Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Praha jedná o jeho dalším rozvoji
„Ďolíček – víc než stadion!“ Tak zní nápis nad tribunou stadionu pražských Bohemians 1905 nad brankou směrem k Vinohradům. Nebýt věrných a neodbytných fanoušků zelenobílých barev, byl by tento stánek již asi srovnán se zemí. Jak psala v minulých dnech ČTK, pražský magistrát ovšem nyní jedná s Městskou částí Praha 10 ohledně dalšího rozvoje stadionu Ďolíček ve Vršovicích. Součástí jednání jsou i plány ohledně sousedního parkoviště, kde by mohl vzniknout parkovací dům, a parcel naproti přes ulici, kde je v plánu vybudování sportoviště, řekl radní Prahy pro školství, sport a volný čas Vít Šimral (Piráti).
Jak známo, město stadion převzalo po dlouhých až nekonečných jednáních o odkupu v loňském roce. Stadion chtěla nejdříve koupit Praha 10, předminulé vedení magistrátu s tím ale nesouhlasilo. Minulé zastupitelstvo nákup stadionu Prahou schválilo v roce 2016. Město za sportoviště zaplatilo 121,1 milionu korun, dalších asi sedm milionů doplatil klub Bohemians 1905, kterému nejistota ohledně stadionu působila dlouhodobě problémy.
ROZVOJ ĎOLÍČKU JE SPJAT S JEHO OKOLÍM
Šimral dále ve zprávě ČTK říká, že další rozvoj Ďolíčku je spjat s jeho okolím. Nový parkovací dům by podle něj umožnil navýšit kapacitu stadionu. Původně se plánovalo, že by na pozemcích mohly vzniknout nákupní prostory se supermarketem. Projekt podle radního stále existuje, ale nejde o preferovanou variantu.
Řešení si podle něj zaslouží i pozemky naproti přes ulici u Gymnázia Přípotoční, které má ve správě městská část. „Cílem je, aby dávalo smysl řešení celého území,“ řekl radní.
Dodal, že město zvažuje na pozemcích u gymnázia postavit novou tělocvičnu. „Zároveň nás oslovil Cirk La Putyka, který shání prostory pro trénování,“ uvedl s tím, že nová hala by mohla mít zvýšený strop, aby tam mohli akrobaté cvičit.
Pozemky u gymnázia má městská část svěřené od roku 2007, už tehdy pod podmínkou, že tam vznikne sportoviště. V roce 2008 tam však začala fungovat tržnice. Později se městská část soudila s nájemcem, který odmítl tržnici vyklidit. Spor radnice definitivně vyhrála v roce 2017.
CHYSTÁ SE SETKÁNÍ S OBYVATELI PRAHY 10
Podle zástupců Prahy 10 stále neexistuje žádný projekt využití pozemku. „Cílem současného vedení městské části je zmapování potřeb tamních obyvatel a následné zpracování projektu,“ uvedl pro ČTK místostarosta městské části Praha 10 Petr Beneš (Piráti). Fanoušci Bohemians by proto neměli stát stranou.
Místostarosta potvrdil, že o dalším postupu jedná městská část s magistrátem a doplnil, že připravuje setkání s místními obyvateli ohledně toho, co by si v lokalitě představovali. „Není v ničím zájmu stavět za každou cenu, ale je třeba uzpůsobit veřejný prostor potřebám místních,“ dodal Beneš.
Jak se píše v internetové encyklopedii Wikipedie, Městský stadion Ďolíček (popř. Dolíček), původně Dannerův stadion, stojí v Praze-Vršovicích, kde na něm hrají svá domácí utkání hráči už 87 let. Jeho výstavba u Botiče byla dokončena roku 1932. O jeho vznik se významně zasloužil Zdeněk Danner, někdejší ředitel Vršovické záložny.
Autorem projektu byl vršovický architekt A. Vejvoda. Dominantou byla v té době moderní dřevěná, zelenobílá tribuna na podélné straně u Botiče. „V ďolíčku“ (nebo „V dolíčku“) se stadionu u Botiče začalo říkat podle původního hřiště AFK Vršovice (pro 6 000 diváků, který po slavném zájezdu do Austrálie přestal stačit) až na konci padesátých nebo na začátku šedesátých let (Pražané mu do té doby běžně říkali Dannerák). Původní Ďolíček stál nedaleko ministerstva životního prostředí, které sídlí nedaleko stadionu Slavie, naproti obchodnímu centru Eden.
