Chceme dosáhnout vyšší návštěvnosti našich zápasů i jejich sledovanosti, přiblížil Tvrdík po spojení s internetovým obrem

Chceme dosáhnout vyšší návštěvnosti našich zápasů i jejich sledovanosti, přiblížil Tvrdík po spojení s internetovým obrem

Vicemistr posledních dvou domácích ligových ročníků představil nového mediálního partnera, jímž se stala platforma Seznam.cz.

Spojení s tuzemskou internetovou jedničkou by mělo ještě více zviditelnit sportovní i strategické aktivity Slavie v očích široké veřejnosti.

Jak sdělil předseda představenstva Jaroslav Tvrdík, mediální partnerství zahrnuje komunikační, marketingovou i obchodní spolupráci.

I když už je sešívané "S" sedm let. nejnavštěvovanějším týmem celé soutěže, jeho představitelé by si dokázali pořád představit i lepší čísla...

"Chceme dosáhnout vyšší návštěvnosti našich zápasů i jejich sledovanosti a získat také více investic do rozvoje infrastruktury se zaměřením na mládež i na činnosti v oblasti společenské odpovědnosti. Spojení se se Seznamem je logickým krokem ke splnění těchto cílů. Pokud chcete svojí filozofií a příběhem oslovit co nejvíce lidí, spojíte se s těmi nejlepšími," informoval na webu slavia.cz šéf sedminásobného českého šampiona.

Osobně má radost i z toho, že je v Seznamu velké množství slávistů. "Taková spolupráce je pak nejen ku prospěchu klubu a jeho okolí, ale také zahřeje fanouškovské srdce. Zároveň budou ze spolupráce benefitovat i kluboví partneři a sponzoři. Ještě více se pak v rámci strategické komunikace zaměříme také na aktivity z naší CSR strategie Za hranice hřiště," dodal Tvrdík.

Ředitel divize Obsahových služeb sociálního ekosystému Seznam.cz Jiří Vítek doplnil, že jejich uživatelé vítají podrobné informace o zápasech, hráčích i strategiích a ty hodlají přinášet v nejlepší možné kvalitě.

UŽ 7 LET V ŘADĚ JE NEJNAVŠTĚVOVANĚJŠÍM TÝMEM SOUTĚŽE SLAVIA. ČÍSLY SE PŘIBLÍŽILA BANÍKU Z MISTROVSKÉ SEZONY