Šéf Slovanu zase perlí. Jsme na úrovni Sparty i Slavie. Fanoušci, kupujte víc permanentek, vzkazuje

Šéf Slovanu zase perlí. Jsme na úrovni Sparty i Slavie. Fanoušci, kupujte víc permanentek, vzkazuje

Generální ředitel Slovanu Bratislava Ivan Kmotrík mladší je ve slovenském fotbale kontroverzní postavou. O tom, jak fotbalové prostředí rozděluje, svědčí i fakt, že ho nemusí ani samotní fanoušci Slovanu. Ostatně, právě do nich si šéf klubu pořádně rýpnul.

"Když jsme do klubu vstupovali jako rodina, byl na určité úrovni a měli jsme cíle a sny. Musím říct, že se nám mnohé z nich podařilo splnit," liboval si Kmotrík na úterní tiskové konferenci.

Není se čemu divit, Slovan šestkrát za sebou vyhrál titul, na domácí půdě nemá konkurenci. Co ho ale dlouhodobě trápí, je obraz v Evropě. Belasí, jak se klubu přezdívá, se sice v posledních sezonách v evropských pohárech etablovali, nicméně ne na takové úrovni, jak by si Kmotrík přál.

SLOVAN BRATISLAVA V LÉTĚ UTRÁCÍ MILIONY VE VELKÉM. CHYSTÁ HVĚZDNÝ NÁVRAT SLOVINSKÉHO HRDINY Z EURA

Týmu chybí udělat výraznější stopu ve vyřazovací fázi. Tak, jak se to dlouhodobě daří oběma pražským klubům. "V rámci Evropy se často setkáváme s konkurencí, jako jsou Slavia, Sparta, Ferencváros nebo rakouské kluby Sturm Graz, Rapid Vídeň. Když se s nimi porovnáváme, zjišťujeme, že se jim v mnoha ohledech dokážeme vyrovnat. Mám na mysli stadion, infrastrukturu, zázemí, hráčský kádr,“ vyjmenoval.

Liga mistrů je zatím pro Slovan zakletá, v poslední době profituje hlavně z nově zavedené Konferenční ligy. Nevede si zle, v posledních dvou sezonách postoupil do jarní fáze.

Tituly, hra v Evropě, atraktivní posily, zajímavý tým, nový stadion… Takže plný dům? Ne tak docela. A právě na toto téma se Kmotrík neopatrně vyjádřil.

SLOVAN BRATISLAVA DÁL POSILUJE PŘED NOVOU SEZONOU. PO ROČNÍM ANGAŽMÁ V SOČI SE VRÁTIL ČESKÝ OBRÁNCE MEDVEDĚV

"Všichni vidíme, že Evropa jde dopředu a jaký obrovský pokrok udělaly pražské kluby. Prodaly více než 15 tisíc permanentek, mají vyprodané stadiony a obrovské příjmy od fanoušků nebo z prodeje suvenýrů,“ zmínil Kmotrík opět české velkokluby.

Na jejich úroveň by se rád zařadil a klíčovou roli vidí právě ve fanoušcích.

"Bez větší podpory a zapojení fanoušků to nepůjde. Samozřejmě děkuji všem majitelům permanentek za podporu, stejně jako všem, kteří chodí na jednotlivé zápasy. Vážím si všech, kteří nás podporují," dodal s tím, že permanentních vstupenek je podle sport.sk momentálně prodáno zhruba 1600. Kontrast proti pražským S je do očí bijící, oba čeští giganti prodali přes 10 tisíc celosezonních vstupenek.  

"Pokud to v dlouhodobém nebo střednědobém horizontu nezměníme, nebudeme schopni nijak konkurovat a konkurence se nám bude vzdalovat,“ varoval šéf klubu.

Zdroj: ŠK Slovan Bratislava