KAPACITA PRO DIVÁKY S KABÁTY A KAPACITA LETNÍ
Po poslední vynucené přestavbě kvůli svazovému projektu se v roce 2007 snížila kapacita „Ďolíčku“ na pouhých 5000 míst k sezení.
Sám si pamatuji, že oficiální kapacita (ještě předtím, než se kvůli povinnému rozšíření hřiště výrazně snížil počet diváků na tribuně u pošty, původně k stání) činila 16 tisíc diváků. Legendární sekretář Bohemky Zdeněk Svoboda s oblibou říkal, že mají dvojí kapacitu, že ta oficiální se 16 tisíci je zimní, kdy lidé nosí těžké kabáty, zatímco na jaře a v létě se do Ďolíčku vejde až 17 200 lidí (dříve dokonce 18 tisíc diváků, to ještě v časech, kdy v rozích areálu nebylo umělé osvětlení).
To bylo v dobách, kdy tu válel Antonín Panenka nebo, kdy tu mužstvo pod vedením trenéra Tomáše Pospíchala získalo v roce 1983 první a poslední titul a kdy slavně postoupilo až do semifinále Poháru UEFA.
BOHEMKA – VELKÝ VÝZVA ANEB KLUB ZRALÝ PRO EVROPU
I dnes je klub pražských Bohemians velkou výzvou, má ze současných populárních klubů největší potenciál vrátit se brzy do pohárové Evropy a do bojů o příčky nejvyšší. A nemusí to stát ani moc peněz. Sám se divím, jak často cpou či spali různí investoři své peníze do předem mrtvých projektů. V „Ďolíčku“ by to přitom nestálo zdaleka tolik prostředků jako jinde.
Chce to jen trochu vylepšit kádr ligového týmu, zvýšit roční rozpočet a s pomocí města zmodernizovat stadion a rozšířit jeho kapacitu na důstojný počet pro nejvyšší soutěže v Česku a v Evropě. A do tří čtyř let se tu klidně může hrát Evropská liga.
Zdá se, že bývalý mecenáš Spartaku Trnava Vladimír Poór a jeho ŽOS Trnava, stejně jako Královský pivovar Krušovice, kteří se v novém roce 2019 stávají novými sponzory Bohemky, to už pochopili. Stejně jako nové vedení hlavního města Prahy.
Bohemians Praha mají všechno, co si lze přát – výbornou tradici, skvělé hráče minulosti v čele s čestným prezidentem Antonínem Panenkou, věrné a výborné fanoušky, příkladný kotel, v němž už předem zrušili zbytečné a překážející ochozy k sezení, známé a oblíbené příznivce typu Ivana Trojana, Petra Jandy, Karla Šípa či Josefa Dvořáka a vynikající genius loci (duch místa) svého Ďolíčku.
Říká se, že za minulého režimu fandil pražské Bohemce celý pražský disident a underground. Jak říká klasik – zkrátka „slušnej oddíl“.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Ota (host) / před 5 lety 15.01.2019 10:05
Super nápad, ty 4 tisíce diváků tam bude fakt nádherných. :D
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
bob (host) / před 5 lety 15.01.2019 10:30
Když se bude stadion Ďolíček předělávat vypadá to že budou hrát zápasy v Edenu
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Millwall (host) / před 5 lety 15.01.2019 10:33
Pořadna rekonstrukce a rozšiření kapacity na minimalně 8 tis. Divaku muže stát kolem 80-100 mil.kč + nákup minimalně 4-5 kvalitnich fotbalistu dalšich 60 mil. + výrazne zkvalitněni Security služby tak aby tam misto 19-20 letých děti byli pořadni 30-40 chlapi což take bude stát o min. 300 tis.kč ročně navíc ! Kde by na to Bohemka vzala penize? Ja bych ji to přal ať do 2-3 let hraje EL ale......
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
dědek (host) / před 5 lety 15.01.2019 11:46
tak milé děti a teď se pomodlíme a šup po pohádce spinkat . . . rok co rok se na POHOŘELECKÉM hřbitově na dušičky potajmu modlím u hrobky pana DANERA , abychom nespadli , abychom nepřišli o stadion , abychom , abychom atd. tak snad se na nás kouká a TŘEBA se to uskuteční . . . když toho bude PŮLKA , nic se neděje a DĚKUJU . DĚDEK .
