobil dresy nápis: "Nejkrásnější dresy na světě již brzy v Ústí."
"Na ty nejlepší věci si musíte počkat. Spousta klubů nemá nové dresy, někdo to řeší po svém – my z toho udělali kampaň, jak je u nás zvykem. A ta teprve začíná," okomentoval s úsměvem nečekané řešení prezident klubu Přemysl Kubáň.
Klub zároveň upustil od vybírání výstupného, kdy fanoušci měli možnost zaplatit klubu až po závěrečném hvizdu a částka mohla napovědět, jak byli s podívanou na utkání spokojení. Tentokrát už klub nasadil klasiku a vstupné ve výši 100 a 130 korun se platilo už při vstupu na stadion. Tam se na druholigový zápas sešlo velmi slušných 2370 diváků.