Sparťanský chrám na Letné se pyšní po 13 letech novým názvem...

Sparťanský chrám na Letné se pyšní po 13 letech novým názvem...

Generali Česká pojišťovna aréna už je nějaký čas pasé, nicméně na nové jméno svého letenského stadionu Sparta až tak dlouho nečekala, s tím, že ke změně došlo po třinácti letech.

Protože se stala titulárním partnerem arény a současně hlavním spolupracovníkem dvanáctinásobného šampiona Česka společnost EP Energy Trading, jeho domov, kde se tradiční pražský klub pohybuje od roku 1917, ponese název epet ARENA.

Momentálně už v domovském chrámu Peška, Jankta, Zeleného a spol. probíhá instalace nových propagačních ploch, které jsou viditelné z ulice Milady Horákové a okolí.

Dodavatel elektrické energie a zemního plynu patří do sponzorského portfolia slavného "S" již několik let, tento týden se z něj však stal jeden ze čtyř nejvýznamnějších obchodních partnerů.

"Prohloubení spolupráce s AC Sparta Praha je logickým vyústěním našeho dlouholetého partnerství. Je to další krok k zviditelnění naší značky, který, věříme, povede k oslovení části potenciálních zákazníků. Součástí naší dlouhodobé strategie je posílení pozice v oblasti dodávek energií pro domácnosti," uvedl na webu sparta.cz generální ředitel Petr Švec.

Jedním z cílů užšího spojení obou značek bude společná práce v oblasti společenské odpovědnosti. "Děkujeme společnosti epet za důvěru. Na tomto partnerství budeme chtít společně s kolegy ukázat to, v čem se cítíme být silní. To znamená zvýšit vizibilitu brandu, posílit díky spojení se Spartou sílu značky a získat pro ni ještě větší zásah na domácím trhu," nastínil ředitel komerčního úseku a člen představenstva v jedné osobě Tomáš Křivda.

Čtyři největší české štiky na trhu s volnými hráči