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
dědek (host) / před 5 lety 15.01.2019 11:46
tak milé děti a teď se pomodlíme a šup po pohádce spinkat . . . rok co rok se na POHOŘELECKÉM hřbitově na dušičky potajmu modlím u hrobky pana DANERA , abychom nespadli , abychom nepřišli o stadion , abychom , abychom atd. tak snad se na nás kouká a TŘEBA se to uskuteční . . . když toho bude PŮLKA , nic se neděje a DĚKUJU . DĚDEK .
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 15.01.2019 11:52
Prosím?!!! To bude město dotovat stadion soukromého subjektu z mých daní?!!
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Hugo (host) / před 5 lety 15.01.2019 12:07
Takových projektů už jsme zažili .
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
MF17 (host) / před 5 lety 15.01.2019 12:07
Bohemka-sympatický klub, poháry i lepší stadion jim přeji
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 15.01.2019 12:08
to udolak: Kapesný v pasťáku se nedaní, Ty můžeš zůstat v klidu vemeno ;-)
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Jarda (host) / před 5 lety 15.01.2019 12:20
Stadion, kde by se hrály Poháry s kapacitou 18000 diváků by se dalo pochopit, ale pro pouhých 8000, to mne pobavilo :-)))
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Stejk (host) / před 5 lety 15.01.2019 12:30
Abys nedostal do držky zmrde.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
blesk (host) / před 5 lety 15.01.2019 12:32
A TRAMVAJ DAJÍ KAM??? POSLAT DO DRUHÉ LIGY TENHLE SLUNÍČKÁŘSKÝ KLUB
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
grxt (host) / před 5 lety 15.01.2019 12:58
Jak se ti fanoušci krásně rozdělujou . Bohemce fanděj disidenti, spartě buzny, plzni smažky, Dukle lampasáci, Baníku
zkrachovalci, jdu se mámy zeptat, jestli fakt nejsem žid .
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
MF17 (host) / před 5 lety 15.01.2019 13:07
Další náplava ZAMINDRÁKOVANÝCH ANTISPARŤANŮ je zde, tentokráte ovšem zbylo místo i pro nadávání jiným klubům. To opravdu neni lepší smysl života? Opravdu je těžké psát k tématu?
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 15.01.2019 13:15
Myslím si, že tito jedinci už tu dlouho nebudou, něco se totiž chystá...
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 15.01.2019 13:19
to udolak: Ty slovo "myslím" vůbec, ale vůbec nepoužívej. Je to jako by si Štáfek stěžoval na zánět vaječníků :-D
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Klejky (host) / před 5 lety 15.01.2019 13:30
Srovnat se zemí a postavit parkoviště.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 15.01.2019 13:36
Steak: Nahlášeno redakci.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 15.01.2019 13:37
Srovnat se zemí ne, to je škoda. Ale copak město dotovalo rekonstrukci Letné nebo výstavbu novýho Edenu? Tohle je soukromý podnik, tak ať si dotuje své aktivity ze svého.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 15.01.2019 13:47
to udolak : Takže ne zrovna chytrej, a ještě sojka :-D No Ty jsi kombinace... Nicméně jestli si po Tobě cenza něco přečte, dá mi zapravdu ;-)
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
blesk (host) / před 5 lety 15.01.2019 13:59
STEAK DOBŘE TY ! udolak asi utekl z chráněné dílny, jinak to není možné..
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 15.01.2019 14:10
to blesk : No evidentně je chráněná málo :-)
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 15.01.2019 14:12
Kluci, já chápu že máte po vyučování a nudíte se, ale tady se bavíme o fotbale. Takže pokud nemáte nic k tématu, dejte si ještě jednu pepsi a zkuste třeba seznamku na xchatu, tam se třeba nějaká ryba chytne, ale tady jste zatím naprosto marný :-)))))
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 15.01.2019 14:16
to udolak: A jsme zase u toho. "Myslím...chápu..." Tyhle slova prostě škrtni z repertoáru, vypadá to strašně komicky :-D
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 15.01.2019 14:23
Kluci, já vám tady rád rozdám pár virtuálních rad a povodím vás jak slepý koně. Ale nevím zda to psychicky ustojíte, aby vám nebouchly herzny tywe, víš jak... Hlavně se dobře učte, ať produkce tady není TOP co v životě dokážete a někam to dotáhnete...
