Protože se stala titulárním partnerem arény a současně hlavním spolupracovníkem dvanáctinásobného šampiona Česka společnost EP Energy Trading, jeho domov, kde se tradiční pražský klub pohybuje od roku 1917, ponese název epet ARENA.
Momentálně už v domovském chrámu Peška, Jankta, Zeleného a spol. probíhá instalace nových propagačních ploch, které jsou viditelné z ulice Milady Horákové a okolí.
Dodavatel elektrické energie a zemního plynu patří do sponzorského portfolia slavného "S" již několik let, tento týden se z něj však stal jeden ze čtyř nejvýznamnějších obchodních partnerů.
"Prohloubení spolupráce s AC Sparta Praha je logickým vyústěním našeho dlouholetého partnerství. Je to další krok k zviditelnění naší značky, který, věříme, povede k oslovení části potenciálních zákazníků. Součástí naší dlouhodobé strategie je posílení pozice v oblasti dodávek energií pro domácnosti," uvedl na webu sparta.cz generální ředitel Petr Švec.
Jedním z cílů užšího spojení obou značek bude společná práce v oblasti společenské odpovědnosti. "Děkujeme společnosti epet za důvěru. Na tomto partnerství budeme chtít společně s kolegy ukázat to, v čem se cítíme být silní. To znamená zvýšit vizibilitu brandu, posílit díky spojení se Spartou sílu značky a získat pro ni ještě větší zásah na domácím trhu," nastínil ředitel komerčního úseku a člen představenstva v jedné osobě Tomáš Křivda.
Čtyři největší české štiky na trhu s volnými hráči