Spojení s tuzemskou internetovou jedničkou by mělo ještě více zviditelnit sportovní i strategické aktivity Slavie v očích široké veřejnosti.
Jak sdělil předseda představenstva Jaroslav Tvrdík, mediální partnerství zahrnuje komunikační, marketingovou i obchodní spolupráci.
I když už je sešívané "S" sedm let. nejnavštěvovanějším týmem celé soutěže, jeho představitelé by si dokázali pořád představit i lepší čísla...
"Chceme dosáhnout vyšší návštěvnosti našich zápasů i jejich sledovanosti a získat také více investic do rozvoje infrastruktury se zaměřením na mládež i na činnosti v oblasti společenské odpovědnosti. Spojení se se Seznamem je logickým krokem ke splnění těchto cílů. Pokud chcete svojí filozofií a příběhem oslovit co nejvíce lidí, spojíte se s těmi nejlepšími," informoval na webu slavia.cz šéf sedminásobného českého šampiona.
Osobně má radost i z toho, že je v Seznamu velké množství slávistů. "Taková spolupráce je pak nejen ku prospěchu klubu a jeho okolí, ale také zahřeje fanouškovské srdce. Zároveň budou ze spolupráce benefitovat i kluboví partneři a sponzoři. Ještě více se pak v rámci strategické komunikace zaměříme také na aktivity z naší CSR strategie Za hranice hřiště," dodal Tvrdík.
Ředitel divize Obsahových služeb sociálního ekosystému Seznam.cz Jiří Vítek doplnil, že jejich uživatelé vítají podrobné informace o zápasech, hráčích i strategiích a ty hodlají přinášet v nejlepší možné kvalitě.
UŽ 7 LET V ŘADĚ JE NEJNAVŠTĚVOVANĚJŠÍM TÝMEM SOUTĚŽE SLAVIA. ČÍSLY SE PŘIBLÍŽILA BANÍKU Z MISTROVSKÉ SEZONY