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Mycwa (host) / před 5 lety 15.01.2019 14:24
steak - udolak 0:3 :-))))) Už ho netrap prosím!! :-))))))
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 15.01.2019 14:31
Díky mycino :) Oni hoši si jaksi neuvědomili s kým hovoří, teď už z nich asi nic nedostanem :-(
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 15.01.2019 14:48
to udolak, Mycwa (nj, jedna hlava) ? Cituji: "Ale nevím zda..." No super, to je přesně ono, jen tak dál :-D
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 15.01.2019 14:53
Hele mladej, co zkusit fakt něco k tématu??? Nebo ses sem prostě přišel jen vyručkovat když už spolužačky ti neukážou ani kolena nebo ramena a pravidelně tě mydlej jako já tady??
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Honza1 (host) / před 5 lety 15.01.2019 14:56
Evropské poháry jsou asi v tuhle chvíli zbožné přání, ale je hezké mít sny a touhy. Koneckonců Evropská liga nemusí být až tak nereálná. Když se do ní mohl dostat Zlín, Jablonec či Liberec, mohla by časem i Bohemka. Ale je to všechno o financích a kvalitní práci. Současný stadion má sice genius loci, jak píše pan Procházka (a pro některé i pojem vysvětlil, což mě pobavilo), jinak je to ale ostuda. Nějakou modernizaci stadionu by to rozhodně chtělo, aby prostředí odpovídalo aspoň trošku současnosti. Mimochodem taky pamatuji narvaný Dolíček. Ač slávista, rozlučkový zápas Antonína Panenky Bohemka-Rapid Vídeň jsem si tehdy jako mladý kluk ujít nenechal. Tehdy dolíček opravdu "praskal ve švech". Tam bylo snad ještě víc lidí, než kolik zmiňuje pan Procházka.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 15.01.2019 15:10
to udolak: Twl, Ty jsi špatnej...slabej a špatnej ;-)
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 15.01.2019 15:15
Bohemka by měla opravdu začít stadionem, pak vlastními hráči a teprve poté přemýšlet o boji v EL. Zatím nemít hostovačky tak nemá ani s kým hrát ligu.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
klokan13 (host) / před 5 lety 15.01.2019 15:37
Udolak: Na hostování je Pokorný, zraněný Juliš, na koho jsem zapomněl?
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Honza (host) / před 5 lety 15.01.2019 16:00
Souhlasím. Tenhle klub má na to potenciál. Stadion klidně pro 12 tisíc lidí jako má Plzeň, která tam hraje i LM s Realem. Ještě je přece prostor za druhou bránou, kde dřív taky bývala dřevěná tribuna k stání.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
blesk (host) / před 5 lety 15.01.2019 16:22
UDOLAKU DEJ TADY ODKAZ NA TVOJI FOTKU....tipuji tě na tlusťocha co nikdy nesportoval....ty budeš vypadat jako komentátor DUSÍK že ??? Ten má mozek obalený tukem jako ty že?
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
MF17 (host) / před 5 lety 15.01.2019 19:36
Blesk a Steak za celou tuto diskuzi, po mém odchodu vysoce neinteligentní diskuzi nenapsali nic k tématu. Styďte se!
Jo a jako důkaz, že nejsem udolak, což je váš první argument si přečtěte celou diskuzi a poté táhněte z tohoto úctyhodného fóra!
klokan13
Filip Hašek a další hráči, kteří mohou do Sparty či jinam na zpětný odkup. Bohemka by si ze své akademie mohla (měla) vytvořit jeden z nejlepších kádrů v lize.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
občan (host) / před 5 lety 15.01.2019 21:32
ještě není vyřešený odkup stadionu (žaloba, trestní oznámení, KV HMP,) a už se tlačí na zastupitelé, aby investovali do stadionu Ďolíček. Nezavázala se náhodou B 1905, že veškerá investice jde za B 1905? Ve veřejném zájmu není zda bude akciová společnost B 1905 hrát I. nebo II ligu. atd. Ať si Jakubowicz s p.Poorem stadion zrekonstrují na své náklady. Doporučuji dle vzoru SK Slávie Praha. Máme tržní systém, nežijeme v socialismu páni majitelé !
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Koyak (host) / před 5 lety 15.01.2019 22:10
Občane, nejste Vy Vejsada?? Ten nejprve Bohemku vysál, pak ji poslal do konkurzu. A když zjistil, že to zfušoval a jde z toho vyždímat ještě daleko víc, tak všechno a všechny žaluje, lže a všude škodí - to je přesně ta vaše informace o nevyřešeném odkupu.
