Bizarní debata v Ústí. Barvy budu měnit kdy chci, řekl majitel do očí fanouškům. Chce být jako Drážďany

Bizarní debata v Ústí. Barvy budu měnit kdy chci, řekl majitel do očí fanouškům. Chce být jako Drážďany

Když v létě vstoupil Viagem sponzorsky do Ústí nad Labem, bylo z toho haló. Velké posily, velké ambice. Ale také specifický způsob komunikace s fanoušky. Ti chodí na fotbal zdarma, světem pak proletěl na podzim zfingovaný příběh zhýčkaného syna sponzora, který měl hrát za obnos peněz. A tím to nekončí!

Před několika dny se totiž Přemysl Kubáň, majitel klubu, sešel v debatě s fanoušky. Občerstvení v čele s chlebíčky sice nechybělo, nicméně fanoušky to neumlčelo, nepříjemné otázky na tělo majitele přišly i taky.

Ožehavým tématem je v Ústí nad Labem řešení klubových barev. Tradiční modrou a bílou doplnila červená. A když se vyrobila klubová šála s touto barvou, skalní fanoušci ji zapálili.

NA SPARTĚ ZAČÍNAL JAKO GÓLMAN, TEĎ JEJ PŘIROVNÁVAJÍ K ČVANČAROVI. ŠILER SE JEVÍ JAKO VELMI ZAJÍMAVÝ STŘELEC

Fanoušci jsou na toto téma hákliví a seznámili se svým pohledem i Kubáně. Ten ale zůstal ledově klidný.

„Možná se vám nebude líbit, co řeknu, ale nemůžeme nás srovnávat se Spartou a Slavií. Nikdy bych si nedovolil ve Spartě vyměnit rudou barvu, protože jiná se mi líbí víc,“ je zachycen Kubáň na sociálních sítích klubu. „V Ústí to ovšem nevnímám až tak dramaticky. Já chápu, že vy ano, žijete v tom možná desítky let, ale není vás na mě takové množství, abych si to nemohl dovolit.“

Aby ještě přiložil pod kotel, dodal: „Kdyby sem přišel někdo a dal mi milion korun za to, že dresy budou žluté, tak zítra žluté budou.“

Z DOČASNÉHO ŘEŠENÍ SE STAL KAPITÁN TÁBORSKA. NOVÁKŮV JIHOČESKÝ PŘÍBĚH NAVÍC STÁLE NEKONČÍ

Aféra s barvami není nic nového. Hned v létě se tým převlekl do světlé modré barvy. Proč? Další svérázný důvod. „Bílá barva zmizela jednoduše proto, že se mi nelíbí. Že se mi nelíbily dresy. Domácí variantu jsem vybral já za to, že jsem si koupil klub,“ popsal to jako odměnu pro sebe.

Všechno má pochopitelně důvod – marketing. Kubáň se snaží resuscitovat fanoušky v Ústí. Byl jim přizpůsoben čas na páteční podvečer, navíc neplatí. Pokud chtějí, dají něco málo při odchodu. A to jde na dobrý účel.

„Chceme klubismus v lidech vychovat. Za deset nebo dvacet let to bude vypadat jako v Drážďanech, to je náš cíl,“ zakončil na odvážnou notu.

Foto: FK Viagem Ústí Nad Labem