Sparta je hodně vidět i na marketingovém poli. Na Letné jsou rádi, že mohou jít ostatním příkladem

Sparta je hodně vidět i na marketingovém poli. Na Letné jsou rádi, že mohou jít ostatním příkladem

Oborová konference Sport Alive Awards 2023 už je pouze minulostí a nejlépe bude na její vyhlašování vzpomínat Sparta, respektive její komerční úsek, jenž bodoval ve všech čtyřech kategoriích, které se ho týkaly.

Letenskému "S" se v oblasti marketingu, komunikace a obchodu podařilo ovládnout kategorie "Nejlepší sportovní inovace" a "Nejlepší sportovní obsah", s tím, že v dalších dvou sekcích se umístila na třetí pozici.

Co se týče "Nejlepší sportovní inovace", odbornou porotu zaujal sparťanský věrnostní systém pro permanentkáře. "V uplynulé sezoně jsme měli nejvyšší průměrnou návštěvnost za posledních 40 let a jedním z klíčových momentů bylo právě zavedení věrnostního systému pro permanentkáře. Od začátku jsme tvrdili, že z toho budeme nakonec těžit všichni, a jsem rád, že tomu tak je," citoval web sparta.cz slova ředitele marketingové komunikace Kamila Veselého.

Pokud jde o "Nejlepší sportovní obsah", úřadující šampion FORTUNA:LIGY bodoval díky bodycam umísněné na Lukáši Haraslínovi z lednového přátelského souboje s Norimberkem.

Video letos převzaly desítky mezinárodních médií, na YouTube vygenerovalo více než 200 tisíc zhlédnutí, na Twitteru dosáhlo skoro 5 milionů views a na TikToku dokonce přesáhlo hranici 15 milionů. "Neustále se snažíme hledat nové cesty a způsoby, jak se fanouškům přiblížit. Jsem moc rád, že můžeme jít ostatním příkladem," doplnil Veselý.

"Na bedně" v podobě třetího místa se aktuální lídr prvoligové tabulky ocitl i díky "Nejlepšímu fanouškovskému zážitku" a "Partnerské aktivaci", v rámci níž porota ocenila sparťanskou recyklaci starých dresů, jež se dotkla všech tří spolupracujících stran, a sice klubu, partnera i samotných příznivců.

"Být čtyřikrát v TOP3 je obrovský úspěch. O umístění bojovaly ty nejlepší sportovní organizace, a proto si všech ocenění opravdu velmi vážíme," uzavřel spokojený generální ředitel slavného "S" Tomáš Křivda.

Ligový semafor: Nedisciplinovanost Teplic, ofenzivní defenziva Sigmy a zvláštní zásah VARu