Bohemka se zavázala k úhradě provozních nákladů, jako nájemce, ale investice musí dělat majitel, kterému stadion patří.
A informace o Slávii je ta samá dezinformace. Eden v žádném případě nepatří SK Slávii, ale čínskému majiteli, který není totožný ani s majitelem SK Slávie.
To jen tak pro pořádek.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Jarda Š. (host) / před 5 lety 15.01.2019 23:20
Vždyť je to v článku, že klokany angažuje Cirk La Putyka, protože na fotbal se nehodí, a budou tam mít vysokou halu, aby mohli pořádně skákat podle hudby.
Magistrát Prahy uvažuje o zrušení stadionu Bohemky.Bohemka může hrát své zápasy na st
Prof.Dr.Ing.Václav Moudrý (host) / před 5 lety 16.01.2019 00:06
Je známo,že magistrát Prahy už několikrát jednal o stadionu Bohemky ve Vršovicích,ve snaze ho zrušit a prostory využít
pro obchodní centra.Fotbalová Bohemka by své zápasy mohla odehrát na stadionu Slávie,což jistě přivítají fanoušci klubu.Letos má být definitivně rozhodnuto.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 16.01.2019 07:17
to Koyak : Pokus se nepletu, tak majitelem Slávie, potažmo i stadionu je společnost Sinobo Group. Nebo se během posledních 3 měsíců něco změnilo?
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 16.01.2019 07:21
to MF17 : A kde konkrétně někdo píše, že jsi udolak? Mimochodem, Ty určitě nemáš mandát určovat, kdo sem smí, a kdo ne...
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 16.01.2019 08:15
klokan: Zatím jsou to jen dva, to je pravda, ale zcela jistě minimálně 2-3 hráči zase přijdou. Bohemka by měla hrát klidný střed tabulky a až bude mít patřičný zázemí, pak může přemýšlet o předkolech EL. Jablonec, Liberec, a vlastně i ten Zlín, tohle všechno mají, Bohemka ne...
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 16.01.2019 08:16
MF17: Klid, už s redakcí řešíme jak tyhle psychopaty vyženeme, asi uděláme registrace a budeme tu zde jen my slušní, co chceme diskutovat o fotbale.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 16.01.2019 08:18
to udolak: Tak zaregistruji se určitě...už kvůli Tobě ;-)
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 16.01.2019 08:20
to udolak: Psychopaty? Twl, nejdřív mi chceš dát do držky, vyhrožuješ, pak chvíli žaluješ, poté se bušíš do hrudníčku, jak tu se všemi zametáš, teď řešíš registrace...chlapče, Ty jsi regilérní marod ;-)
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Ozzy (host) / před 5 lety 16.01.2019 09:17
Jestli to MČ Praha 10 udělá, tak by měli všichni zastupitelé vyletět.Jako občan Prahy 10 si nepřeji, aby dali na soukromý klub jedinou korunu z našich peněz.Ještě do tak zbytečného klubu, který má fanoušků jako divizní týmy a od roku 1905 získal jeden jediný titul a to ještě proto, že dělali podvody a sekretář Svoboda skončil v kriminále.A hlavně tu zelenou zvěř nedávejte do Edenu, nám ta zkušenost jednou stačila.Po každém zápase zničené sedačky a nadávky, místo aby ta sebranka byla vděčná, že si mohou zahrát na důstojném stadionu a ne v tom jejich chlívu, který zvenku vypadá jak veřejné záchodky .Je ostuda. že něco takového v roce 2019 u nás existuje a má povoleno na tom hrát ligu.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 16.01.2019 10:27
Steak: Tak zrovna s tou držkou jsem nepsal já ale někdo kdo se za mne vydával. Proto chceme s redakcí udělat registrace, aby se tohle nemohlo opakovat. Btw. mám pocit, že pod nickem Steak taky nepíše jen jedna osoba.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
MF17 (host) / před 5 lety 16.01.2019 10:35
udolak
Mně se nelíbí, že lidé, co nepíší k tématu a na které nemá smysl reagovat nadávají slušným diskutérům. Snad to redakce promaže a svinstva tohoto typu budou vyhnána v čele s tím Ostravákem, který se pravidelně pojmenovává "PRAŽSKÁ KURVA", nebo "PRAŽSKÝ DEMENT".
