Novému majiteli Dynama nepůjde jen o pozvednutí sportovních výsledků: Chceme se dostat i k růstu hodnoty značky

Novému majiteli Dynama nepůjde jen o pozvednutí sportovních výsledků: Chceme se dostat i k růstu hodnoty značky

Jak již pravděpodobně víte, SK Dynamo České Budějovice, které ve FORTUNA:LIZE přezimuje na poslední příčce prvoligové tabulky, uzavřelo v první polovině tohoto týdne dohodu o strategickém partnerství s britskou společností FOOTIFY. Tu bude na českém trhu reprezentovat Lusola Adewumi.

Jednání s Dynamem, které se v příštích dnech a týdnech přátelsky utká s Jihlavou, SKU Amstettenem, Koronou Kielce, Górnikem Zabrze a Kolosem Kovalivka, ještě ale stále není u konce.

"Komunikujeme s investory, sponzory a dalšími zúčastněnými stranami, a to na lokální, regionální i mezinárodní úrovni," informoval v interview pro dynamocb.cz Adewumi, jenž se pohybuje přibližně patnáct let v oblasti manažerského poradenství.

Spolu se svým týmem už pracoval i na Letních olympijských hrách v Londýně, sponzoroval Evropskou ligu a v Premier League se v letech 2016 a 2017 napojil na Liverpool, Arsenal i Chelsea.

Podílel se i na projektech spojených s Barcelonou či Queens Park Rangers a v roce 2019 měl co dočinění i s Ligou mistrů.

Csaplár odmítl nabídky z Kuvajtu, Saúdské Arábie i Polska. Čekám na něco smysluplnějšího a lepšího, říká

"Také jsme pracovali na zprostředkování vzestupu klubů, managementu sportovců, jejich mentoringu, kariérních přechodech a na sportovních datech a vědě," přiblížil manažer.

Co vše mohou fanoušci Dynama od nového partnerství očekávat jak v krátkodobém, tak dlouhodobém horizontu? "Máme mandát spolupracovat s vedením na získávání investičních prostředků pro klub a budeme se snažit aktivovat dosud neprozkoumané zdroje příjmů s využitím osvědčených celosvětových postupů. Bez přezkoumání současného způsobu práce a bez následného implementování vylepšení by však jakékoliv úsilí v tomto ohledu bylo zbytečné. Společně potřebujeme klub stabilizovat v rámci provozu, obchodu, ve financích a ve sportovním snažení tam, kde to bude nutné," pokračoval Adewumi.

Pokud jde o krátkodobé plány, FOOTIFY by rádo jihočeskou značku ze Střeleckého ostrova dostalo zpět do úspěšného období. Pád do F:NL by proto byl nepříjemnou komplikací.

"Chtěli bychom se dostat i k růstu hodnoty značky, pozvednutí sportovních výsledků a obecně pozvednutí Dynama jako celku. Svět, a to nejen ten fotbalový, se mění a mění se velmi rychle, je zde tedy potřeba udělat hodně práce," zakončil své první interview po vstupu do Dynama.

Třetiligový Uničov našel nového trenéra. Byl s Jarošíkem v Rusku, v regionu je doma