Vydělat, nebo utratit co nejméně. Velké světové kluby nejsou na komerčních turné po Asii či Americe náhodou

Vydělat, nebo utratit co nejméně. Velké světové kluby nejsou na komerčních turné po Asii či Americe náhodou

Jak probíhá organizace přípravných kempů a soustředění velkých klubů? Jaké jsou trendy v přípravě v jednotlivých zemích? Co zvláštního požadují po agenturách celky ze Serie A či jaké speciální požadavky měli trenéři Gheorghe Hagi a Felix Magath? I na to v nejnovějším vydání podcastu Livesport Daily odpověděl sportovní manažer Jan Lokaj.

Všech dosavadních 54 dílů podcastu Livesport Daily je k poslechu zde

Sportovní manažer Jan Lokaj má zkušenosti ze Skotska, Anglie nebo Rakouska a nyní působí ve společnosti HEFC.team, kterou sám založil.

Za roky zkušeností zaplnila jeho portfolio například spolupráce s národním týmem Belgie, skotskými Rangers, anglickým Fulhamem, juniorským výběrem Manchesteru City a řadou českých klubů, kterým organizuje předsezonní kempy a soustředění.

„Jednotlivé specifické požadavky se liší tým od týmu, ale základ je hotel, tréninkové hřiště a přátelská utkání, ta jsou asi nejdůležitější. Týmům, které nás osloví, tak zajišťujeme kompletní balíček. V poslední době se ty opravdu velké světové týmy snaží o to, aby na soustředění vydělaly, nebo minimálně utratily co nejméně, proto volí často formu komerčních turné nebo zápasů po Americe a tak dále,“ říká.

V aktuální epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:

Jak změnil fungování klubů v přípravě a celý byznys covid?

Jak často řeší průšvihy svých klientů na hotelu?

Proč nejezdí evropské kluby na soustředění do Česka?

Nový díl Livesport Daily najdete i na dalších oblíbených podcastových platformách – Apple Podcasts a Google Podcasts.