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 16.01.2019 11:10
MF17: Mně nevadí nějaký to poslání do prdele, je to fotbal a tak to beru. Ale vadí mi jak snadný je napsat cokoli pod jakýmkoli nickem,a v podstatě tím i škodit tomu, jehož nick to vlastně je.. Snad to nějak udělaj a budeme se moci bavit jako lidi.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 16.01.2019 11:14
Re: Přestup Hanouska mě velmi příjemně překvapil. Je to poctivák, chválí novou posilu
udolak (host) / včera 15.01.2019 08:19
MF17: Není den kdy by nám seshitá luza nedokazovala svou demenci a mindrák. Ale docela se divím tomuto serveru, že zde není nějaký admin, který by vyloženě nenávistné příspěvky mazal?? To jim nevadí jak se tu seshitci chovají
Tak tady máte vzorek své slušné diskuse vy moralisti...ale jak dostanete ochutnant vlastní medicínku, začnete se ježit.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Sivi (host) / před 5 lety 16.01.2019 11:14
Rekonstrukce stadionu by stála aby měla evropské parametry kolem 200 mil.. Nakoupit hráče vhodné konkurence schopné 4-5 hráčů 150 mil plus jejich platy to je dohromady něco přes 400 mil.. Teď je to úplně nereálné ani horizontu 3-5 let to by museli přijít komunistický peníze z Číny chybu Bohemka udělala africkým útočníkem teď ho Sparta prodává po půl roce za 350 mil... No za ty peníze by byl sen nás Bohemaku splněn Baroš šel taky taky rovnou ven z Baníku Ulfalusi rovnou Olomouce další a další borci menších klubu šli ven za dobrej peníz Bohemka udělala chybu však ve Spartě není 3 roky ale půl roku když za něho dává takovej balík tak ho musí sledovat déle než pár měsíců co je ve Spartě i malé dítě vědělo že ten chlapec bude mít větší cenu tohle kdo schavil ten přestup za pár drobných když ten frajer má za půl roku cenu 350 mil.. Je skoro na podání trestního oznámení ten kdo to schválil ten přestup hrubé poškodil zájem nás fanoušků bohemky za ty prahy by stadion by byl náš i rekonstrukci
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
PRAŽSKÁ KURVA (host) / před 5 lety 16.01.2019 11:19
tak k tématu.....Bohemka nemá s tímhle stadionem co v lize dělat a je to jen podvod, že takový chlívek může být v 1. lize!!!
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
pražská ku.va... (host) / před 5 lety 16.01.2019 11:23
no Sivi klobouk dolů....konečně někdo kdo tomu trochu rozumí a ví o čem mluví !!!! Bohužel takhle to funguje...viz růžička a všihni tihle rádoby manažeři si mastí kapsy a jejich kluby trpí !!!! Máš pravdu v tom příspěvku
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 16.01.2019 11:46
Bohemka nemá ve světě absolutně žádný jméno, takže by nikdy Tetteha neprodala za tolik co Sparta, kterou zná celý svět. Sparta dva roky nehraje v Evropě a přesto prodává hráče za super prachy, zatímco třeba o hráče Plzně a Slávie nikdo zájem nemá i přesto že v Evropě hrály na podzim slušně. Bohemka dostane díky provizi ze Sparty víc peněz, než kolik by dostala kdyby Tetteh šel ven přímo.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 16.01.2019 11:49
Stejk, co ty tady vlastně hledáš? Nějak si tě nedokážu zařadit. Jelikož o fotbale nepíšeš nic, tak fotbalový fanda nejspíš nejsi, tak že by jen obyčejný troll co se nudí ve škole a zkouší, zda tady chytí rybu??
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 16.01.2019 11:56
to udolak : No Tobě se odhalovat nebudu prosťáčku ;)
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 16.01.2019 12:05
to udolak: Dobrá, tak k fotbalu. A nemůže být absence nabídek na sešivky trochu daná tím, že "luftjarda" jasně deklaroval, že se prostě prodávat nebude? Co nelze upřít je, že i přes sračky, ve kterých jste se vám daří prodávat za slušný prachy. Ovšem vesměs jsou to borci, co se Spartou jen mihli, takže v hledáčku byli dávno před tím ( Schick, Důbravka, teď Tetteh).
