Logo Mamba Mentality má představovat pouzdro na meč. Bryant tím odkazoval na svůj přístup. Věřil, že aby se člověk stal šampionem, musí mít naprosté soustředění (v angličtině sharp focus = ostrá soustředěnost; proto pouzdro na meč) a disciplínu. Barcelona tím značku spojuje se svou vlastní sportovní kulturou.
"Tento krok posiluje partnerství mezi Nike a FC Barcelonou s cílem inspirovat nové generace sportovců na hřišti i mimo něj," uvedl klub v oficiálním prohlášení.
"Spolupráce připomíná Kobeho lásku k fotbalu, zejména k hernímu stylu a filozofii FC Barcelony. Kobe byl dlouholetým fanouškem klubu a mnohokrát se setkal s hráči prvního týmu, ať už při svých návštěvách Barcelony, nebo během výjezdů týmu do USA. Tato spolupráce si klade za cíl udržet naživu toto bratrství a zároveň vytvořit spojení mezi fanoušky Kobeho a FC Barcelony, aby se tak globální dopad tohoto basketbalisty ještě více rozšířil mezi sportovní komunitou a fanoušky," dodává klub.
Limitovaná spolupráce s odkazem na Kobeho Bryanta by měla trvat tři sezony, tedy do roku 2028.