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 16.01.2019 13:18
Jsem si jist, že kdyby někdo nabídl 200 mega, tak Zmrhal nebo Souček už jsou dávno pryč. A Sparta prostě umí prodávat, hlavně teda golmany, dyť za tři brankáře dostala v nedávný době skoro půl miliardy.. Ale Schicka bych ani neřešil, ten se ukázal hlavně v Bohemce.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
pedro (host) / před 5 lety 16.01.2019 13:58
Znalci Bohemky, já pamatuju za svého mládí Dolíček. Kdy a proč se z něho stal Ďolíček?
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 16.01.2019 14:10
Asi je to od slova Ďíra. Nicméně když jsem tam občas chodil coby mladík, tak si to taky pamatuju jako Dolíček.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Jarda Š. (host) / před 5 lety 16.01.2019 16:34
Ano, přesný anglický překlad je "Asshole Stadium".
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Sparťan (host) / před 5 lety 16.01.2019 16:43
Hmmm, s pomocí města vylepšit stadion. No bezva, jako by nestačilo, že magistrát vysypal přes sto mega za stadion, aby ten klub vůbec mohl dýchat. Vynikající myšlenka. Je to přece tak snadné, sáhnout pro peníze poplatníků. Když nám fandí kolaboranti typu Pepa Dvořák nebo Karel Šípů … Pane Procházko, Sparta potřebuje taky rekonstrukci, nešel by napsat nějaký podobně pěkný agitátorský článek? Co? Že ne? Že má Sparta bohatého majitele? Hm. Argument že město by nemělo pomáhat soukromým sportovním subjektům je tedy asi mrtvý, že? Raději pojďme zavzpomínat na dobu Horníků a Peltů, to vám jde skvěle.
Závěrem - na konci jste vážně pobavil. Celý disident tomu klubu přál :))) skutečně? Ještěže ne třeba jen půlka nebo čtvrtka nebo desetina. Dalo by se možná, horko těžko, ale možná jo, uvažovat o disentu. Co vy na to? Asi nic. Kdybyste se dokázal chytit za nos, máte ho už jako Pinochio.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
občan (host) / před 5 lety 16.01.2019 17:36
zase nátlak na zastupitelé. Bohemians Praha 1905 a.s. je akciová společnost, tak není důvod, aby z peněz daň. poplatníků se stavěl stadion pro 2000 řvounů. Důležité je dostavba okruhu, mostů atd...K historii ,,Bohemians,, se B 1905 dostala podvodem.
Koyak - nejste Jakubowicz ! Stále brečíte. Pro inf. Vejsada nic nevysál. B 1905 vysávala konkurzní podstatu, když neoprávněně zpeněžovala majetek FC Bohemians Praha a.s. za což byl pravomocně odsouzen akcionář B 1905 Petr Svoboda (cca získala kolem 100 mil. resp. někdo přes B 1905). No prozatím se má stavět pouze parkovací dům.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Jarda Š. (host) / před 5 lety 16.01.2019 17:47
Vladimír Poór by zřejmě chtěl u Botiče udělat něco jako v Trnavě, kde dostal příspěvky od státu a od města a provedl rekonstrukci stadionu s tím, že si tam zároveň postavil hotel a nákupní centrum.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
občan Prahy 10 (host) / před 5 lety 16.01.2019 17:56
Navrhuji majiteli stadionu Sinobo Stadium dříve Eden, aby požádal Magistrát o odkupu stadionu za 1 miliardu a stadion pronajal SK Slávii Praha za 1,500.000,-Kč/ rok, tak jak to má Bohemians 1905 s Magistrátem. Ať je spravedlnost,když hrají stejnou soutěž. Na daňové poplatníky se vykašlete hlavně že se nepřímo podporuje sdružení (FAČR) z veřejných peněz,které je obviněné z korupce.To nikdo ve světě nepochopí. Ať jsi lump nebo hrdina jsme jedna rodina !
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
slávista111 (host) / před 5 lety 16.01.2019 18:03
Ozzy??? :O :O :O
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 16.01.2019 18:04
...
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Steak (host) / před 5 lety 16.01.2019 18:04
...
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
ko (host) / před 5 lety 17.01.2019 11:38
"Chce to jen trochu vylepšit kádr ligového týmu, zvýšit roční rozpočet a s pomocí města zmodernizovat stadion a rozšířit jeho kapacitu na důstojný počet pro nejvyšší soutěže v Česku a v Evropě. A do tří čtyř let se tu klidně může hrát Evropská liga."
At si seženou soukromého investora!
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
oskar (host) / před 5 lety 17.01.2019 13:01
Fandím jinému klubu z Vršovic, když si dáte teletext, stranu 206, tak vede tabulku, ale Bohemku mám rád od doby, kdy poslala Spartu do druhé ligy. Když to rudoši koupili od Teplic, vyhráli 4:0 a mysleli si, že je vše v pořádku, ale v Třinci, začal druhý poločas o chvíli později, v závěru se domácí "rozstříleli"nasázeli klokanům bůra a do druhé ligy šla Sparta. Dokonce se konalo mimořádně zasedání bolševiků a můj otec předpovídal, že rozšíří ligu. Naštěstí se tak nestalo a byl to zlatý čas, jezdili jsme na Slávinku, druhý den jsme si koupili noviny a dozvěděli se, že rudoše porazilo Kysucké Nové Město. Tudíž na prvním místě jsou sešívky, na druhém vzhleden k tomu, že jsem z Ústeckého kraje Teplice a bronz patří Bohemce a kdo je na konci, to i ani nemusím psát...
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 18.01.2019 08:32
oskare ty máš mindrák a komplex jako vrata.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Alex (host) / před 5 lety 18.01.2019 13:32
nechapu proc mam jako obyvatel P10 platit z dani soukromy byznys. Slavia nema nic
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
holec (host) / před 5 lety 18.01.2019 17:35
udolak - tebe ten teletext musí hodně srát, ale jak píše oskar, pořád je první Slavia
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Dan (host) / před 5 lety 20.01.2019 17:31
Asi jste pane Procházko neměl osobní zkušenost s tímto klubem,že? Já bohužel ano a můžu vám říct, že lžou kudy chodí. Nyní jsem si zažádal Magistrát o informaci, kolik platí Bohemka za pronájem stadionu a jeho zázemí. Peníze daňových poplatníků cpát do tohoto klubu je holý nesmysl. O nic se sami nezasloužili, FAČR jim koupil existenci a stát stadion. Možná kdyby se takto vyhozené peníze daly menším klubům, mělo by to větší užitek.Když měla Bohemka své jméno, nebyli tam vyžírkové. Nic ale není věčné a teď je to provinční klub s pár křiklouny.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
Vojta (host) / před 5 lety 21.01.2019 12:41
Dane,vaše starosti bych chtěl mít!Žádat od magistrátu informace a prudit :D Vy se musíte hodně nudit,že?Kolik jste za minulý rok napsal stížností na sousedy,hluk,pejskaře,holuby...a pod.???
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 21.01.2019 13:37
holec: Mně je teletext úplně u prdele, patrně máte mindrák když si musíte na teletextu dokazovat že aktuálně vedete ligu. Normální člověk to ví a nepotřebuje si léčit mindrák opakováním jedné věty pořád dokola. Ale slávisti jsou prostě debilové a vždycky byli, pořád k smíchu, pořád zamindrákovaný.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
vrtule1892 (host) / před 5 lety 12.02.2019 10:25
udolak: Když o něčem chceš přesvědčovat, zjisti si fakta... Na stavbě Edenu se finančně podílely 3 Pražské radnice. Treninkové centrum na strahově vybudovala sparta ze svých peněz? Ne! Treninkové hřiště poblíž letné sparta koupila za standartní tržní cenu? Ne! Nevidím důvod proč by městská část či stát nemohl pomáhat klubům, když vše bude průhledné. Ta tvoje závist a neustálé bludy co tu zvracíš jsou fakt k smíchu :-) Ale co čekat od zoufalce jehož rodiče jsou sourozenci.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 12.02.2019 10:27
10:25 nahlášeno.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
čtenář (host) / před 5 lety 12.02.2019 10:29
10:27: psychopatický inkviziční udavač
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 12.02.2019 10:30
10:29: Tady je tématem FOTBAL, kdo se tématu nedrží, nemá zde místo. Tyhle vaše bomby si jeďte na pískovišti a neotravujte dospělé.
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
čtenář (host) / před 5 lety 12.02.2019 10:33
Mně jsou vaše spory ukradený. Dosud jsi ale "nahlašoval" své plagiáty. Co je toto ?!
Re: Ďolíček - víc než stadion. Vyroste z něj moderní stánek pro evropské poháry? Prah
udolak (host) / před 5 lety 12.02.2019 10:35
Cos to tady napsal za příspěvek?? Co v něm se týká fotbalu?? Jen urážíš starého člověka, kterému bys to do očí neřekl.